Версия за печат

00115-2013-0051

BG-гр. Русе:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-01-3088 от 12.11.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Катя Павлова Директор на дирекция ЕР, строителен инженер на проекта Албена Добрева - ст. експерт отдел Обществени поръчки 082 881725, България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

„Осъществяване на независим финансов одит при изпълнение на проект “Интегрирана система за градски транспорт на град Русе“ Предметът на поръчката включва изпълнението на проверки по ангажимент за договорени процедури: - Междинни (годишни) проверки по ангажимента за договорни процедури; - окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури. Одитът следва да обхваща следните проверки: - всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни:одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно изготвения от Община Русе и одобрен от Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 - 2013 год. бюджет по проект: „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе“, максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за дейността, предмет на настоящата поръчка e 45 000 лв. без ДДС. Прогнозната стойност на поръчката е под прага, предвиден в чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП, но в същото време възложителят възлага и други поръчки с предмет “одит”. Поради това, с оглед забраната в чл. 15, ал. 6 от ЗОП, при определяне на приложимата процедура следва да се има предвид обшата стойност на всички дейности с предмет “одит”, които възложителят възлага или предвижда да възложи в 12 месечен период. Общата стойност на всички дейности с предмет “одит”, които възложителят възлага или предвижда да възложи в 12 месечен период е на стойност по-висока от прага, предвиден в чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП от 66 000 лв. без вкл. ДДС, поради това Възложителят е длъжен да проведе някоя от предвидените в чл. 16 на ЗОП процедури. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с обявление или без обявление, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата. Общата стойност на всички дейности с предмет “одит”, които възложителят възлага или предвижда да възложи в 12 месечен период е на стойност по-висока от прага, предвиден в чл. 14, ал. 3, т. 2 чл. 45а, ал.2, т. 2, б.”а” от ЗОП от 66 000 лв. без вкл. ДДС, а именно по – висока е от 391 160 лв. без ДДС, поради което възложителят не може да прилага, предвидените в ЗОП опростени правила при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

12.11.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Пламен Пасев Стоилов
Длъжност: Кмет на община Русе