Версия за печат

00030-2013-0027

BG-Силистра: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул."Симеон Велики" №33, За: Николета Дечева, Р България 7500, Силистра, Тел.: 086 816322, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: арх. Антонина Огнева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за строително монтажни и ремонтни работи по проект "Зелена и достъпна градска среда - град Силистра", Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата открита обществена поръчка за Избор на изпълнител за строително монтажни и ремонтни работи по проект "Зелена и достъпна градска среда - град Силистра", Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.” Включва: Обособена позиция № 1 - Строително монтажни и ремонтни работи по Реконструкция и рехабилитация на Дунавски парк– западна зона и детска площадка и Централен градски площад, градинка с паметник на Стефан Караджа и площад “Свобода” С включени два подобекта: Подобект: Реконструкция и рехабилитация на Дунавски парк – западна зона и детска площадка Подобект : Реконструкция и рехабилитация на Централен градски площад, градинка с паметник на Стефан Караджа и площад “Свобода” Обособена позиция № 2 - Строително монтажни и ремонтни работи по Подобект /допълнителен/ : Ремонт Дунавски парк – източна зона 1 (в граници от централна алеа до ул. Дочо Михайлов) Обособена позиция № 3 - Строително монтажни и ремонтни работи по Подобект : Ремонт Дунавски парк – източна зона 2 (в граници от ул. Дочо Михайлов до ул. Патриарх Дамян) ВАЖНО !!! Договорите и изпълнението на обектите по Обособена позиция № 2 и Обособена позиция № 3 ще се сключват на по- късен етап при следните условия: освободен е финансов ресурс след провеждане на процедури по ЗОП и сключване на договори с изпълнители по проект проект "Зелена и достъпна градска среда - град Силистра", Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.” и/или вследствие на приключване/прекратяване и/или анексиране на действащи договори за БФП по ОПРР подписано допълнително споразумение /Анекс/ към Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.”, за допълнителните обекти включени в предмета на Обособемна позиция 2 и Обособена позиция 3

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236200

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на съоръжения за отдих и развлечение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В настоящата поръчка са включени СМР: по полагане/реконструкция на настилки от бетонови, каменни плочи (вкл. рекнструкция мраморни и гранитни), павета и други подобни; настилки с асфалтобетоново покритие с над 250 тона асфалтобетонова смес; детски площадки с включени съоръжения за игра за различни възрастови групи; открити спортни площадки различни типове; изграждане на паркови архитектурни елементи – бесетки заслони и други; ремонт/изграждане на фонтани/шадравани ; изпълнение на парково осветление; изграждане/ ремонт на ВиК система включително автоматизирана напоителна система; изпълнение/ озеленяване реконструкция на зелени площи включителн дървесна и храстова разтителност; ремонт на сграда на тоалетна. конкретните видове и количества СМР са съгласно приложена техническа спесификация.

Прогнозна стойност без ДДС
4202517.38 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на съответно: . За Обособена позидция № 1 – 37 000 (тридесет и седем хиляди ) лева. За Обособена позидция № 2 – 2 300 (две хиляди и триста ) лева. За Обособена позидция № 3 – 1 700 (хиляда и седем стотин ) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на възложителя; банкова гаранция в полза на възложителя с условията посочени в Образец № 22, включен в документацията за участие. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК“ АД – клон Силистра BIC: STSABGSF IBAN: BG76 STSA93003300801149 Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие в настоящата процедура със срок на валидност не по – малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите и се представя в оригинал. Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В документа следва да се отбележи предметът на поръчката. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, и че е със срок на валидност до 6 /шест месеца / след изтичане срока на изпълнение на договора В случай на представяне на банкова гаранция, да се ползват образците, включени в документацията за участие) или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в приложения При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.” (ОПРР) за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка за: Избор на изпълнител за строително монтажни и ремонтни работи по проект "Зелена и достъпна градска среда - град Силистра", Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.” Плащшанията ще се извършват за всеки от сключените договори съответно: 1. Авансово плащане в размер на 30% (тридесет на сто) от общата стойност на договора, в срок от 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура 2. Междинни и оконачтелни плащания – при всяко плащане се удържа пропорционално приспадащата се част от аванса. Общият размер на авансовото и междинните плащания не може да надхвърли 90% (деветдесет на сто) от стойността по договора 3. Окончателно плащане – извършва се в съответствие с офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приспадане на вече изплатените суми. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва междинните плащания след подписване на протокол за приемане на изпълнени СМР по стойности с единични цени, посочени в количествено-стойностната сметка, и представяне на оригинална фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда всяка сума, представляваща междинно плащане, по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на следните документи: 1. Протокол (бивш обр. 19) за приемане на изпълнени СМР, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, от лицето, упражняващо строителен надзор на обекта, и от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2. Оригинална фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателното плащане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на следните документи: 1. Приети СМР от лицето, упражняващо строителния надзор на обекта, удостоверени чрез протоколи и актове в съответствие с образците по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и придружени от екзекутивна техническа документация (ако е приложимо – заверена от проектанта, независимия строителен надзор, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и Главния архитект на Община Силистра); 2. Протокол (акт 19) за приемане на действително извършените СМР, подписан от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, строителния надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 3. Подписан протокол (обр. 15) за установяване годността за приемане на строежа; 4. Доклад за верифициране (извършена административна проверка, проверка на място и проверка на допустимостта на направените разходи) на разходите от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 5. Оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Договорите и изпълнението на обектите по Обособена позиция № 2 и Обособена позиция № 3 ще се сключват на по- късен етап при следните условия: работите по под-обектите на Обособена позиция 1 са приключени, обектите въведени в експлатация освободен е финансов ресурс след провеждане на процедури по ЗОП и сключване на договори с изпълнители по проект проект "Зелена и достъпна градска среда - град Силистра", Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.” и/или вследствие на приключване/прекратяване и/или анексиране на действащи договори за БФП по ОПРР подписано допълнително споразумение /Анекс/ към Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.”, за допълнителните обекти включени в предмета на Обособемна позиция 2 и Обособена позиция 3

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо (ФЛ) или юридическо лице (ЮЛ) или техни обединения. От участие се отстраняват участниците чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия и по чл.69 ал.1 от ЗОП. Участниците следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1 (без буква „е” на т.1 ) ал.2, т.1,3 и 4 и ал.5 и от ЗОП, наличието на който е основание за отстраняване. Не се допуска едно и също ФЛ или ЮЛ да участва едновременно в две обединения, които са участници в процедурата, или да участва в процедурата едновременно самостоятелно и в обединение. Офертите, надхвърлящи обявения финансов ресурс включително и лимитните стойности по отделните подобекти, ще бъдат отстранени. Участниците трябва да представят: В ПЛИК 1- (1) Списък на документите, съдържащи се в офертата, (Обр. № 24) подписан от участника; (2) Оферта – Обр № 1;(3) Адм.сведения – Обр. № 2;(4) Нот. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – /представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от представляващия участника/ (5) Декларация за приемане условията на договора и поръчката – Обр № 3; (6) Регистрационни документи на участника: (копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ), когато не е представен ЕИК, участниците ЮЛ или ЕТ, прилагат удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; (7) Споразумение за създаване на обединение, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ и Декларация от членовете на обединението за разпределение на дейностите (ако това не е посочено в сопразумението) – оригинал или нотариално заверено копие на споразумението (8) Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да ги представлява,(9) Документ за внесена гаранция за участие (10) Декларация по чл.47, ал.1, т.1 (без б. „е”), ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП – Обр. – № 4; (11) Декларация чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП – Обр. № 5; (12) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, параграф 1, чл. 107 параграф 1, и чл.109, параграф 2, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета на ЕС, относно финансовите правила, приложими за общият бюджет на Съюза–Обр. № 6; (13) Доказателства за икономическо и финансово състояние –съгласно чл.50 от ЗОП – виж раздел ІІІ.2.2.; (14-20) Доказателства за техническите възможности включително -регистрация в Централния професионален регистър на строителя за І и IV група строежи минимум за III категория строежи или регистрация в съответен регистър на държава - членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство – виж раздел ІІІ.2.3 (21) ( Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие - съгласно образеца (Обр. №14). В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да приложат декларация за съгласие Обр. №15 и документи по чл.56 ал.2 на ЗОП; (22) Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – Обр.16; Ако участникът предвижда да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, трябва да докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси В ПЛИК “2"(1) Техн. предложение –Обр. №17 с приложен линеен календарнен план по Обр. №18,. В ПЛИК 3 –Ценово предложение-Обр. №19 с приложени Количествено стойностна сметка Обр. № 20 и единичи анализни цени. Всички документи се представят в оригинал или копия заверени от участника. Документите, които не са на български език, се представят и в превод с изключение на документите по чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Информация за оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за предходните три приключени финансови години общо или от датата на учредяване/започване на дейността - оригинал на Образец № 7 и заверени от участника копия на ГФО за 2010, 2011 и 2012 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър за което участника прилага декларация 2. Копие на застрахователна полица и Декларация /формат на участника/, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има минимален оборот от строителни работи сходни с предмета на поръчката за предходните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012г) или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от съответно: За Обособена позиция № 1 - 7 500 000 (седем милиона и петстотин хиляди) лева без ДДС. За Обособена позиция № 2 - 500 000 (петстотин хиляди) лева без ДДС За Обособена позиция № 3 - 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева без ДДС. Сходни с предмета на поръчката са строителни работи по изграждане/ремонт рехабилитация на паркове, площади, градинки и други подобни обществени площни обекти. Сходни с предмета на поръчката са строителни работи по изграждане/ремонт рехабилитация на паркове, площади, градинки и други подобни обществени площни обекти. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция изискванията се прилагат съобразно обособената позиция с най-високи изисквания. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по - горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2.Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора. За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За участник установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът 3. Поемане на ангажимент от участника за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. При участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Списък на обекти за дейности сходни с предмета на настоящата поръчка. /по смисъла на чл.51, ал.1 т.2 от ЗОП/ - попълнени данни в Образец № 8 с посочени изискуемите данни и параметри и доказателства за изикуемите количества и параметри 2) Препоръки за добро изпълнение на договорите/дейностите - посочени в Образец № 8 или други документи (копия на приемателни протоколи) доказаващи вида на изпълнените дейности и, че дейностите са изпълнени качествено. Препоръките и другите доказателствени документи (по точки: 1) и 2)), трябва да доказват по недвусмислен начин, изпълнението на видовете и количества СМР, както и дали са изпълнени качествено 3) Копие на удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), издадено съгласно Закона за камарата на строителите или еквивалентен когато участника е регистриран в друга държава-еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата в която е/са установени, който има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден – заверени от участника копия Забележка: Когато информацията за съответната регистрация е публично достъпна участника може да представи декларация с указан интернер адреса, на който е видна регистарцията му. 4) Копия на валидни сертификати за внедрени ISO 9001 -2008 "Системи за управление на качеството" или еквивалент, ISO 14001-2004 "Системи за управление на околната среда" или еквивалент, OHSAS 18001-2007 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни. – заверени от участника Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, по който участникът следва да бъде сертифициран. 5) Списък и данни на екипа от експерти, които ще отговарят за изпълнението на поръчката съгласно изискванията - Образец № 9, придружен с автобиографиите им, съгласно Образец № 10, Декрации Образец № 11 и приложени доказателства за квалификация и професионален опит; Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: - копия от дипломи за завършено образование; - копия от длъжностни характеристики, трудови книжки и други документи които удостоверяват професионалния опит на лицата. - препоръки и референции издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива) 6) Попълнен Образец 12 - Декларация и списък с данни на основния изпълнителски квалифициран персонал на участника, предложен за изпълнението на поръчката 7) Попълнен Образец 13 - Декларация механизация и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка
Минимални изисквания: 1) Участникът трябва да има през последните 5 год. (считани от датата на подаване на офертата) или от датата на учредяване/започване на дейността, изпълнени /самостоятелно или в обединение/ по 1 или повече договори съответно: за ОП № 1– полагане/реконструкция на 7500м2 настилки от бетонови, каменни плочи (вкл. реконструкция на мраморни и гранитни), павета и други подобни; настилки с асфалтобетоново покритие с положени мин. 250 т. асфалтобет. смес; изградени мин. 4бр. детски площадки с включени съоръжения за игра за различни възрастови групи; открити спортни площадки мин. 1бр.; ремонт/изграждане на мин. 2бр. фонтани/ шадравани/ водни огледала и подобни; изпълнено парково осветление на мин. 1 парк, площад, улица или подобни; изградена/ремонтирана мин. на 1 площен обект ВиК система вкл. автоматизирана напоителна система; изпълнение/реконструкция озеленяване на минимум 1 обект – от типа градски парк с площ за озеленяване реконструкция на зелени площи вкл. дървесна и храстова разтителност на поне 50 дка (за 1 или повече обекта); ремонт/изграждане на 1 сграда (без ограничение на ЗП и РЗП); За ОП № 2 – мин. – полагане на 1000м2 настилки от бетонови, каменни плочи, павета и други подобни; изпълнено парково осветления на минимум 1 парк, площад, улица или подобни; изградена/ремонтирана минимум на 1 площен обект ВиК система вкл. автом. напоителна система; изпълнение/реконструкция озеленяване на минимум 1 обект – от типа градски парк с площ за озеленяване, реконструкция на зелени площи вкл. дървесна и храстова разтителност на поне 5 дка (за 1 или повече обекта); ОП № 3 - минимум – полагане на 500м2 настилки от бетонови, каменни плочи, павета и други подобни; изпълнено парково осветления на минимум 1 парк, площад, улица или подобни; изградена/ремонтирана минимум на 1 площен обект ВиК система вкл. автом. напоителна система; изпълнение/реконструкция озеленяване на минимум 1 обект – от типа градски парк с площ за озеленяване реконструкция на зелени площи включителн дървесна и храстова разтителност на поне 5 дка (за 1 или повече обекта) 2) Препоръки за добро изпълнение за договорите/дейностите посочени в Образец № 8 - или други документи /приемателни протоколи/ доказаващи вида на изпълнените дейности и, че дейностите са изпълнени качествено. 3) Участникът следва да притежава регистрация в ЦПРС за І и ІV група строежи минимум за III кат. строежи или регистрация в съответен регистър на държава - членка на ЕС или на друга държава 4) Участникът трябва да притежава сертификати за внедрени ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007 или екв.. Обхвата на внедрените системи трябва да е за строителни дейности. 5) Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, минимум Р-л на договора, техн. ръководители на обекта, експерти «Геодезия», «Озеленяване», «ВиК», «Електро», «безопастност и здраве в строителството» и отговорник за контрола на качеството, които трябва да отговарят на следните изисквания: 1. Р-л. на договора - степен магистър инж.-техническо образование стр. специалност или екв., минимум 5 г. опит по специалността; опит в управлението и/или изпълнението на поне 1 инв. проект изпълнен/отчитан по условията на финансиращ орган по Европейски и/или други международни програми и фондове. 2. Техн. р-л на обекта – мин. образованиe – съгласно чл.163а на ЗУТ; минимум 3 г. опит като техн. р-л на стр. обекти в блаогоустрояването 3. Експерт «Геодезия» - степен магистър инж.-техническо образование – специалност „Геодезия” или екв.; минимум 3 г. опит по специалноста. 4. Експерт «Озеленяване» -степен магистър специалност озеленяване, ландшафна архитектура или екв.; минимум 3 г. опит по специалноста. 5. Експерт «ВиК» степен магистър специалност ВиК или екв.; минимум 3 г. опит по специалноста. 6. Експерт «Електро» степен магистър специалност „Електроинженер” или екв., мин. 3 г. опит по специалноста; Текста продължава в раздел VI. 3)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ТС – Срок на изпълнение на поръчката ; тежест: 20
Показател: ТГ – Предложен гаранционен срок и условия за гаранционно обслужване – 10 точки. Формиран като ТГ = ГС + СР където гаранционен срок ГС = (Gi / Gmax) x 5 и срока за реакция СР= (СРmin / СРi) x 5; тежест: 10
Показател: ТО – Организация и изпълнение на поръчката- с включени под показатели: ТО-1. Предложена организация на работа – 15т; ТО-2. Мерки за намаляване дискомпфорта на местното население при изпълнение на предвидените строителни дейности -15т; ТО- 3 - Управление на риска -10т;; тежест: 40
Показател: Ц – предложена цена ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 23.4 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документацията за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да направят това в деловодството на Община Силиста всеки работен ден от 8,00 ч. до 17,00 часа, на адрес: гр. Силиста, Област Силиста, ул."Симеон Велики" №33 след заплащане на банкова сметка БДСК ЕАД, IBAN - BG50STSA93008402675600, BIC: STSABGSF код за плащане – 447000 на сумата 19,50 лв. без ДДС, 23.40 лв. с ДДС При поискване от заинтересованото лице възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. За целта се изпраща предварително писмено заявление до възложителя на факс: 086/823343, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по долупосочената банкова сметка на възложителя в указания размер. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят като Предварителният преглед на документацията може да се извърши на мястото на закупуването й, а именно в сградата на общинска администрация на Община Силиста, гр. Силиста, Област Силиста, ул."Симеон Велики" №33 – деловодство , всеки работен ден от 8,00 ч. до 17,00ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.11.2013 г.  Час: 11:00
Място

Постъпилите офертите се отварят в гр. Силистра ул."Симеон Велики" №33, сграда на община Силистра, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Комисията и участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл.68 ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.” (ОПРР) за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка за: Избор на изпълнител за строително монтажни и ремонтни работи по проект "Зелена и достъпна градска среда - град Силистра", Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.”

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от ІІ 2.3) 7. Отговорник за контрола на качеството - минимум 2 г. опит в контрол по качеството на стр. обекти и Удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството; 8. Експерт по БЗ в строителството - да има удостоверение за обучение съгласно Наредба № РД-07-2 /16.12.2009г .или екв. и минимум 2 г. опит като контрол по спазването на ЗБУТ. За всяка от позициите трябва да бъдат посочени различни лица. 6) Участникът трябва да има на разположение необходимия квалифициран изпълнителски персонал за изпълнението на поръчката /съгласно видовете и количества СМР, организацията и сроковете на изпълнение които предвижда/ 7) Участникът трябва да има на разположение необходимата механизация и техническо оборудване за изпълнението на поръчката/съгласно видовете и количества СМР, организацията и сроковете на изпълнение които предвижда/ Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция изискванията се прилагат съобразно обособената позиция с най-високи изисквания. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по–горе изисквания по т. 1, 2, 5, 6 и 7 се прилагат за обединението като цяло, а по т.3 и 4 съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат за тях съобразно вида и дела на участието им

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Силистра, ул."Симеон Велики" №33, Република България 7500, Силистра, Тел.: 086 816322, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Интернет адрес/и:

URL: www.silistra.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1 - Строително монтажни и ремонтни работи по Реконструкция и рехабилитация на Дунавски парк– западна зона и детска площадка и Централен градски площад, градинка с паметник на Стефан Караджа и площад “Свобода”
1) Кратко описание

В Обособена позиция № 1 - Строително монтажни и ремонтни работи по Реконструкция и рехабилитация на Дунавски парк– западна зона и детска площадка и Централен градски площад, градинка с паметник на Стефан Караджа и площад “Свобода” Са включени СМР на два подобекта: Подобект 1: Реконструкция и рехабилитация на Дунавски парк – западна зона и детска площадка Подобект 2 : Реконструкция и рехабилитация на Централен градски площад, градинка с паметник на Стефан Караджа и площад “Свобода”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236200, 45000000

Описание:

Строителни работи на терени на съоръжения за отдих и развлечение
Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Подобект 1 : Реконструкция и рехабилитация на Дунавски парк – западна зона и детска площадка Дунавският парк се намира в северозападния край на гр. Силистра, по крайбрежието на р. Дунав, между улиците „Старо село, „Москва", „Кап. Мамарчев" и „Христо Смирненски". Частта от Дунавския парк, предмет на настоящата обществена поръчка, е в границите: • север - река Дунав и археологически разкопки, • запад - улица „Старо село", • юг - улица "Москва" • главната алея на парка от централния вход до р.Дунав Дунавският парк се разделя на две зони : Западна зона - същинската част от парка 81 дка в западна посока от главната диагонална алея. Тази зона е предмет на настоящата обществена поръчка. Източна зона - на изток от главната диагонална алея - Паметник на ланд-шафтната архитектура и попада в територията на археологическия резерват „Доросторум-Дръстър-Силистра" Строителните работи включват – презониране, велоалеи, създаване на допстъпна среда за лица с увреждания, Ел част- - изграджане на видеонаблюдение, парково и архитектурно осветление, външно ел захранване и кабелна мрежа, ВиК част- вкл. автоматизирана напоителна система, допопровод и канализация, част ПиБ ./озеленяване реконструкция на зелени площи/ Подобект 2: Реконструкция и рехабилитация на Централен градски площад, градинка с паметник на Стефан Караджа и площад “Свобода” на територията съответно: Централен градски площад и площад „Свобода" - 20 250 м2 Градинка с паметник на Стефан Караджа - 810 м2 с включени АС работи по фонтан, площад, площадка за отдих и почивка, изграждане рампи, ремонтни работи по паметник на Стефан Караджа, парково осветление и ВиК мрежа

Прогнозна стойност, без ДДС
3790956.03 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2 - Строително монтажни и ремонтни работи по Подобект /допълнителен/ : Ремонт Дунавски парк – източна зона 1 (в граници от централна алеа до ул. Дочо Михайлов)
1) Кратко описание

Предмет на обособенат позиция са СМР в източна зона на Дунавският парк (в граници от централна алеа до ул. Дочо Михайлов)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236200

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на съоръжения за отдих и развлечение

3) Количество или обем

На територията от парка (от централна алея до у. Дочо Михайлов) ще бъдат изпълнени СМР по подмяна и реконструкция настилки, доставка и монтаж пейки (50бр) кошчета (33бр), направа маркировка алеи, изграждане видео наблюдение, парково осветление, автоматизирана напоителна система, оцеленяване, засаждане на дървестни и храстови видове

Прогнозна стойност, без ДДС
239910.89 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4
5) Допълнителна информация

ВАЖНО !!! Договора и изпълнението на обекта по Обособена позиция № 2 ще се сключва на по- късен етап при следните условия: освободен е финансов ресурс след провеждане на процедури по ЗОП и сключване на договори с изпълнители по проект проект "Зелена и достъпна градска среда - град Силистра", Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.” и/или вследствие на приключване/прекратяване и/или анексиране на действащи договори за БФП по ОПРР подписано допълнително споразумение /Анекс/ към Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.”, за допълнителните обекти включени в предмета на Обособемна позиция 2


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 3 - Строително монтажни и ремонтни работи по Подобект : Ремонт Дунавски парк – източна зона 2 (в граници от ул. Дочо Михайлов до ул. Патриарх Дамян)
1) Кратко описание

Обекта на обособена позиция 3 включва строително ремонтни работи на територията на Дунавски парк в границите от ул. Дочо Михайлов до ул. Патриарх Дамян

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45236200

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на терени на съоръжения за отдих и развлечение

3) Количество или обем

На територията от парка (в граници от ул. Дочо Михайлов до ул. Патриарх Дамя) ще бъдат изпълнени СМР по подмяна и реконструкция настилки, направа дървена бесетка, доставка и монтаж пейки (36бр) кошчета (31бр), направа маркировка алеи, изграждане видео наблюдение, парково осветление, автоматизирана напоителна система, ВиК мрежа, озеленяване, засаждане на дървестни и храстови видове

Прогнозна стойност, без ДДС
171650.46 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4
5) Допълнителна информация

ВАЖНО !!! Договора и изпълнението на обекта по Обособена позиция № 3 ще се сключва на по- късен етап при следните условия: освободен е финансов ресурс след провеждане на процедури по ЗОП и сключване на договори с изпълнители по проект проект "Зелена и достъпна градска среда - град Силистра", Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.” и/или вследствие на приключване/прекратяване и/или анексиране на действащи договори за БФП по ОПРР подписано допълнително споразумение /Анекс/ към Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/011” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.”, за допълнителните обекти включени в предмета на Обособемна позиция 3