02538-2013-0238
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.10.2013 11:28 ч. : | 11/10/2013 11:12 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.10.2013 11:28 ч. : | 11/10/2013 11:12 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Крумовград: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
РАЙОННА ПРОКУРАТУРА ГР.КРУМОВГРАД, пл. "България" № 6, За: Петя Делчева Долапчиева, Р.България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 7503, E-mail: rp_kru@kj.prb.bg, Факс: 03641 7503
Място/места за контакт: Районна прокуратура - Крумовград, пл. "България" № 6Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb/rpkrumovgrad/bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb/rpkrumovgrad/bg.
Електронен достъп до информация: http://www.prb/rpkrumovgrad/bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр.Крумовград
Обявлението обхваща обществена поръчка
Извършване на периодични медицински прегледи на служителите на Районна прокуратура гр.Крумовград, съгласно Наредба № 3 от 28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Съдържанието на задължителните преиодични медицински прегледи и изследвания е определено съгласно Приложение № 5 към Наредба № 3 /1987г. и предписания от обслужваща Служба по трудова медицина.
85141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно утвърдената документация за участие, публикувана в интернет страницата на Районна прокуратура-Крумовград, персоналът на възложителя е общо 8 човека към деня на откриване на откритата процедура.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата е 1 % (Един процент) от прогнозната стойност на поръчката, представляваща сума в размер на 2,43 лв./Два лева и четиридесет и три стотинки/. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде предоставена в една от следните форми: а) парична сума, платима по набирателна банкова сметка на Районна прокуратура гр.Крумовград: Юробанк България АД, фин.център Крумовград, Банков код BIC: BPBIBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 92BPBI 793 233 560 411 01.Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията.б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни, след изтичане срока на валидност на офертите.Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по НАБИРАТЕЛНА банкова сметка на Районна прокуратура гр.Крумовград : Юробанк България АД, фин.център Крумовград,Банков код BIC: BPBIBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 92BPBI 793 233 560 411 01.В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката.оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора.Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетно финансиране.Плащането се извършва в български лева, по банков път по сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.
ДА
Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени, напускане или назначаване на служители.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1-т.5 и ал.5 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/. За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя и представят следните документи: 1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участник е физическо лице – копие от документа за самоличност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език като документът по тази точка се представя в официален превод. 2.Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или заверено копие от платежното нареждане, когато гаранцията е парична сума (Приложение № 3.1.). 3.Декларации по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2, и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 4 и Приложение № 5). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод; 4.Декларация по образец за подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и видът на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. (Приложение № 6). Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 2.2, т.2.3., т. 2.6, 2.7, т. 2.8. и т.2.9 от Раздел V-и на документацията се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 5.Декларация по образец за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 7). 6.Копие, заверено от участника с гриф "Вярно с оригинала" на удостоверение за регистрация на лечебното заведение, издадено от директора на съответното РЗИ по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения - в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извън болнична помощ. 7. Копие, заверено от участника с гриф "Вярно с оригинала" на Разрешение за осъществяване на дейността на лечебното заведение, издадено от Министъра на здравеопазването по чл. 48, ал.1 от Закона за лечебните заведения - в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ. 8.Административни сведения за участника, по образец /Приложение №8/.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката– общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: Справка за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си./Приложение № 2.1/. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само от тези физически или юридически лица, включени в обединението, чрез които участникът доказва изпълнението на критериите за подбор, съгл. чл.25, ал.8 от ЗОП. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език се представят и в официален превод.
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката– общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката
Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката. включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец - Приложение № 2.2. 2.Във връзка с минималното изискване на Възложителя - участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари-специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката, да се представи декларация /свободен текст/, че съгласно Техническата спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от лекари- специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката. 3.Участникът да разполага с необходимите преносими апаратура и оборудване за осъществяване на медицински прегледи на място в сградата на Районна прокуратура гр.Крумовград, пл. „България„ № 6, за което да представи декларация. Участникът може да използва ресурсите на други физически лица и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само то тези физически или юридически лица, включени в обединението, чрез които участникът доказва изпълнението на критериите за подбор, съгл. чл.25, ал.8 от ЗОП.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката. Участникът да разполага с медицински персонал, притежаващ квалификация да извършва медицински услуги и да представи декларация /свободен текст/, че съгласно Техническата спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от лекари- специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката. Участникът да разполага с необходимата преносна апаратура за осъществяване на медицински прегледи на място в сградата на Районна прокуратура - Крумовград.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
Български
120
гр.Крумовград, пл. "България" № 6
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
11.10.2013 г.