Версия за печат

00115-2013-0051

BG-гр. Русе: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Катя Павлова -директор дирекция "Европейско развитие" Албена Добрева - ст. експерт отдел "Обществени поръчки" 082 881725, България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, информационен център, гише "Обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, информационен център, гише "Обществени поръчки"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на независим финансов одит при изпълнение на проект “Интегрирана система за градски транспорт на град Русе“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: гр. Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Одиторът следва да обхваща следните проверки: - всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни:одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Изпълнителят е длъжен да се съобрази с „Насоки за извършване на одит по проекти, финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013г., публикуване на сайта на ОПРР.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Задачи и основни дейности, осъществявани от Изпълнителя: - Изпълнителят следва да осъществи пълен, независим финансов одит на средствата по проекта, изготвяйки необходимия одитен доклад; - Осъществява действията по събиране и анализиране на информация за оценка на управлението на финансовите средства и на отчетността на одитирания проект, с цел подобряването му; - Извършва оценка на съответствието (извършване на одит за оценка на съответствието и изготвяне на доклад) на проекта; - Гарантира, че одитната дейност се извършва в съответствие с международните стандарти за одит; - Гарантира провеждането на одита за потвърждаване на ефективното функциониране на системата за управление и контрол на проекта; - Осъществява одита въз основа на подходяща извадка за потвърждаване на декларираните разходи; - Изготвя одитен доклад от проверки и го представя на Екипа по управление на проекта и/или Възложителя за предприемане на последващи действия, както и на Управляващия орган (УО) относно изпълнение целите на мониторинга. В изготвения одитен доклад следва да се съдържат констатации и евентуални препоръки към Екипа по управление и Община Русе в качеството й на Възложител на поръчката и Бенефициент по проектите; - Разкрива, регистрира/вписва и докладва при наличие на нередности при изпълнението на проекта; - Експерт- счетоводителят трябва да завери с печат всички страници на окончателният финансов отчет по проекта.

Прогнозна стойност без ДДС
45000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер, както следва: 450 (четиристотин и петдесет) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Русе ТБ Инвестбанк АД BIC: IORTBGSF, IBAN: BG37IORT73793300030000 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Русе или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко със срок на валидност 1 (един) месец, след окончателното изпълнение на задълженията на Изпълнителя по договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, както следва: 1. 50% от цената, платима в 30 дневен срок след представянето на междинен одитен доклад, входиран в деловодството на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ в два оригинални екземпляра, подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура; 2. 50% от цената, платима в 30 дневен срок след представянето на окончателен одитен доклад, входиран в деловодството на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ в два оригинални екземпляра, подписан приемо-предавателен протокол за цялостното изпълнение на предмета на договора и оригинална фактура. За извършване на плащанията ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ изготвя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация «Раходът е по договор за безвъзмездна помощ № BG161PO001/1.5-03/2011/005 по ОПРР».

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участикът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1 , т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. документите по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта.Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и т. 3 и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. обявен в несъстоятелност; 2. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 3. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 4. е лишен от правото да упражнява определена професия (одитор) или дейност (одитна дейност) съгласно законодателството на държвата, в която е извършено нарушението; 5. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държвата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно цзаконодателствотот на държавата, в която участникът е установен; 7. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. в офертата не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и т. 3 и ал. 5 и описаните в настоящия раздел обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. в офертата не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 4. в офертата не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 5. в офертата не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор ” - 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена съгласно Образец № 5 към документацията.Продължава в раздел VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – съгласно образец 9 - оригинал; 2. Заверено от участника копие на валидна застраховка за „Професионална отговорност на регистрираните одитори“ по смисъла на ЗНФО или еквивалентен документ - в полза на регистрирания одитор, ръководител на екип в неговия ключов персонал за изпълнение на поръчката. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, посочените в настоящия раздел документи се представят за участниците чрез които обединението доказва съответсвието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, описаните в настоящия раздел документи се представят за всички подизпълнители, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания: А) Участникът трябва да е реализирал оборот от одитна дейност през последните 3 (три) счетоводно приключени години, в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си, в размер не по-малко от 60 000 лв. без ДДС. Б) Участникът трябва да притежава валидна застраховка за „Професионална отговорност на регистрираните одитори“ по смисъла на Закона за независимия финансов одит (ЗНФО) или еквивалентен документ - в полза на одиторa, ръководител на екип в неговия ключов персонал за изпълнение на поръчката. За участник, установен/ регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участникът. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за оборот се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за одит, изпълнени от участника през последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за получаване на офертите, придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най – важните договори. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата; 2. данни за собствени или наети лица, които участникът ще използва изпълнение на поръчката – в оригинал; Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на членовете на екипа, които ще изпълняват поръчката, вкл. и професионална автобиография. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, посочените в настоящия раздел документи се представят за участниците чрез които обединението доказва съответсвието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, описаните в настоящия раздел документи се представят за всички подизпълнители, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания: А) Участникът да има минимум един (1) успешно приключил през последните 3 години, считано към крайната дата за подаване на оферти, договор за одит върху проекти/дейности, финансирани на проектен принцип; Б) Участникът трябва да разполага с екип / ключов персонал/ от експерти с необходимата квалификация и професионален опит за изпълнение на услугата. Ръководителят на екипа следва да отговаря на следните изисквания: 1. Ръководител на екип, който да отговаря на следните изисквания: - Да притежава един или повече от следните сертификати (или еквивалент): Национални: - Сертификат на Института на дипломираните експерт-счетоводители – Дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) или Международни: - чуждестранни еквиваленти на Българския сертификат за дипломирен експерт-счетоводител (ДЕС) - CPA, ACCA, CFSA, CA или - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори – CIA или CGAP, - да е упражнявал одиторска професия минимум 5 (пет) години; - да има опит като ръководител на одитна дейност и/или ръководител на одиторски екип на не по-малко от 3 проекта. 2. Експерт – одитор в областта на одита в публичния сектор, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - Да притежава един или повече от следните сертификати (или еквивалент): - дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) – диплома, издадена от Института на дипломираните експерт-счетоводители; сертификат „вътрешен одитор на публичния сектор”, издаден от Министерството на финансите; - международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA) - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIА Inc.); сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Auditing Professional, CGAP) - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIА Inc.); - Да има не по-малко от 5 години професионален опит в областта на одита в публичния сектор. 3. Експерт - юрист, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - Да има образователно-квалификационна степен „магистър”(или еквивалетна), специалност „Право“(или еквивалетна); - Да има минимум 5 г. стаж по специалността; - Да има минимум 3 г. професионален опит в областта на обществените поръчки и опит при изпълнението на най-малко 1 инфраструктурен проект. *** Едно лице от екипа може да бъде предложено за повече от една от изброените по – горе ключови позиции, при условия, че отговаря на съответните изисквания. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът да бъде регистриран одитор-физическо лице или одиторско предприятие регистрирано по Закона за независимия финансов одит.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансова оценка; тежест: 60
Показател: Описание на дейностите, които ще бъдат изпълнени при изпълнение на обществената поръчка и документи, които ще бъдат съставени и предоставени на възложителя; тежест: 30
Показател: Обяснение на рисковете и допусканията, оказващи влияние върху изпълнението на договора; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в: Община Русе, адрес: гр. Русе, пл. Свобода № 6, всеки работен ден от 9.00 до 17:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата в Община Русе или по бюджетна сметка на Община Русе: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000 Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Русе - на адрес: гр. Русе пл. Свобода № 6, всеки работен ден от 9.00 до 17:00 часа. Крайният срок за получаване на документацията е най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.12.2013 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на Община Русе - гр. Русе - 7000, пл. "Свобода" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-03/2011/005, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

I. Продължение от раздел III.2.1. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 5. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД), подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се посочва представляващия; 6. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, съгласно посоченото в раздел III.2.1.; 7. документи за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и квалификация; 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 11. Документ за внесена гаранция за участие; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 13. Документ за закупена документация за участие; плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1. Техническа оферта, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; плик № 3 „Предлагана цена” - ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 4, т. 1 и ал. 5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ