02538-2013-0286
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.10.2013 15:04 ч. : | 28/10/2013 13:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.10.2013 15:04 ч. : | 28/10/2013 13:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Кнежа: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Районна прокуратура гр. Кнежа, улица Марин Боев 69, За: Ангел Петров Танев, РБ 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7735, E-mail: kneja@pl.prb.bg
Място/места за контакт: Районна прокуратура гр.КнежаАдреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Кнежа на територията на гр. Кнежа
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка е за "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Кнежа". Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности, свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на Работодателя, съгласно изискванията на приложение 5 към чл. 8 от Наредба № 3 /обн. ДВ бр.16, 1987 г./ за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, чл. 9 от Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи и становище от обслужващата Служба по трудова медицина.
85120000, 85110000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
ОБЩАТА ЧИСЛЕНОСТ НА ПЕРСОНАЛА КЪМ МОМЕНТА НА ОБЯВЯВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА Е 7/СЕДЕМ/ ЗАЕТИ ЩАТНИ БРОЙКИ ПЕРСОНАЛ
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата е 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчката в размер на 2,62 лв.(два лв и шестдесет и две ст.) Когато участникът е обединение, което не е е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр.Кнежа, Уникредит Булбанк клон Кнежа, Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG52UNCR70003320952341. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията; б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложени № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет)дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 2.Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 3.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 3.1.Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр.Кнежа, Уникредит Булбанк клон Кнежа, Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG52UNCR70003320952341. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката; б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 3.2.Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора
Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.
НЕ
В процедурата могат да участват само кандидати, които : 1. Отговарят на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са на лице обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, 2, т.1-т.5 и ал. 5 от ЗОП. 2. Притежава Удостоверение за извършване на лечебна дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извънболнична помощ или заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 от Закона за лечебните заведения – предоставя се в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ. 3. Останалите изискуеми документи по чл. 56 от ЗОП са посочени подробно в документацията за провеждане на процедурата, достъп до която Възложителя е осигурил по електронен път на интернет страницата на ОП Плевен.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката– общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод;
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката , в която участва - общо за последните 3 /три/ години - (2010г; 2011г и 2012 г.) - 2,5 /две цяло и половина/ пъти от прогнозната стойност на поръчката.Прогнозната стойност на поръчката е 262 / двеста шестдесет и два / лева без ДДС
Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум три договора, с предмет сходен с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, които са с предмет сходен с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец (Приложение № 2.2.) от документацията на Възложителя. 2. Във връзка с минимално изискване на Възложителя - Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите (Приложение № 11 от документацията), като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация за осъществяването на медицинските прегледи и лабораторните изследвания. 3. Във връзка с минимално изискване на Възложителя - Участникът да има техническа възможност за изпълнение на поръчката, като същия следва да разполага и с необходимата апаратура за осъществяване на медицинските прегледи. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на разположение тези ресурси. Комисията ще приеме, че участникът има на разположение ресурсите на трето лице, ако същият представи договори или други документи, допустими от законодателството на държавата по тяхното местосключване, от които по безусловен начин може да бъде установено, че представените документи са с обвързваща сила за срока на изпълнение на договора.
Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум три договора, с предмет сходен с предмета на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образованието и професионална квалификация за осъществяването на медицинските прегледи и лабораторните изследвания.3. Участникът следва да има техническа възможност за изпълнение на поръчката, като същия следва да разполага и с необходимата апаратура за осъществяване на медицинските прегледи . Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на разположение тези ресурси.
ДА
Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП: Заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебните заведенията за извънболнична помощ или Заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 и 2 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебните заведения за болнична помощ.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
Районна прокуратура гр.Кнежа улица Марин Боев 69
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, Булевард Витоша №18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
28.10.2013 г.