02538-2013-0291
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.10.2013 14:37 ч. : | 29/10/2013 14:19 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.10.2013 14:37 ч. : | 29/10/2013 14:19 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Никопол: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Районна прокуратура град Никопол, пл. Европа №14, Съдебна палата, За: Христо Маринов Киновски, Република България 5940, Никопол, Тел.: 064 889154, E-mail: nikopol@pl.prb.bg, Факс: 064 889153
Място/места за контакт: град Никопол, пл. Европа №14, Съдебна палатаИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/oppleven/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/oppleven/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
Открита процедура с предмет "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура град Никопол".
Обявлението обхваща обществена поръчка
Открита процедура за възлагане на обществената поръчка с предмет "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура град Никопол", съгласно изискванията на приложение 5 към чл. 8 от Наредба №3 / 28.02.1987г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, чл.9 от Наредба №7 / 15.08.2005г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи, както и Кодекс на труда и други релевантни нормативни актове.
85120000, 85110000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обществената поръчка е за извършване на периодични медицински прегледи на персонала на Районна прокуратура град Никопол и обхваща общата щатна численост към датата на Решението за откриване на процедурата – 8 щатни бройки;
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата e в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчката без ДДС и е в размер на: 3,00лв. (три лева и 00 ст.). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура град Никопол: ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД, клон Никопол, Банков код BPBIBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 62 BPBI 7923 3366 8505 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура град Никопол: ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД, клон Никопол, Банков код BPBIBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 62 BPBI 7923 3366 8505 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на реално извършените услуги, установени в двустранно подписан протокол (Приложение №3 към проекта за договор) между представителите на Изпълнителя и Възложителя, по единични цени за отделните услуги и обема на услугите (количеството обслужени лица), съгласно Ценовото предложение. Начин на плащане – плащането се извършва по банкова сметка, посочена от Изпълнителя, с платежно нареждане в български лева. Възложителят заплаща сумата по издадена фактура в срок до 15 работни дни от нейното получаване.
ДА
Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени и др.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП: заверено копие от удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извънболнична помощ, или заверено копие от разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл.46, ал.1 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ. Изискуемите документи по чл.56 от ЗОП са описани подробно в документацията за участие.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на - 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си(Приложение №2.1). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката - общо за последните 3 приключени финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на - 2,5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката.
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум два договора (за които е получил препоръка за добро изпълнение), сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойности, дати и получатели, придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец(Приложение № 2.2.) към документацията за участие в процедурата. 2. Участникът следва да посочи и лицата (Приложение №11 към документацията за участие в процедурата), които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация за осъществяване на медицинските прегледи и лабораторните изследвания. 3. Участникът следва да обезпечи изпълнението на здравните услуги с медицинска апаратура и техника, както и с клинична лаборатория за извършване на изследвания, екипи и техника за извършване на прегледите и изследванията.
1. Участникът да има изпълнени през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, сходни с предмета на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация за осъществяване на медицинските прегледи и лабораторните изследвания. 3. Участникът следва да обезпечи изпълнението на здравните услуги с медицинска апаратура и техника, както и с клинична лаборатория за извършване на изследвания, екипи и техника за извършване на прегледите и изследванията.
ДА
Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП: заверено копие от удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извънболнична помощ, или заверено копие от разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл.46, ал.1 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр. Никопол, пл. Европа №14, Съдебна палата
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
29.10.2013 г.