00115-2013-0051
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 12.11.2013 15:01 ч. : | 12/11/2013 14:56 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 12.11.2013 15:01 ч. : | 12/11/2013 14:56 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-гр. Русе: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Катя Павлова -директор дирекция "Европейско развитие" Албена Добрева - ст. експерт отдел "Обществени поръчки" 082 881725, България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu.
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе, информационен център, гише "Обществени поръчки"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе, информационен център, гише "Обществени поръчки"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Осъществяване на независим финансов одит при изпълнение на проект “Интегрирана система за градски транспорт на град Русе“
Възлагане на обществена поръчка
Одиторът следва да обхваща следните проверки: - всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни:одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Изпълнителят е длъжен да се съобрази с „Насоки за извършване на одит по проекти, финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013г., публикуване на сайта на ОПРР.
79212000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Задачи и основни дейности, осъществявани от Изпълнителя: - Изпълнителят следва да осъществи пълен, независим финансов одит на средствата по проекта, изготвяйки необходимия одитен доклад; - Осъществява действията по събиране и анализиране на информация за оценка на управлението на финансовите средства и на отчетността на одитирания проект, с цел подобряването му; - Извършва оценка на съответствието (извършване на одит за оценка на съответствието и изготвяне на доклад) на проекта; - Гарантира, че одитната дейност се извършва в съответствие с международните стандарти за одит; - Гарантира провеждането на одита за потвърждаване на ефективното функциониране на системата за управление и контрол на проекта; - Осъществява одита въз основа на подходяща извадка за потвърждаване на декларираните разходи; - Изготвя одитен доклад от проверки и го представя на Екипа по управление на проекта и/или Възложителя за предприемане на последващи действия, както и на Управляващия орган (УО) относно изпълнение целите на мониторинга. В изготвения одитен доклад следва да се съдържат констатации и евентуални препоръки към Екипа по управление и Община Русе в качеството й на Възложител на поръчката и Бенефициент по проектите; - Разкрива, регистрира/вписва и докладва при наличие на нередности при изпълнението на проекта; - Експерт- счетоводителят трябва да завери с печат всички страници на окончателният финансов отчет по проекта.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер, както следва: 450 (четиристотин и петдесет) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Русе ТБ Инвестбанк АД BIC: IORTBGSF, IBAN: BG37IORT73793300030000 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Русе или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко със срок на валидност 1 (един) месец, след окончателното изпълнение на задълженията на Изпълнителя по договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Възложителят заплаща цената на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, както следва: 1. 50% от цената, платима в 30 дневен срок след представянето на междинен одитен доклад, входиран в деловодството на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ в два оригинални екземпляра, подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура; 2. 50% от цената, платима в 30 дневен срок след представянето на окончателен одитен доклад, входиран в деловодството на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ в два оригинални екземпляра, подписан приемо-предавателен протокол за цялостното изпълнение на предмета на договора и оригинална фактура. За извършване на плащанията ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ изготвя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация «Раходът е по договор за безвъзмездна помощ № BG161PO001/1.5-03/2011/005 по ОПРР».
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
Когато участикът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1 , т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. документите по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите.
ДА
Участникът да бъде регистриран одитор-физическо лице или одиторско предприятие регистрирано по Закона за независимия финансов одит.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в: Община Русе, адрес: гр. Русе, пл. Свобода № 6, всеки работен ден от 9.00 до 17:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата в Община Русе или по бюджетна сметка на Община Русе: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000 Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Русе - на адрес: гр. Русе пл. Свобода № 6, всеки работен ден от 9.00 до 17:00 часа. Крайният срок за получаване на документацията е най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането
Български
90
В сградата на Община Русе - гр. Русе - 7000, пл. "Свобода" № 6
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-03/2011/005, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.
I. Продължение от раздел III.2.1. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 5. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД), подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се посочва представляващия; 6. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, съгласно посоченото в раздел III.2.1.; 7. документи за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и квалификация; 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 11. Документ за внесена гаранция за участие; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 13. Документ за закупена документация за участие; плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1. Техническа оферта, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; плик № 3 „Предлагана цена” - ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 4, т. 1 и ал. 5 от ЗОП.
12.11.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ