00115-2013-0045
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.10.2013 14:00 ч. : | 04/10/2013 13:44 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.10.2013 14:00 ч. : | 04/10/2013 13:44 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Русе: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, гр. Русе, площад "Свобода" №6, За: Мариела Личева - директор на дирекция "Здравни и социални дейности"; Мария Димитрова - младши експерт в отдел "Обществени поръчки", България 7000, Русе, Тел.: 082 881794; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.ruse-bg.eu/index.php.
Адрес на профила на купувача: https://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Oбщина Русе, площад "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център, гише "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: https://www.ruse-bg.eu/index.php.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Oбщина Русе, площад "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център, гише "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: https://www.ruse-bg.eu/index.php.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изработване на информационни материали, публикации във вестници, радиоизлъчвания и изработване на материали за конференции за популяризиране на проект „Център за настаняване от семеен тип и наблюдавано жилище, като алтернатива за живот в общността на хора с психични разстройства“
Възлагане на обществена поръчка
Подготовката и отпечатването на презентационни материали за популяризиране на проекта включва: - Брошури – тираж 800 бр., обем 16 стр. размер 148х210 мм готов продукт, цветност 4+4, хартия 130г./кв. м ДХГ, сшиване с 2 телчета; - Дипляни – тираж 700 бр., размер 210х297 мм 2 гънки / до 99х210 мм/, цветност 4+4, хартия 130г/кв. м ДХГ; - Плакати – тираж 50 бр., размер 330х480 мм, цветност 4+0, хартия 115г/кв. м ДХГ; - Информационна табела голяма – 1 бр., размер 600х800 мм, пластмаса; - Информационна табела малка – 1 бр., размер 210х350 мм, пластмаса; - Информационни транспаранти – 3 бр., размер 200х100 мм, винил; - Подготовка и публикуване във вестник на 2 информационни материала, отразяващи реализирането на дейностите на проекта, с цел неговото популяризиране; - Подготовка и излъчване на 3 репортажа по радиото, отразяващи реализирането на дейностите на проекта, с цел неговото популяризиране; - Организиране на 2 конференции /за едно събитие – зала, оборудване за презентации, видеозаснемане, храна кетъринг – 10 месни и 10 плата със сирена, работни материали с логото на проекта – 100 папки – картон А4, 100 химикала, 100 тефтерчета – размер 150х210 мм, 60 листа, спирала, хартия офсет
22000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
- Брошури – тираж 800 бр., обем 16 стр. размер 148х210 мм готов продукт, цветност 4+4, хартия 130г./кв. м ДХГ, сшиване с 2 телчета; - Дипляни – тираж 700 бр., размер 210х297 мм 2 гънки / до 99х210 мм/, цветност 4+4, хартия 130г/кв. м ДХГ; - Плакати – тираж 50 бр., размер 330х480 мм, цветност 4+0, хартия 115г/кв. м ДХГ; - Информационна табела голяма – 1 бр., размер 600х800 мм, пластмаса; - Информационна табела малка – 1 бр., размер 210х350 мм, пластмаса; - Информационни транспаранти – 3 бр., размер 200х100 мм, винил; - Подготовка и публикуване във вестник на 2 информационни материала, отразяващи реализирането на дейностите на проекта, с цел неговото популяризиране; - Подготовка и излъчване на 3 репортажа по радиото, отразяващи реализирането на дейностите на проекта, с цел неговото популяризиране; - Организиране на 2 конференции /за едно събитие – зала, оборудване за презентации, видеозаснемане, храна кетъринг – 10 месни и 10 плата със сирена, работни материали с логото на проекта – 100 папки – картон А4, 100 химикала, 100 тефтерчета – размер 150х210 мм, 60 листа, спирала, хартия офсет
НЕ
31.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Задължение за представяне на гаранция за изпълнение на договора възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Възложителят заплаща на Изпълнителя договорната цена за изпълнението на дейностите от предмета на договора при условията на договора по банков път след представяне на двустранно подписан приемо - предавателен протокол на Изпълнителя след изпълнение на всички възложени работи.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
До 7 /седем/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите участниците могат да закупят документацията за участие в процедурата всеки работен ден от 08:30 до 17:30 часа от Община Русе, пл.Свобода 6, Информационен център, гише Обществени поръчки срещу представен документ за внесена сума от 12 лв. с вкл. ДДС по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000 *** Забележка: Участниците, които са изтеглили документацията от посочения от възложтеля интернет адрес, не е необходимо да представят документ за закупена документация за участие – заверено копие, тъй като в тези случаи възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП.
Български
90
Община Русе, пл. "Свобода" 6, ет.3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
По проект „Център за настаняване от семеен тип и наблюдавано жилище, като алтернатива за живот в общността на хора с психични разстройства“ по схема за безвъзмездна финансова помощ „Живот в общността“ № BG051РО001-5.2.13 на Оп „РЧР“, договор BG051РО001-5.2.13-0033-С0001”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
04.10.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ