02538-2013-0342
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.11.2013 09:48 ч. : | 08/11/2013 09:24 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.11.2013 09:48 ч. : | 08/11/2013 09:24 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Исперих: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Районна прокуратура - гр. Исперих, ул. "Въча" № 2, За: Светлана Илиева Христова; Цветанка Георгиева Касабова, Република България 7400, Исперих, Тел.: 08431 2551, E-mail: rpisperih@rz.prb.bg, Факс: 08431 2551
Място/места за контакт: гр. Исперих, ул. "Въча" № 2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://op.rz.prb.bg..
Адрес на профила на купувача: http://op.rz.prb.bg..
Електронен достъп до информация: http://op.rz.prb.bg..
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура - гр. Исперих
Обявлението обхваща обществена поръчка
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка за извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура - гр. Исперих, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците; Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи, Кодекса на труда и други нормативни актове. Съдържанието на задължителните периодични медицински прегледи и изследвания на работещите в Районна прокуратура - гр. Исперих е определено съгласно Приложение № 5 към Наредба № 3 от 28.02.1987 г. и становището на обслужващата Служба по трудова медицина.
85141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката обхваща персонала на Районна прокуратура - гр. Исперих, който към момента на обявяването и е 10 (десет) човека, в това число 5 мъже и 5 жени.
НЕ
НЕ
12
1. Гаранцията за участие в процедурата е 1 % от прогнозната стойност на поръчката и е в размер на 3,40 (три и 0.40) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура – гр. Исперих: SG Експресбанк, Банков код BIC: TTBBBG22, Банкова сметка IBAN: BG08 TTBB 9400 3326 2799 13. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура – гр. Исперих SG Експресбанк, Банков код BIC: TTBBBG22, Банкова сметка IBAN: BG08 TTBB 9400 3326 2799 13. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора.Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Начин на плащане: По банков път, с платежно нареждане в български лева по банкова сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията за участие и в съответствие с условията на договора.
НЕ
1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. 2. Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация съгласно чл. 49, ал. 2 от ЗОП: Заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извънболнична помощ или Заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ. 3.Всички изискуеми документи по чл. 56 от ЗОП са посочени подробно в документацията за участие в процедурата, достъп до която Възложителят е осигурил по електронен път на интернет страницата си.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката – общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката следва да се представи: А) Справка за общия оборот и за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 2.1). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участват – общо за последните 3 (три години) – (2010г., 2011 г. и 2012 г.) – 2 (два) пъти от прогнозната стойност
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя – през последните три години участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно Приложение № 2.2; 2. Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да разполага с медицински персонал, притежаващ квалификация да извършва медицински услуги, следва да посочи лицата, които ще отговарят за изпълнение на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация – Приложение № 1; 3. Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да разполага с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медицински прегледи на място в сградата на Районна прокуратура - гр. Исперих, ул. „Въча” № 2, следва да представи декларация (в свободен текст) за удостоверяване на това обстоятелство.
1.Участникът да има изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) минимум два договора, за които да е получил препоръка за добро изпълнение, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите. 2.Участникът да разполага с медицински персонал, притежаващ квалификация да извършва медицински услуги. 3. Участникът да разполага с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медицински прегледи на място в сградата на Районна прокуратура-гр. Исперих, в гр. Исперих, ул. „Въча” № 2.
ДА
Съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП - Раздел ІІ и ІІІ от ЗЛЗ.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Районна прокуратура - гр. Исперих, гр. Исперих, ул. "Въча" № 2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
08.11.2013 г.