Версия за печат

00530-2013-0087

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Н.Младенова, България 1000, София, Тел.: 02 98593158; 02 98593177, E-mail: n.mladenova@nra.bg

Място/места за контакт: дирекция "Обслужване", дирекция "Контрол"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Отпечатване на формуляри на индигирана и вестникарска хартия и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и териториалните структури на НАП в 28 областни градове в страната

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Адресите на териториалните структури на НАП, посочени в приложение 2 към договора
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Отпечатване на формуляри на индигирана и вестникарска хартия и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и териториалните структури на НАП в 28 областни градове в страната по видове и количества, и с технически характеристики, посочени в пълното описание на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие в процедурата

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79810000, 79823000

Описание:

Услуги по печатане на печатни изделия
Услуги по доставка на печатни издания

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
47518.99 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526411 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 553380 от 01.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 114 / Обособена позиция №: / Заглавие:Отпечатване на формуляри на индигирана и вестникарска хартия и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и териториалните структури на НАП в 28 областни градове в страната
V.1) Дата на сключване договора
15.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕА"АД ЕИК 114076062, ул."Сан Стефано" 43, България 5800, Плевен, Тел.: 064 846774

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 55000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 47518.99 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за доставка до адресите на дирекциите на отпечатаните формуляри на индигирана и вестникарска хартия /посочени в приложение 1 към пълното описание/, е до 25 /двадесет и пет/ календарни дни от предоставянето на образците. Предоставянето им се извършва, като се съставя протокол за предаване/приемане на съответните образци за изработка от Изпълнителя по договора; 2. Възложителят предава на хартиен и магнитен носител образците на формулярите за отпечатване, което се удостоверява с протокол; 3. В срок до три работни дни от предаването на образците, изпълнителят извършва предпечатна подготовка и представя отпечатани десет бройки за осъществяване на контрол и установяване на съответствие с предоставените образци. След потвърждаване от възложителя, изпълнителят му предава и магнитен носител с образците за отпечатване; 4. В случай, че възложителят поетапно предоставя образците на формулярите, срокът за отпечатването и доставката на съответните формуляри, започва да тече от предаването на техните образци. Предаването се удостоверява с протокол за предаване/приемане на съответните образци. Други условия: 1. В случай на законодателна, административна или др. промяна, в следствие на която отпадне необходимостта от отпечатване и доставка на някои от описаните в пълното описание видове формуляри, възложителят оттегля едностранно възлагането им без финансови компенсации за изпълнителя, като дължимото възнаграждение се намалява съразмерно. 2. В случай на законодателна и/или административна и/или организационно-структурна промяна се налага промяна на местата за доставка – адресите, в това число намаляване или увеличаване на адресите и преразпределение на количествата и видовете документи, които следва да бъдат доставени, възложителят променя едностранно възлагането, без финансови компенсации за изпълнителя. За промяната изпълнителят се уведомява писмено. 3. В случай, че при изработването на образците на формуляри, се наложи промяна в броя на страниците на отделните видове формуляри, дължимото възнаграждение се намалява или увеличава съразмерно на отпадналата или увеличена необходимост от броя страници, без за това да се дължат финансови компенсации за изпълнителя.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор