02538-2013-0254
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.10.2013 13:51 ч. : | 16/10/2013 13:50 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.10.2013 13:51 ч. : | 16/10/2013 13:50 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-ХАСКОВО: Покупка
Доставки
ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА ХАСКОВО, БУЛ.БЪЛГАРИЯ №144, За: ЕЛЕНА КРЪСТЕВА ДИМОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 6300, ХАСКОВО, Тел.: 038 664489, E-mail: fin_op_haskovo@prb.bg, Факс: 038 664489
Място/места за контакт: ГР.ХАСКОВО БУЛ.БЪЛГАРИЯ №144Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/ophaskovo/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/ophaskovo/bg/.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/ophaskovo/bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: НАДЗОР ЗА ЗАКОННОСТ
НЕ
«Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Окръжна прокуратура - Хасково, Районна прокуратура Хасково, Районна прокуратура Димитровград, Районна прокуратура Харманли, Районна прокуратура Свиленград , Районна прокуратура Ивайловград по спецификация».
Обявлението обхваща обществена поръчка
«Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Окръжна прокуратура - Хасково, Районна прокуратура Хасково, Районна прокуратура Димитровград, Районна прокуратура Харманли, Районна прокуратура Свиленград , Районна прокуратура Ивайловград по спецификация».
30000000, 39000000, 39800000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
ПОДРОБНО ОПИСАНИ В ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата e в размер на 1% /един процент/ от прогнозната стойност на поръчката, както следва: 28 (двадесет и осем) лева.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Окръжна прокуратура Хасково Стопанска инвестиционна банка, Банков код BIC: BUIBBGSF Банкова сметка IBAN: BG 34 BUIB 71013337220803. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 5.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 6. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 6.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Окръжна прокуратура Хасково: Стопанска инвестиционна банка, Банков код BIC: BUIBBGSF Банкова сметка IBAN: BG 34 BUIB 71013337220803. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
БЮДЖЕТНО ФИНАНСИРАНЕ.ПЛАЩАНЕТО СЕ ИЗВЪРШВА В БЪЛГАРСКИ ЛЕВА, ПО БАНКОВ ПЪТ, ПО СМЕТКА НА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ПРИ УСЛОВИЯ И СРОКОВЕ, ПОСОЧЕНИ В ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ И СКЛЮЧЕНИЯ ДОГОВОР ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Изискуемите документи по подбора на участниците, които следва да бъдат приложени в плик № 1 "Документи за подбор" от офертата са следните: - Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; - Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участник е физическо лице – копие от документа за самоличност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език като документът по тази точка се представя в официален превод.; Когато участник е обединение – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият-Приложение № 2.; - Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или заверено копие от платежното нареждане, когато гаранцията е парична сума (Приложение № 3.1.).; - Заверена справка за оборота от стоките, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод; - Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2012 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен-заверено копие.; - Списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на поръчката. включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец - Приложение № 2.1.; - Копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент ; - Декларации по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2, и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 4 и Приложение № 5). Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод; - Декларация по образец за подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и видът на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. (Приложение № 6); Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 2.2., т.2.5., т. 2.6, 2.7 и т. 2.9. се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; - Декларация по образец за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 7); - Договор за създаване на обединение (когато е приложимо); - Административни сведения за участника по образец (Приложение № 8);
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да е реализирал общ оборот и оборот от стоките, които са предмет на поръчката– общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за оборота от стоките, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод; Б) Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2012 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен-заверено копие.
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от стоките, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност. Прогнозната стойност на поръчката е: 2800 (две хиляди и осемстотин) лева без вкл. ДДС. Участникът следва да не е приключил финансовата 2012 г. на загуба. Доказателство за това е годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката-да се представи заверено от участника копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент. Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.1.
Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката-да се представи заверено от участника копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката.Качеството на стоките да отговаря на техническата спецификация.Участникат да има изпълнени през последните 3 г. (2009,2010,2011), минимум 2 договора, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр.Хасково, бул.България №144, ет.3
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от Зоп
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
16.10.2013 г.