Версия за печат

00115-2013-0046

BG-Русе: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Павлина Атанасова - гл. инспектор отдел „Екология”, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881693, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/..

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Община Русе, гише "Обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Община Русе, гише "Обществени поръчки"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на строително-монтажни работи (СМР) за изграждане на обект „Рекултивация на клетка 1 за неопасни отпадъци на територията на Регионално депо за неопасни, инертни и опасни отпадъци за общините Русе, Ветово, Иваново, Сливо поле и Тутракан”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: на територията на гр. Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка: Избор на изпълнител на строително-монтажни работи (СМР) за изграждане на обект „Рекултивация на клетка 1 за неопасни отпадъци на територията на Регионално депо за неопасни, инертни и опасни отпадъци за общините Русе, Ветово, Иваново, Сливо поле и Тутракан”. Пълно описание на обекта на поръчката, включително основни характеристики: “Регионално депо за неопасни, инертни и опасни отпадъци за общините Русе, Ветово, Иваново, Сливо поле и Тутракан” е изградено върху площ от 292,4 дка общинска земя, от които 25,4 дка са отредени за клетки за опасни отпадъци. Площадката на депото се намира в местността “Под Ормана”, източно от град Русе, на около 2 450 м от последните жилищни квартали на града и на около 2 500 м западно от село Николово. На територията на депото са изградени: - 3 броя клетки (клетка І, ІІ и ІІІ) за неопасни отпадъци, в които е предвидено да се депонират съвместно битови и производствени отпадъци, които нямат опасни свойства; - 2 броя клетки за инертни отпадъци (клетка VІ и VІІ) и - 2 броя клетки за опасни отпадъци. В границите на площадката на депото има свободни терени, предвидени за изграждане още 2 броя клетки за неопасни отпадъци (клетки ІV и V), както и на клетки за опасни отпадъци. Депото приема отпадъци с цел обезвреждането им (операция D5) считано от 01.01.2006 г. Капацитетът на клетка 1 за неопасни отпадъци е 661 323 м3. Клетка 1 за неопасни отпадъци е изчерпала капацитета си на 01.04.2013 г., след което депонирането на битови и производствени отпадъци, които нямат опасни свойства, е започнало в клетка 2 за неопасни отпадъци. Депото е изградено съобразно изискванията на Наредба №8 т 24 август 2004 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци (отм. ДВ, бр.80/2013 г.), която изисква разстоянието между вертикалните газоотвеждащи кладенци да бъде от 50 до 100 м.(т.5.4 Раздел 5 от Приложение №2 на Наредбата). Подробна информация относно обекта на обществената поръчка се съдържа в документацията за участие в процедурата, достъпна на Интернет адрес: www.ruse-bg-eu.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45453100, 45112360

Описание:

Строителни работи по възстановяване
Работи по възстановяване състоянието на терени

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложени Количествени сметки

Прогнозна стойност без ДДС
2218870 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на: 22 180 лв. (двадесет и две хиляди сто и осемдесет лева). 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на поръчката. Гаранциите се внасят по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00 Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. ъзложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следният начин на плащане: 1.Текущи плащания се предвиждат в обем на не повече от 80 % (осемдесет процента) от предложената цена за техническата рекултивация и в обем на не повече от 65 % (шестдесет и пет процента) от предложената цена за биологичната рекултивация и се изплащат след извършване на определено количество и видове СМР, удостоверени в протокол за извършени СМР, в срок до 14 календарни дни след представяне на оригинална фактура. 2. Плащанията се извършват по единичните предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цени, съгласно ценовата му оферта и приложенията към нея, въз основа на протокол за установяване на извършени СМР, съставен между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и лицето, осъществяващо инвеститорски контрол, и оригинална фактура за текущото плащане. 3. Окончателното плащане на техническата рекултивация се извършва в срок до 14 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи в оригинал: - заповед на основание на чл. 23, ал. 1,т. 1, ал. 2 и ал. 3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (последно изм. ДВ, бр. 35 от 08.05.2012г.); - одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация съгласно Раздел V на Наредба №26 от 02.10.1996г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт (обн. ДВ, бр. 89 от 22.10.1996г., изм. и доп. бр. 30 от 22.03.2002г.); - акт Обр. 15; - попълнена фактура за размера на окончателното плащане. 4. Окончателното плащане на биологичната рекултивация се извършва в срок до 14 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи в оригинал: - заповед на основание на чл. 23, ал. 1, т. 1, ал. 2 и ал. 3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи; - одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация съгласно Раздел V на Наредба №26 от 02.10.1996г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт; - протокол Обр. 16; - попълнена фактура за размера на окончателното плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При провеждане на открита процедура възложителят изпраща обявлението за обществена поръчка до агенцията за вписване в Регистъра на обществените поръчки най-малко 52 дни преди крайния срок за получаване на офертите, а в случаите по чл. 14, ал. 3 - най-малко 40 дни преди крайния срок. Сроковете могат да се намалят със 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Интернет адрес: www.ruse-bg-eu.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Регистрационни документи: - ЕИК /единен идентификационен код/, съгласно чл.23 от ЗТР /Закона за търговския регистър/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е обединение следва да представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал.1, т. 4, 5, 6 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. -Оферта на участника, по образец; Списък на документите, съдържащи се в офертата на участника; Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай, че участникът се представлява от трето лице; Декларация за запознаване с условията на поръчката; Декларации относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП по образец; Списък с данни за подизпълнител/и, ако се ползват такива, както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган за участие на подизпълнител; Копие на документ за закупуване на документацията в размера изписан в т.ІV. 3.3 от обявлението; Декларация по обр. на осн. 56, ал. 1 т. 12 от ЗОП; Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размера изписан в т.ІІІ 1.1 от обявлението; Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.2 от обявлението; Доказателства относно техническата възможност за изпълнение на поръчката, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.3 ; Предложение за изпълнение на поръчката по образец; Предлагана цена по образец; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 - 14 от ЗОП; плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9, от ЗОП; плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки участник: който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи: 1. Копия на баланси и отчети за приходите и разходите за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години и не може да представи баланси и отчети за приходите и разходите за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. 2. Декларация, съдържаща информация за оборота от строителството, за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години и не може да представи информация за оборот от строителството, то същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността си, като в този случай следва да е изпълнил изискването за оборот от строителството от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. 3. Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника, който ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) и Декларация (свободен текст), подписана от участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора – оригинал. Участникът установен/регистриран извън Република България, доказва съответствието си с поставеното изискване с представянето на заверено копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка професионална отговорност еквивалентна на застраховката професионална отговорност в строителството по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена в съответствие с държавата, в която е установен/регистриран. 4. Заверено копие на Застраховка трудова злополука *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за общ оборот и оборот от строителството се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, а изискването за застраховка професионална отговорност – до участниците в обединението, които ще изпълнява строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания: Минималните изисквания за финансови възможности към участниците е оборота на участника от дейността (самостоятелно лице или обединение) за последните 3 (три) години: 2010, 2011 и 2012 година, кумулативно - да бъде минимум в размер не по-малък от 6 000 000 лв./шест милиона лева/. - Реализирали оборот от строителство, общо за предходните 3 (2010, 2011 и 2012 г.) години в размер не по-малко от 1 000 000 (един милион) лв. - Участникът трябва да е застрахован за професионална отговорност за строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията си съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.). За участник, установен /регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/ регистриран. Застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им съгласно чл. 171, ал.1 от ЗУТ. За участник, установен регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен /регистриран участника. Участникът да притежава Застраховка трудова злополука. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за общ оборот и оборот от строителството се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, а изискването за застраховка професионална отговорност – до участниците в обединението, които ще изпълнява строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи: - Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори за строителството, което е предмет на обществената поръчка (строителство на депа за отпадъци и/или рекултивация на депа за неопасни (битови) отпадъци) през последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от: препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, обхвата и обема на работа, неговата стойност, дата на започване и приключване на работата по него, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Участникът трябва да представи доказателства за опит в строителството на най-малко 1 (един) обект, представляващ: - рекултивация на депо за неопасни (битови) отпадъци (съществуващо депо и/или регионално депо и/или участък/клетка от депо) - изграждане на депо за отпадъци, който да е завършен до датата на подаване на офертата от участника. За изпълнен договор се счита договор за строителство, по който има издадено удостоверение за въвеждане в експлоатация и/или разрешение за ползване. Като доказателства могат да се представят референции от клиенти или други подходящи документи, от които е видно предмета на съответния проект, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него. - Заверено от участника копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати, издадени от акредитирани лица за внедрени: ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент, по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен. - Списък на инженерно-техническия персонал, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, включително тези отговарящи за контрола на качеството. Списъкът следва да бъде придружен от: Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката лица, изготвени по образец, подписани собственоръчно от експертите, документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверение за завършен курс на обучение по Наредба № 2 от 22.03.2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент за специалиста, който ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве, сертификати, копия на трудови/осигурителни книжки, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи);декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката. - Списък и описание на оборудването (техническа обезпеченост за изпълнение на строителството), с което разполагат и с което ще изпълняват настоящата поръчка. Изпълнението на поставеното изискване се доказва с представянето на договори за наем, договори за лизинг, копие на талони, извадка от счетоводната система и др. - Копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където участникът е регистриран, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на категорията строеж каквато е категорията на строежа – предмет на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Минимални изисквания към техническите възможности и квалификацията на участниците: Участникът да е изпълнил през последните пет години, считано от датата на представяне на офертите, най-малко един договор за строителството, което е предмет на поръчката (строителство на депа за отпадъци и/или рекултивация на депа за неопасни (битови) отпадъци), завършен към датата на подаване на офертата от участника. Възложителят счита обектът за завършен, когато за него има издадено удостоверение за въвеждане в експлоатация и/или разрешение за ползване. Участникът трябва да има внедрена система за управление на: • качеството в строителството по ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват на сертификата строително-ремонтни дейности (строителство); • околната среда по ISO 14001:2004 или еквивалентна с обхват на сертификата с обхват строително-ремонтни дейности (строителство). Участникът трябва да осигури минимум следния квалифициран технически персонал за изпълнение на строително монтажни дейности както следва: • Ръководител на проекта – строителен инженер с образователна степен магистър – 1 лице; • Ръководител на част строително-монтажни работи (СМР) – строителен инженер с образователна степен магистър – 1 лице; • Лицензиран координатор по безопасност и здраве – строителен инженер или икономист с образователна степен магистър – 1 лице; • Геодезист – технически правоспособно лице геодезист с образователна степен магистър, член на Камарата на инженерите по геодезия – 1 лице; • Експерт „Газоснабдяване” – машинен инженер с образователна степен магистър специалност „ОВиК, топло- и газоснабдяване” – 1 лице. Професионален опит за всеки от експертите – най-малко 3 години по специалността си. Участникът трябва да осигури минимум следната механизация за извършване на необходимите дейности – предмет на възлаганата обществена поръчка: Вид техника Брой Автобетонобъркачка 1 Кран кулов КБ 160 2 м 1 Багер със стандартна кофа 2 Челен товарач 2 Самосвали 3 Булдозер 1 Валяк вибрационен самоходен от 4,1 до 6,7 тона 1 Валяк вибрационен самоходен от 8,1 до 10 тона 1 Валяк статичен прикачен шиповиден 3,2 тона 1 Грейдер самоходен 76-150 кс 1 Влекач Ч 90-110 кс 1 Колесен трактор с плуг, фреза, редосеялка, валяци, тороразпръскавач 1 Участникът следва да е регистриран в професионален или търговски регистър с предмет строителство ІІ-ра категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т 2 и IV-та група, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя. Кандидатите да са вписани в централния професионален регистър на Камарата на строителите в България и да го докажат с удостоверение от КСБ.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „Предлагана цена”; тежест: 50
Показател: „Оценка на Техническото предложение” /Обяснителна записка – П1: 45 т.; Време за реакция - П2: 5т./; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена е със ДДС. Документация за участие може да се закупува всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа от Община Русе, пл. Свобода № 6, Информационен център, гише " Обществени поръчки". Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка:ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.11.2013 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ