Версия за печат

00115-2013-0044

BG-Русе: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, площад "свобода" №6, За: Мариела Личева - директор на дирекция "Здравни и социални дейности"; Мария Димитрова - младши експерт в отдел "Обществени поръчки", България 7000, Русе, Тел.: 082 881794; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.ruse-bg.eu/index.php.

Адрес на профила на купувача: https://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, площад "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център, гише "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: https://www.ruse-bg.eu/index.php.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, площад "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център, гише "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: https://www.ruse-bg.eu/index.php.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Външен финансов одит, изготвен от регистриран одитор, на счетоводната документация на проект: „Център за настаняване от семеен тип и наблюдавано жилище, като алтернатива за живот в общността на хора с психични разстройства“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: гр. Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Външен финансов одит, изготвен от регистриран одитор, на счетоводната документация на проект „Център за настаняване от семеен тип и наблюдавано жилище, като алтернатива за живот в общността на хора с психични разстройства“ по схема за безвъзмездна финансова помощ „Живот в общността“ № BG051РО001-5.2.13 на ОП „РЧР“, договор BG051РО001-5.2.13-0033-С0001 на ОП РЧР, договор BG051РО001-5.2.13-0033-С0001“. Изготвяне на окончателен доклад за външен одит, проверка съответствието на декларираните и действително направените разходи от бенефицинта, тяхната точност и допустимост в съответствие с договора. Резултат от дейността: ефективен независим контрол на разходите по проекта и гарантиран външен финансов контрол и проверка на целесъобразността им. Специфични цели на процедурата: 1. Да се удостовери, че отчетените разходи са верни, надежни и обосновани с адекватни разходно-оправдателни документи и че са извършени по целесъобразен и законен начин. 2. Да гарантира правилното разходване и отчитане на средствата в рамките на проекта и избягване непризнаването на разходи от УО на ОПРЧП. 3. Постигане на целите и планираните резултати в рамките на проекта. 4. Осигуряване на прозрачност при управлението и разходването на средства по проекта.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на окончателен доклад за външен одит, проверка съответствието на декларираните и действително направените разходи от бенефицинта, тяхната точност и допустимост в съответствие с договора.

Прогнозна стойност без ДДС
2337 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Задължение за представяне на гаранция за изпълнение на договора възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на Изпълнителя договорната цена за изпълнението на дейностите от предмета на договора при по банков път след представяне на двустранно подписан приемо - предавателен протокол и представяне на фактура оригинал.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Регистрационни документи: - ЕИК /единен идентификационен код/, съгласно чл.23 от ЗТР /Закона за търговския регистър/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е обединение следва да представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал.1, т. 4, 5, 6 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. -Оферта на участника, по образец; Списък на документите, съдържащи се в офертата на участника; Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай, че участникът се представлява от трето лице; Декларация за запознаване с условията на поръчката; Декларации относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП по образец; Списък с данни за подизпълнител/и, ако се ползват такива, както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган за участие на подизпълнител; Декларация по образец на основание чл. 56, ал. 1 т. 12 от ЗОП; Доказателства относно техническата възможност за изпълнение на поръчката, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.3 ; Предложение за изпълнение на поръчката по образец; Предлагана цена по образец; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 - 14 от ЗОП; плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9, от ЗОП; плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки участник: който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайната дата за подаване на офертите, с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти, стойности, предмет и др., придружен от доказателства за изпълнение на посочените договори: копия от договори и/или препоръки за добро изпълнение, издадени на участника, които съдържат най-малко идентификация на възложителя, изпълнителя, предмета, стойността, датата и мястото на упражнявания одит, както и дали той е изпълнено професионално, в срок и в съответствие с нормативните изисквания. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки от тях. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя само за участниците в него, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 2. Заверено копие на документ за вписване в Регистъра на регистрираните одитори;
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да е изпълнил поне 1 (един) договор, сходен с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, считано до крайната дата за подаване на офертите Забележка: сходни с предмета на настоящата поръчка са договори за упражняване на независим финансов одит Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията по настоящата буква „а“ се отнасят за всеки подизпълнител поотделно, който ще изпълнява съответната дейност, пропорционално на дела на участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по настоящата буква „а“ се отнасят към обединението като цяло. б) Участникът следва да докаже, че лицето, представляващо юридическото лице е вписано в Регистъра на регистрираните одитори или участникът е специализирано одиторско предприятие, по смисъла на §1, т. 9 от ЗНФО. За участници – физически лица, същите следва да са вписани в регистъра на регистрираните одитори или друго еквивалентно; Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията по настоящата буква „б“ се отнасят за всеки подизпълнител поотделно, който ще изпълнява съответната дейност, пропорционално на дела на участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по настоящата буква „б“ се отнасят към обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.10.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

До 7 /седем/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите участниците могат да закупят документацията за участие в процедурата всеки работен ден от 8:30 до 17:30 часа от Община Русе, пл.Свобода 6, Информационен център, гише Обществени поръчки срещу представен документ за внесена сума от 12 лв. с вкл. ДДС по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000 *** Забележка: Участниците, които са изтеглили документацията от посочения от възложтеля интернет адрес, не е необходимо да представят документ за закупена документация за участие – заверено копие, тъй като в тези случаи възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.11.2013 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

По проект „Център за настаняване от семеен тип и наблюдавано жилище, като алтернатива за живот в общността на хора с психични разстройства“ по схема за безвъзмездна финансова помощ „Живот в общността“ № BG051РО001-5.2.13 на Оп „РЧР“, договор BG051РО001-5.2.13-0033-С0001”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ