00087-2013-0154
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.10.2013 16:39 ч. : | 23/10/2013 16:26 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.10.2013 16:39 ч. : | 23/10/2013 16:26 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/op-so.asp.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Столична община, ул. "Париж" №3, За: Нина Макарова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377417, E-mail: makarova@sofia.bg, Факс: 02 9377417
Място/места за контакт: Дирекция "Общински земи, гори, водни обекти и околна среда"Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9377506
Място/места за контакт: Фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изграждане на приют за безстопанствени кучета – II-ри етап в местността Горни Богров, район Кремиковци”.
Възлагане на обществена поръчка
Изготвеният инвестиционен проект за II-ри етап предвижда изграждане на метални навеси с обособени клетки за кучета и дворчета към тях. Между навесите се предвижда изграждането на пешеходни асфалтови алеи, В и К инсталация, външно осветление, ландшафтни работи и ограда.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно количествените сметки и инвестиционния проект, неразделна част от документацията за участие.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 14 000/четиринадесет хиляди/ лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Столична Община или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Гаранция за авансово плащане. Авансовото плащане ще бъде заплатено след предоставяне на банкова гаранция за авансово плащане в размер на 100 % (сто на сто) от стойноста на искания аванс. Гаранцията върху авансовото плащане се освобождава след отчитане разходването на целия размер на аванса.
/1/.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер до 20% от общата стойност на договорените видове работи в срок до 30/тридесет/ дни след осигуряване на финансиране по договора, подписване на протокол за откриване на строителна площадка и представяне на банкова гаранция за 100% от стойността на искания аванс. /2/.Разплащането се извършва по единични фирмени цени, съгласно предложението, въз основа на акт за установяване на извършени СМР, съставен между ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ, сметка 22 и фактура. /3/. Допускат се междинни плащания, при условията на т.2 след изпълнение на всяка отделна част от строително-монтажните работи на обекта, равностойна на 50% от стойността на съответната част, като пропорционално се приспада преведеният аванс. /4/.Окончателното разплащане се извършва при условията на т.2 до 30/тридесет/ дни след издаване на разрешение за ползване на обекта и издадена фактура.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч. При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01 BIC: SOMB BGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg
Български
180
ул. "Московска" №33
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община - www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
3..Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. V.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1.Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2.Документите по ал.1, т.4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Удостоверението за вписване в ЦПРС, за съответна група и категория, следва да бъде представено от участниците в обединението, които ще извършват строително-монтажните работи. 3.Декларация по ал. 1, т. 11 на чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. V.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Представените от подизпълнителя документи не могат да се използват за доказване на съответствие на участника с изискванията посочени от Възложителя. VI.Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
23.10.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ