00115-2013-0044
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.10.2013 13:57 ч. : | 04/10/2013 13:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.10.2013 13:57 ч. : | 04/10/2013 13:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Русе: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, площад "свобода" №6, За: Мариела Личева - директор на дирекция "Здравни и социални дейности"; Мария Димитрова - младши експерт в отдел "Обществени поръчки", България 7000, Русе, Тел.: 082 881794; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.ruse-bg.eu/index.php.
Адрес на профила на купувача: https://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, площад "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център, гише "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: https://www.ruse-bg.eu/index.php.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, площад "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център, гише "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: https://www.ruse-bg.eu/index.php.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Външен финансов одит, изготвен от регистриран одитор, на счетоводната документация на проект: „Център за настаняване от семеен тип и наблюдавано жилище, като алтернатива за живот в общността на хора с психични разстройства“
Възлагане на обществена поръчка
Външен финансов одит, изготвен от регистриран одитор, на счетоводната документация на проект „Център за настаняване от семеен тип и наблюдавано жилище, като алтернатива за живот в общността на хора с психични разстройства“ по схема за безвъзмездна финансова помощ „Живот в общността“ № BG051РО001-5.2.13 на ОП „РЧР“, договор BG051РО001-5.2.13-0033-С0001 на ОП РЧР, договор BG051РО001-5.2.13-0033-С0001“. Изготвяне на окончателен доклад за външен одит, проверка съответствието на декларираните и действително направените разходи от бенефицинта, тяхната точност и допустимост в съответствие с договора. Резултат от дейността: ефективен независим контрол на разходите по проекта и гарантиран външен финансов контрол и проверка на целесъобразността им. Специфични цели на процедурата: 1. Да се удостовери, че отчетените разходи са верни, надежни и обосновани с адекватни разходно-оправдателни документи и че са извършени по целесъобразен и законен начин. 2. Да гарантира правилното разходване и отчитане на средствата в рамките на проекта и избягване непризнаването на разходи от УО на ОПРЧП. 3. Постигане на целите и планираните резултати в рамките на проекта. 4. Осигуряване на прозрачност при управлението и разходването на средства по проекта.
79212000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изготвяне на окончателен доклад за външен одит, проверка съответствието на декларираните и действително направените разходи от бенефицинта, тяхната точност и допустимост в съответствие с договора.
НЕ
31.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Задължение за представяне на гаранция за изпълнение на договора възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Възложителят заплаща на Изпълнителя договорната цена за изпълнението на дейностите от предмета на договора при по банков път след представяне на двустранно подписан приемо - предавателен протокол и представяне на фактура оригинал.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
До 7 /седем/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите участниците могат да закупят документацията за участие в процедурата всеки работен ден от 8:30 до 17:30 часа от Община Русе, пл.Свобода 6, Информационен център, гише Обществени поръчки срещу представен документ за внесена сума от 12 лв. с вкл. ДДС по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000 *** Забележка: Участниците, които са изтеглили документацията от посочения от възложтеля интернет адрес, не е необходимо да представят документ за закупена документация за участие – заверено копие, тъй като в тези случаи възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП.
Български
90
Община Русе, ет. 3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
По проект „Център за настаняване от семеен тип и наблюдавано жилище, като алтернатива за живот в общността на хора с психични разстройства“ по схема за безвъзмездна финансова помощ „Живот в общността“ № BG051РО001-5.2.13 на Оп „РЧР“, договор BG051РО001-5.2.13-0033-С0001”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.10.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ