Версия за печат

00115-2013-0049

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж. Вера Иванова - старши експерт в дирекция "Европейско развитие", България 7000, Русе, Тел.: 082881 767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu/index.php.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, гр. Русе, 7000, площад "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.ruse-bg.eu/index.php.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, гр. Русе, 7000, площад "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.ruse-bg.eu/index.php.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на рентгенов апарат за повърхностна терапия и дозиметрична апаратура за нуждите на комплексен онкологичен център - Русе”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Комплексен онкологичен център – гр. Русе
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставката, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект «Обновяване и оборудване на комплексен онкологичен център - Русе», в изпълнение на договор BG161PO001/1.1-11/2011/008, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и включва две обособени позиции: 1. „Доставка на рентгенов апарат за повърхностна терапия-1 бр. и 2. Доставка на дозиметрична апаратура-1 бр. Ще бъде извършена доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на оборудването, програма за обучение на персонала - лекари (лъчетерапевти), медицински физици и лаборанти от Отделение по лъчелечение, гаранционно обслужване на доставеното оборудване за нуждите на Комплексен онкологичен център - Русе ЕООД, включително привеждане на помещенията, в които ще се монтира оборудването в съответствие с изискванията на доставчика на оборудване. Въвеждането в експлоатация на оборудването включва и подготовка и представяне на необходимите документи в Регионална здравна инспекция – Русе и Агенция по ядрено регулиране, предвид спецификата на оборудването – източник с йонизиращо лъчение (ИЙЛ) и съобразно действащото законодателство.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33151200, 33190000

Описание:

Уреди за рентгенова терапия
Различни медицински уреди и изделия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на рентгенов апарат за повърхностна терапия -1 бр. Доставка на дозиметрична апаратура - 1 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
596500 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат, ако по закон е задължен да ползва печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер на: • Обособена позиция № 1 – 2 065 (две хиляди и шестдесет и пет) лева; • Обособена позиция № 2 – 3 900 (три хиляди и деветстотин) лева; В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Русе или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по сметка на възложителя. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договора се заплаща, както следва: 1. авансово плащане - 20 % /двадесет на сто/ от цената в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на договора срещу представена банкова гаранция за авансово плащане в размер на 100 % (сто на сто) от стойността на искания аванс и оригинална фактура за дължимата сума; 2. окончателно плащане – в размер на останалата част от цената, платима в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на приемо-предавателен протокол за за доставка, изпълнение на монтажните работи и въвеждане в експлоатация и проведено обучение за работа, и оригинална фактура за дължимата сума. Дължимите плащания се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ въз основа на посочените по-горе документи, издадени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Във фактурата, издавана от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ трябва да се съдържа текст, че плащането се извършва със средства, отпуснати по проект „Обновяване и оборудване на комплексен онкологичен център – Русе”, в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-11/2011/008 по оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.”, подписан от Кметът на Община Русе и Министерството на регионалното развитие и благоустройството чрез Главна дирекция “Програмиране на регионалното развитие”, в качеството й на Управляващ орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, съобразно който Община Русе е Бенефициент по проекта. Плащането се извършва с платежно нареждане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ дължи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сумата, която не е призната за плащане от Договарящия орган по вина на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съдържание на плик № 1 с надпис „Документи за подбор”. Представят се толкова плика № 1 за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Предложение, попълнена по образец - Образец № 1; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. 5. Документ, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. 6. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б."е"), ал. 2, т. 2 (без второ предл.) и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП, попълнена по обр., Обр. № 3 (ориг.). 7. Декл. по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, Обр. № 4 (ориг.) Наличието на обст. по чл. 47, ал.2, т.1, т. 2, т. 3, т. 4 и т. 5 ЗОП води до отстраняване, съобр. чл. 47, ал. 3 ЗОП. 8. Заверено от участника копие на оторизационно писмо, издадено от производ. за предлаганата апаратура, с което оторизира участника да участва в настоящата общ. поръчка. 9. Заверено от участника копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл. 77 от ЗМИ или еквивалентен документ, издаден от регулаторен орган на съответната държава, в която участникът е установен. 10. Заверено от участника копие на лицензия за работа с ИЙЛ по чл. 15, ал. 3, т. 4 от ЗБИЯЕ с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности и други услуги. В случай, че участникът е чуждестранно лице и не притежава лицензия за работа с ИЙЛ към датата на подаване на офертата си, то същият прилага: еквивалентен документ, издаден от регулаторен орган страна членка на ЕС или декл. (свободен текст), че се е запознал с условията за издаване на лицензия (за повече информация: http://www.bnsa.bas.bg/bg/sir/procedures/procgen/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваната по настоящата точка лицензия за работа с ИЙЛ с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности и други услуги. 11. Доказателства за техн. възможности и квалификацията на участника по т. III.2.3 от обявлението. 12. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Обр. № 9) 12.1. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител (Обр. № 10). 13. Док. за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие, съгласно Обр. № 11. 14. Декл. за приемане на условията в проекта на дог. – Обр. № 12. 15. Док. за закупена документация за участие – копие. Съд-е на плик № 2 с надпис „Предл. за изпълнение на поръчката”. Представят се толкова плика № 2 с надпис „Предл. за изпълнение на поръчката” за колкото обособени позиции, участникът представя предложение, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП. 1. Техн. предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – трябва да бъде изготвена съобразно образеца - Обр. № 13, 2. Срок за изпълнение на поръчката, предмета на обществената поръчка, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП. 3. Декл., че предлаганата апаратура е нова, неупотребявана и нерециклирана; 4. Декл. за съответствие на предлаганата от участника апаратура с приложимите европейски директиви; 5. Декл. за осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване – обр. № 14. 6. Док. от участника, от които да е видно съответствието на предлаганата апаратура с изискванията на техническите спецификации /техн. док. на произв. представени в превод на български език, с отбелязани конкретни параметри от офертата/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три години, считано към датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за доставка на един или повече медицински апарата, сходни с предмета на обществената поръчка. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията. 2. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент, издадени на името на производителя на предлаганата апаратура от акредитирани лица за управление на качеството - само за обособена позиция 1; 3.Заверено от участника копие на сертификат, издаден от акредитирана лица за управление на качеството, за съответствие със стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват търговия с медицински изделия. 4. декларация, съдържаща списък на сервизните инженери преминали курс на обучение за монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала - лекари (лъчетерапевти), медицински физици и лаборанти от Отделение по лъчелечение, гаранционно обслужване на доставеното оборудване, придружена от: • автобиографии на сервизните инженери, • заверени от тях копия на сертификати за преминат курс на обучение за монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала - лекари (лъчетерапевти), медицински физици и лаборанти от Отделение по лъчелечение, гаранционно обслужване на доставеното оборудване и издадени от производителите на съответната апаратура; • декларация за ангажираност на инженерите.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има изпълнени през последните три години, считано към датата на подаване на офертата, най-малко един договор за доставка на един или повече медицински апарата, сходни с предмета на обособената позиция от обществената поръчка, за която участника е подал предложение. 2. Производителят на предлаганата апаратура трябва да притежава валиден сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент - само за обособена позиция 1;. 3. Участникът трябва да притежава валиден ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват търговия с медицински изделия, при условията на чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 4. Участникът да осигури екип от най-малко двама квалифицирани сервизни инженера, по всяка обособена позиция, по която представя предложение, преминали курс на обучение при производителя за монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала - лекари (лъчетерапевти), медицински физици и лаборанти от Отделение по лъчелечение, гаранционно обслужване на доставеното оборудване. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Забележка: В случай, че участникът представя предложение за повече от една обособена позиция, то минималното изискване е сбор от минималните изисквания по обособените позиции, за които участникът участва и в този случай, участникът трябва да докаже съответствието си със сбора от минимални изисквания по всяка обособена позиция, за която представя предложение. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.12.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 12 (дванадесет) лева, като плащането трябва да бъде извършено по сметка на Община Русе –Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе BIC: IORTBGSF, IBAN:BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000 като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.01.2014 г.  Час: 13:00
Място

сградата на община Русе

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

проект «Обновяване и оборудване на комплексен онкологичен център - Русе», в изпълнение на договор BG161PO001/1.1-11/2011/008, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

продължение от поле III,2.1 производителя, представени в превод на български език, с отбелязани конкретни параметри от офертата/ Всички страници на документите, съдържащи се в плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” следва да бъдат номерирани последователно. 3.1.3. Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена”. Представят се толкова плика № 3 за колкото обособени позиции участникът представя оферта. В третия запечатан, непрозрачен плик № 3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение, „Предлагана цена” - Образец № 16 . По смисъла на чл. 47, ал. 2, т. 2 – участникът не трябва да е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност -доставка и/или производство на медицинска апаратура. Съгласно чл. 47, ал. 3 от ЗОП наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 3, 4 и 5 води до отстраняване на участника.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция 1. „Доставка на рентгенов апарат за повърхностна терапия
1) Кратко описание

обособената позиция включва доставка на рентгенов апарат за повърхностна терапия.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33150000

Описание:

Апарати за рентгенова терапия, механотерапия, електротерапия и физиотерапия

3) Количество или обем

1 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
206500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 60



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция доставка на дозиметрична апаратура
1) Кратко описание

предметът на обособената позиция включва доставка на дозиметрична апаратура

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33190000

Описание:

Различни медицински уреди и изделия

3) Количество или обем

1 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
390000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 60