00087-2013-0145
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.10.2013 16:19 ч. : | 07/10/2013 16:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.10.2013 16:19 ч. : | 07/10/2013 16:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки и търгове", ул. Париж №3, стая №6Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт-офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377385
Място/места за контакт: фронт-офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Доставка на хранителни продукти за нуждите на комплексите за детско хранене /КДХ/ на територията на Столична община по обособени позиции: 1.КДХ район „Витоша” 2.КДХ район „Люлин” 3.КДХ с банка за майчина кърма район „Илинден”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на хранителни продукти за нуждите на комплексите за детско хранене /КДХ/ на територията на Столична община по обособени позиции: 1.КДХ район „Витоша” 2.КДХ район „Люлин” 3.КДХ с банка за майчина кърма район „Илинден”
15000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Ориентировъчните количества на хранителните продукти за КДХ са посочени в документацията и са неразделна част от нея.
ДА
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да възложи допълнителни доставки на избрания Изпълнител, за срок до 6 месеца в случай, че в срокът на договора е открита процедура, но все още няма избран Изпълнител и сключен договор. Към прилагането на опцията се пристъпва след изтичане на срока на договора и след писмено уведомление на Изпълнителя от Възложителя.
НЕ
24
1.Документ за внесена гаранция за участие за всяка обособена позиция, както следва: Обособена позиция 1 – 3600.00 (три хиляди и шестстотин ) лева. Обособена позиция 2–2833.00 (две хиляди осемстотин тридесет и три) лева. Обособена позиция 3 – 6000.00 (шест хиляди) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. 2. Гаранция за добро изпълнение се определя в размер на 2 /два / % от прогнозната стойност на договора, без ДДС. Гаранцията се представя при подписване на договора във вид на банкова гаранция /оригинал/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”, валидна за срока на договора
Финансирането ще се извърши от бюджета на всеки от Комплексите за детско хранене.
НЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът е обединение, изброените изисквания в раздел III.2.3. от обявлението ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло.Участниците в процедурата трябва да представят: регистрационни документи на участника: 1. Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. 2. Декларация по чл. 47, ал. 1,т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4, декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5 и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 3. Когато участникът предвижда при изпълнението на поръчката да ползва подизпълнители, в офертата посочва подизпълнителите, които ще участват, дела на тяхното участие, вида на работите, които ще се извършват и данните по чл. 24, ал. 2 от правилника за прилагане на ЗОП, посочените документи се представят за всеки от подизпълнителите. Декларация за подизпълнителите. Декларация от подизпълнителите. 4. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника; - не се допускат никакви промени в състава на обединението, след подаването на офертата и за срока на договора; - Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ.
няма
няма
За доказване на техническите възможности и квалификация участниците представят: 1.Списък /Образец №6/, с не по-малко от 3 изпълнени договора за доставка на хранителни продукти през последните 3 години, включително до датата на подаване на офертите за участие. За посочените в списъка договори, следва да се приложат минимум 3 референции от възложителите, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат. 2.Списък-декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат на негово разположение за срока на договора, придружени с копия на регистрационни талони, удостоверения за собственост или наем, както и валидни разрешителни за превоза на името на участника, съгласно изискванията на БАБХ., отговарящи на изискванията на Наредба № 36/23.03.2006 г. и Наредба № 5/25.05.2006 г. Участниците трябва да представят копие от „Удостоверение за регистрация” на транспортните средства за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход, от БАБХ. 3. Копия от сертификати за внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните или копие от сертификат EN ISO 22000:2005 или еквивалент. 4.Копие на валидни санитарни разрешителни за складово помещение с хладилна техника и хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, съгласно изискванията на БАБХ, отговарящи на изискванията на Наредба № 36/23.03.2006 г. и Наредба № 5/25.05.2006 г., удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай, че складовите помещения с хладилната техника и хладилните помещения не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. Копие/я от удостоверение/я за регистрация на помещенията, в които се съхраняват хранителните продукти. 5. Копие от актуално удостоверение за регистрация, съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните. – на името на участника.
Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1.Участниците следва да имат опит в изпълнението на доставки, свързани с предмета на поръчката през последните 3 години, включително до датата на подаване на офертите за участие. Минимум 3 изпълнени договора за доставка на хранителни продукти през последните 3 години, включително до датата на подаване на офертите за участие. За посочените в списъка договори, следва да бъдат приложени минимум 3 референции. 2.С цел обезпечаване на доставките, участниците следва да имат минимум 2/два/ броя собствени или наети хладилни автомобила за превоз на хранителни продукти от животински произход и минимум 2/два/ броя собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти от неживотински произход, удостоверени с разрешителни за превоз на хранителни продукти, съгласно изискванията на БАБХ, отговарящи на изискванията на Наредба № 36/23.03.2006 г. и Наредба № 5/25.05.2006 г., Участниците да имат „Удостоверение за регистрация” на транспортните средства за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход 3.Участниците да имат разработена и внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните, което се доказва с валиден сертификат или в случай, че разполага с валиден Сертификат EN ISO 22000:2005 или еквивалент, не е необходима НАССР система; 4.Участниците да разполагат със складово помещение, с хладилна техника или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, съгласно нормативните изисквания на БАБХ, отговарящи на изискванията на Наредба № 36/23.03.2006 г. и Наредба № 5/25.05.2006 г. Да притежават удостоверения за регистрация на помещенията, в които се съхраняват хранителните продукти; 5.Участникът следва да притежава актуално удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, ст. 1, след заплащането и в касата на ул. "Париж" №3, ет. 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч., а в последния работен ден на всеки месец - от 10.00 ч. до 12.00 ч. Може да се заплати и по банков път, по сметка в лева : IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, Дирекция “Финанси”.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
ул. "Париж"№3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на офертите ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес: www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.
ДА
18 месеца
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 /десет/ дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
07.10.2013 г.
Доставка на хранителни продукти за нуждите на Комплекс за детско хранене /КДХ/ - район "Витоша"
15000000
Описание:
По предварителна заявка
Доставка на хранителни продукти за нуждите на Комплекс за детско хранене /КДХ/ - район "Люлин"
15000000
Описание:
По предварителна заявка
Доставка на хранителни продукти за нуждите на комплекс за детско хранене с банка за майчина кърма - район "Илинден"
15000000
Описание:
По предварителна заявка