Версия за печат

02538-2013-0250

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173090828

Окръжна прокуратура-София, ул. "Съборна" №7, За: Даниела Колева Соларова, Република България 1040, София, Тел.: 02 8005816; 02 8005832, E-mail: sop@prb.bg, Факс: 02 8005858

Място/места за контакт: Окръжна прокуратура- София, ул."Съборна" №7

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/opsofia/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/opsofia/bg/Public_procurement.

Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/opsofia/bg/Public_procurement.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Апелативна прокуратура – София, Окръжна прокуратура – София, Районна прокуратура – Ботевград, Районна прокуратура – Елин Пелин, Районна прокуратура – Етрополе, Районна прокуратура – Ихтиман, Районна прокуратура – Костинброд, Районна прокуратура – Пирдоп, Районна прокуратура – Самоков, Районна прокуратура – Своге, Районна прокуратура – Сливница, Военно – апелативна прокуратура и Военно – окръжна прокуратура - София, по спецификация"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Доставките на стоките ще се извършат на адресите за доставка, посочени в Списък-Приложение № 1 от документацията за участие: За Апелативна прокуратура – София, гр. София, ул. „Антим I“ № 17; За Окръжна прокуратура - София - гр. София, ул. «Съборна» № 7; За РП – Ботевград - гр. Ботевград, ул. «Свобода» № 3Б; За РП– Елин Пелин- гр. Елин Пелин, ул. «Владимир Заимов» № 1; За РП – Етрополе - гр. Етрополе, бул. «Руски» № 105; За РП – Ихтиман - гр. Ихтиман, пл. «Съединение» № 1; За РП – Костинброд - гр. Костинброд, ул. «Охрид» № 1; За РП – Пирдоп - гр. Пирдоп, ул. «Цар Освободител» № 47; За РП- Савоков - гр. Самоков, ул. «Бачо Киро» № 1; За РП – Своге - гр. Своге, ул. «Александър Вутимски» № 9; За РП – Сливница - гр. Сливница, пл. «Съединение» № 1; За Военно-апелативна прокуратура - гр. София, ул. «Съборна» № 7; За Военно- окръжна прокуратура – София - гр. София, ул. «Позитано» № 24А
Код NUTS: BG411, BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Апелативна прокуратура – София, Окръжна прокуратура – София, Районна прокуратура – Ботевград, Районна прокуратура – Елин Пелин, Районна прокуратура – Етрополе, Районна прокуратура – Ихтиман, Районна прокуратура – Костинброд, Районна прокуратура – Пирдоп, Районна прокуратура – Самоков, Районна прокуратура – Своге, Районна прокуратура – Сливница, Военно – апелативна прокуратура и Военно – окръжна прокуратура - София, по спецификация"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39800000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническата спецификация към документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
5110 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчка без ДДС и е, както следва:51,10 лв. (петдесет и един лев и десет ст.). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Окръжна прокуратура-София: УниКредит Булбанк Банков код BIC:UNCRBGSF Банкова сметка IBAN:BG44UNCR96603320373617 Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Окръжна прокуратура-София: УниКредит Булбанк Банков код BIC:UNCRBGSF Банкова сметка IBAN:BG44UNCR96603320373617 В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Начин на плащане - по банков път по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, с платежно нареждане в български лева. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура в оригинал в срок от 3 /три/ работни дни от пълното изпълнение на заявената за съответния период /тримесечен/ доставка. Възложителят заплаща цената в срок до 10 /десет/ работни дни от представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактурата, ведно с приложен приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Във връзка с изискването на Възложителя по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, се указва на участниците, че информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опозвне на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към предоставените услуги, може да бъде получена от: Национална агенция по приходите, Министерство на околната среда и водите, Министерство на труда и социалната политика - Главна инспекция по труда, на следните интернет адреси: http://www.nap.bg http://www.moew.government.bg http://git.mlsp.government.bg

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2,5 (два и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за оборота от услугите, сходни с предмета на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на – 2,5 (два и половина) пъти от прогнозната стойност на обществената поръчка

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум два договора, с предмет сходен с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, с предмет сходен с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец - Приложение № 2.1. от документацията на Възложителя. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, да се представи заверено от участника копие на сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивален.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, с предмет сходен с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение. Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 - Ценови показател; тежест: 60
Показател: К2 - Показател за качество на артикулите; тежест: 40
Показател: Показател: Описанието на показателите продължава в раздел VI.3. - "Доп. Инф. " от настоящото обявление; тежест:
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.11.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.11.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.11.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр.София, ул."Съборна" № 7, Заседателна зала на Окръжна прокуратура-София- 301 кабинет

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. К1 – ценови показател - определя се по формулата Ц мин.К1 = --------------- х 100 ,Ц предлагана - където Ц предлагана е предложената цена от участник, формирана от сумата на всички предложени от него единични цени на предлаганите материали.- където Ц мин. е най-ниската предложена цена от участник, формирана от сбора на всички предложени от него единични цени на предлаганите материали. Предложеният показател Ц е необходимо да е различен от нула. Максимално възможно К1 = 100 точки. 2. К2 – показател за качество на артикулите – определя се по формулата A1 + A2 + …… + Аn К2 = ------------------------------ х 10 n - където n е брой на оценяваните артикули; - където А (A1, A2 …… Аn) е оценка за качество на всеки отделен артикул от представените мостри определен по формулата: Q1+Q2 A = --------------2. При определяне оценката за качество, комисията взема предвид: - показател Q1 – резултатите от тестване от комисията на качеството и пригодността на предложените мостри на артикулите;- показател Q2 – естетически и функционални характеристики. Комисията оценява всеки отделен артикул от представените мостри с оценката на всеки от показателите Q1, и Q2, образувана като средноаритметична стойност от посочените от членовете на комисията оценки за всеки отделен показател на представен оценяван артикул. Най-високата оценка за всеки отделен показател Q е 10 точки, а най-ниската е 1 точка. Оценяват се както следва: От 1 до 3 точки – предлаганите артикули не покриват напълно зададените от възложителя изисквания;От 4 до 6 точки – предлаганите артикули покриват зададените от възложителя изисквания; От 7 до 10 точки - предлаганите артикули изцяло покриват зададените от възложителя изисквания. За артикулите, които подлежат на оценка, съгласно т. 2 от раздел ІІ. Техническа спецификация по съответната обособена позиция, но няма представени мостри от участник се поставя оценка за най-ниско качество. Максимално възможно К2 = 100 точки. Определяне на крайната оценка и класиране: райната оценка ( К) се изчислява по следната формула: К=К1*0.60+К2*0.40.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ