РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура-гр.Златоград".
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
25
Основно място на изпълнение:
Извършване на периодични медицински прегледи на място в сградата на Съдебна палата, гр.Златоград, обл.Смолянска, бул."България" № 120, етаж 3.
Код NUTS:
BG424
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Обществената поръчка е за извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура-гр.Златоград. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности, свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на работодателя, съгласно изискванията на КТ, ЗЗБУТ, Наредба № 3 от 28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Съдържанието на задължителните периодични медицински прегледи и изследвания е определено съгласно Приложение № 5 към Наредба № 3/1987 г. и предписания от обслужващата Служба по трудова медицина.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
85141000
Описание:
Услуги, предоставяни от медицински персонал
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Численост на персонала на Районна прокуратура-гр.Златоград - 5 (пет) човека
Прогнозна стойност без ДДС
150 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчката без ДДС и е 1,50 лв. (един лев и петдесет стотинки). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура-гр.Златоград:SG „Експресбанк”АД, клон Смолян, офис Златоград,Банков код BIC: ТТВВBG22, Банкова сметка IBAN: BG 75TTBB 9400 3326 2453 39. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номерът на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията; б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура-гр.Златоград: SG „Експресбанк”АД, клон Смолян, офис Златоград, Банков код BIC: ТТВВBG22, Банкова сметка IBAN: BG 75TTBB 9400 3326 2453 39. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметката на Изпълнителя при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане или назначаване на магистрати и служители.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1-т.5 и ал.5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Участници в процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична или болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. За целта се предоставят заверени копия от документи, съгласно раздели втори и трети от Закона за лечебните заведения (валидно разрешение за лечебна дейност, издадено от Министерство на здравеопазването).
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени години (2010 г., 2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2,5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност за поръчката, следва да се представи: Заверена справка за общия оборот и за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си (приложение 2.1). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, които са предмет на поръчката – общо за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на – 2,5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-(Приложение № 2.2) .2 Във връзка с минимално изискване на Възложителя - участникът може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари-специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката да се представи Деклрация (свободен текст), че съгласно Техническата спецификация участникът може да подсигури и ще ползва нужния квалифициран екип от лекари-специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката и свидетелства за придобити специалности в системата на здравеопазването (заверени от участника копия). 3.Във връзка с минимално изискване на Възложителя - участникът да разполага с необходимата преносима апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Съдебната палата гр.Златоград, Районна прокуратура-гр.Златоград; Участникът може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условия, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси, да се представи Декларация (свободен текст), която да удостоверява, че участникът разполага с необходимите преносими апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Съдебната палата-гр.Златоград.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. Участникът да може да осигу ри нужния квалифициран екип от лекари-специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката. Участникът да разполага с необходимата преносима апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Съдебната палата гр.Златоград, Районна прокуратура-гр.Златоград. Участникът може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.11.2013 г. Час: 16:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02.12.2013 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.12.2013 г. Час: 14:00
Място
гр. Златоград, бул. "България" № 120, Съдебна палата, ет. 3
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ