02538-2013-0200
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.10.2013 12:45 ч. : | 04/10/2013 11:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.10.2013 12:45 ч. : | 04/10/2013 11:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Кубрат: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Районна прокуратура гр.Кубрат, ул."Цар ИВан Асен II" 4, За: Стела Здравкова Георгиева-Димитрова, България 7300, Кубрат, Тел.: 0879 196344, E-mail: rpkubrat@rz.prb.bg, Факс: 0848 72166
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://op.rz.prb.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.rz.prb.bg.
Електронен достъп до информация: http://op.rz.prb.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
„Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Кубрат”.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка е за „Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Кубрат”. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на Работодателя, съгласно изискванията на приложение 5, към чл. 8 от Наредба № 3 за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и чл. 9 от Наредба № 7 от 15 август 2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи,както и препоръка от обслужващата Служба по трудова медицина.
85141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Подробно описани в Пълното описание на предмета на поръчката от документацията за участие
НЕ
НЕ
12
1.Гаранцията за участие в процедурата e както следва: 4,35 (четири и 0,35) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр. Кубрат: СЖ Експресбанк, Банков код BIC: ТТBBBG22 Банкова сметка IBAN: BG 18TTBB94003326284389. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр. Кубрат: СЖ Експресбанк, Банков код BIC: ТТBBBG22 Банкова сметка IBAN: BG 18TTBB94003326284389 В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетно финансиране.Плащането се извършва в български лева,по банков път,по сметка на Изпълнителя,при условия и срокове,посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. В тази връзка участникът следва да представи следните документи: 2.7. Декларации по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2, и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 4 и Приложение № 5). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод; 2.8. Декларация по образец за подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и видът на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. (Приложение № 6) Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 2.2, т.2.5., т. 2.6, 2.7 и т. 2.9. се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 2.9. Декларация по образец за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 7). 2.10. Договор за създаване на обединение (когато е приложимо). 2.11. Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебните заведенията за извънболнична помощ или Заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебните заведения за болнична помощ. 2.12. Административни сведения за участника по образец (Приложение № 8). Забележка: Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Съгласно §1, т. 16а от допълнителните разпоредби на ЗОП „официален превод” е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката– общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: Справка за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Приложение № 2.1.
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност
1.Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката. включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, следва да се представи Декларация, съгласно образец - Приложение № 2.2. 2..Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да разполага с медицински персонал,притежаващ квалификация да извършва медицински услуги,следва да представи:Декларация/свободен текст/,че съгласно Техническа спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от специалисти,необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката. 3.Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да разполага с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медицински прегледи на място в сградата на Районна прокуратура -гр. Кубрат,ул.Цар Иван Асен II,№ 4,ет.2,следва да представи декларация за удостоверяване на това обстоятелство.Участникът може да използва ресурсите на други физически лица и/или юридически лица при изпълнение на поръчката,при условие,че докаже,че ще има на свое разположение тези ресурси.
1.Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, сходни с предмета на поръчката 2.Участникът да разполага с нужния квалифициран персонал от специалисти,необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката 3.Участникът да разполага с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Районна прокуратура -гр. Кубрат,ул.Цар Иван Асен II,№ 4,ет.2
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Районна прокуратура гр.Кубрат
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ЗОП
04.10.2013 г.