02538-2013-0276
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.10.2013 14:41 ч. : | 23/10/2013 13:22 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.10.2013 14:41 ч. : | 23/10/2013 13:22 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Чирпан: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Районна прокуратура, бул. "Георги Димитров" № 28, За: Росица Нейкова, Република България 6200, Чирпан, Тел.: 0416 94436, E-mail: rp_chirpan@sz.prb.bg, Факс: 0416 94436
Място/места за контакт: бул. "георги Димитров" № 28Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/opsz/bg/Public_procurement/.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/opsz/bg/Public_procurement/.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/opsz/bg/Public_procurement/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: извършване на переодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Чирпан
Обявлението обхваща обществена поръчка
Извършване на переодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Чирпан.Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности, свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на Работодателя, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи.
85141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Общата щатна численост на персонала е 12 (дванадесет) човека.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчка без ДДС и е както следва: 5,40 лв. (пет лева и четиридесет стотинки). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура – гр. Чирпан: Уни Кредит Булбанк АД, клон – Чирпан; Банков код BIC: UNCR BGSF, Банкова сметка IBAN: BG 19 UNCR 7000 3320 9410 04 Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията.б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите.Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура- Чирпан: Уни Кредит Булбанк АД, клон – Чирпан; Банков код BIC: UNCR BGSF, Банкова сметка IBAN: BG 19 UNCR 7000 3320 9410 04. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Плащането се извършва в български лева, по банков път по сметка на Изпълнителя, след приемане на извършените от Изпълнителя дейности и представяне на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща извършените услуги, установени с двустранно подписан протокол, между представителите на Изпълнителя и Възложителя, по единични цени за отделните дейности, съгласно Ценовото предложение. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за предоставените услуги. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща сумата по издадена фактура в срок до 20 работни дни от нейното получаване.
ДА
Посочената от възложитяла обща численост на персонала, подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане и назначаване на служители.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извън болнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП: Заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебните заведенията за извън болнична помощ или Заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебните заведения за болнична помощ.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: - Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години– 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. - Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. - Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – 2 (два) пъти от прогнозната стойност. Прогнозната стойност на поръчката е: 540,00 лв. без включено ДДС.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум три договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.1. Във връзка с минимално изискване на Възложителя- Участникът следва да представи Декларация (Приложение № 1), че съгласно Техническата спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от лекари - специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката и да представи за същите заверено копие от документи /дипломи, удостоверения и др./, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация
Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум три договора, сходни с предмета на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. Участникът да разполага с медицински персонал, притежаващ квалификация да извършва медицински услуги, следва да се представи: Декларация /свободен текст/, че съгласно Техническата спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от лекари - специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката и да представи за същите заверено копие от документи /дипломи, удостоверения и др./, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. Чирпан, бул. "Георги Димитров" № 28
Отварянето на офертите е публично. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
23.10.2013 г.