02538-2013-0231
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.10.2013 16:04 ч. : | 10/10/2013 16:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.10.2013 16:04 ч. : | 10/10/2013 16:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Левски: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Районна прокуратура гр.Левски, бул. "България" №58, ет.4, За: Цветомир Милков Папурков, Република България 5900, Левски, Тел.: 0650 86619; 0650 82295, E-mail: levski@pl.prb.bg, Факс: 0650 86619
Място/места за контакт: гр.Левски, бул. "България" №58, ет.4Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/oppleven/bg/Public_procurement/.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/oppleven/bg/Public_procurement/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр.Левски
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка е за извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр.Левски Предметът включва услуги и дейности, свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на работодателя съгласно изискванията на приложение 5 към чл. 8 от Наредба №3 /обн. ДВ бр.16, 1987 г./ за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и чл.9 от Наредба №7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. С оглед спазването на изискванията на законодателството и становището на обслужващата служба по трудова медицина (изх.№860/30.09.2013 г.), видовете медицински прегледи и изследвания, които изпълнителят следва да осигури за персонала на РП-Левски, са: Медицински прегледи: - терапевт – снемане на анамнеза и общ здравен статус, изготвяне и разчитане на електрокардиограма, измерване на кръвно налягане и пулс; - офталмолог – изследване на зрителна острота и рефракции за регистриране на болести на окото и придатъците му; при необходимост – издаване на рецепта за очила. - невролог – снемане на анамнеза, неврологичен статус, диагностициране на заболявания на нервната система. Лабораторни изследвания: - пълна кръвна картина - урина (захар, кетонни тела, албумин, уробилиноген)
85100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Числеността на персонала на Районна прокуратура гр.Левски е 10 човека.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчката без ДДС, и възлиза в размер на 2,80 лв. (два лева и осемдесет стотинки). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр.Левски: Обединена българска банка АД, Банков код BIC: UBBS BGSF, Банкова сметка IBAN: BG 36 UBBS 8002 3300 3082 10. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение №3.1), представен към настоящата документация, и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци, е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр.Левски: Обединена българска банка АД, Банков код BIC: UBBS BGSF, Банкова сметка IBAN: BG 36 UBBS 8002 3300 3082 10. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на реално извършените услуги, установени в двустранно подписан протокол (Приложение №3 към проекта за договор) между представителите на Изпълнителя и Възложителя, по единични цени за отделните услуги и обема на услугите (количеството обслужени лица), съгласно Ценовото предложение. Плащането се извършва по банков път в срок до 15 /петнадесет/ работни дни след предоставяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура.
ДА
Посочената от възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане или назначаване на служители.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП: заверено копие от удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извънболнична помощ, или заверено копие от разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл.46, ал.1 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ. Изискуемите документи по чл.56 от ЗОП са описани подробно в документацията за участие.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 2,5 (два и половина) пъти от прогнозната стойност на настоящата поръчка, следва да се представи: заверена справка за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за посочените години – Приложение №2.1. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 2.5 (два и половина) пъти от прогнозната стойност на настоящата поръчка.
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум два договора (за които е получил препоръка за добро изпълнение), сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойности, дати и получатели, придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.2. към документацията за участие в процедурата. 2. Участникът следва да посочи и лицата (Приложение №11 към документацията за участие в процедурата), които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация за осъществяване на медицинските прегледи и лабораторните изследвания. 3. Участникът следва да обезпечи изпълнението на здравните услуги с медицинска апаратура и техника, както и с клинична лаборатория за извършване на изследвания, екипи и преносима техника за извършване на прегледите и изследванията на място при възложителя.
През последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум два договора (за които е получил препоръка за добро изпълнение), сходни с предмета на поръчката. 2. Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация за осъществяване на медицинските прегледи и лабораторните изследвания. 3. Участникът следва да обезпечи изпълнението на здравните услуги с медицинска апаратура и техника, както и с клинична лаборатория за извършване на изследвания, екипи и преносима техника за извършване на прегледите и изследванията на място при възложителя.
ДА
Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП: заверено копие от удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извънболнична помощ, или заверено копие от разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл.46, ал.1 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр.Левски, бул."България" №58, ет.4, Районна прокуратура, стая 414
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10.10.2013 г.