02538-2013-0319
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.11.2013 16:12 ч. : | 04/11/2013 15:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.11.2013 16:12 ч. : | 04/11/2013 15:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-гр.Стара Загора: Покупка
Доставки
Окръжна прокуратура гр.Стара Загора, бул. "Митрополит Методи Кусев" №33, ет.3, За: Спас Георгиев Дамянов, Република България 6000, гр.Стара Загора, Тел.: 042 696999, E-mail: sad_admin@sz.prb.bg, Факс: 042 604259
Място/места за контакт: бул. Митрополит Методи Кусев №33Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/opsz/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/opsz/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/opsz/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
Доставка на почистващи и хигиенни материали, за нуждите на Окръжна прокуратура гр.Стара Загора, Районна прокуратура гр.Стара Загора, Районна прокуратура гр.Гълъбово, Районна прокуратура гр.Казанлък, Районна прокуратура гр.Раднево и Районна прокуратура гр.Чирпан, по спецификация
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка е за доставка по спецификация на необходимите почистващи и хигиенни материали за нуждите на Окръжна прокуратура гр.Стара Загора, Районна прокуратура гр.Стара Загора, Районна прокуратура гр.Гълъбово, Районна прокуратура гр.Казанлък, Районна прокуратура гр.Раднево и Районна прокуратура гр.Чирпан
39800000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Подробно описани в документацията за участие.
НЕ
НЕ
12
1. Гаранцията за участие в процедурата e 26,50 лв. (дведесет и шест лева и петдесет стотинки), представляваща 1 % от прогнозната стойност на поръчката. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Окръжна прокуратура гр.Стара Загора, БАНКА: УниКредит Булбанк АД, клон Стара Загора, Банков код BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG55UNCR76303300000748. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията - Решение №ОПИ-4/04.11.2013 г. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1 на документацията), представен към документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Окръжна прокуратура гр.Стара Загора, БАНКА: УниКредит Булбанк АД, клон Стара Загора, Банков код BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG55UNCR76303300000748 . Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетно фининсиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметката на Изпълнителя при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.
НЕ
- В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя.
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: - Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25 ал.2 т.6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод ; 2. Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да не са приключили финансовата 2012г. следва да представят годишен финансов отчетза 2012 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
1. Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката ; 2.2. Участниците следва да не са приключили финансовата 2012г. на загуба. Доказателство за това е годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен ;
1. Във връзка с минималното изискване на ъзложителя-участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, да се представи заверено от участника копие на сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент. В случай че участникът не е производител на стоката, която предлага – наличие на пълномощно за това от самия производител, договор за дистрибуция, писмо от производителя или друг документ относно правата на участника да продава неговата продукция. 2. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.1. към документацията за участие в процедурата.
1. Изискване по чл. 53 от ЗОП - Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката ; 1. Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум три договора, сходни с предмета на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари - специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката. Участникът следва да осигури най-малко екип от следните специалисти: офталмолог, лекар по вътрешни болести и медицинска сестра. 3.Участникът да разполага с необходимите преносими апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи и лабораторните изследвания на място в сградата на Окръжна прокуратура гр.Стара Загора - гр.Стара Загора, бул. "Митрополит Методи Кусев" № 33, ет.3, като Участникът може да използва ресурсите на други физически лица и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
бул. Митрополит Методи Кусев №33 ет.ІІI - кабинет № 44
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.11.2013 г.