00087-2013-0137
Технически редакции | ||
![]() |
||
26.09.2013 15:48 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
26.09.2013 15:43 ч. : | 26/09/2013 14:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
26.09.2013 15:43 ч. : | 26/09/2013 14:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312
Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на задължителни мерки за информация и публичност в рамките на Проект №DIR-592113-1-9„Изграждане на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”, съгласно раздел IV от Насоки за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Околна среда 2007 – 2013г.“
„Изпълнение на задължителни мерки за информация и публичност в рамките на Проект №DIR-592113-1-9„Изграждане на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”, съгласно раздел IV от Насоки за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Околна среда 2007 – 2013г.“ Конкретните задачи, които Изпълнителят следва да осъществи за популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”, при изпълнението на проекта за „Изграждане на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”, включват: 1) Изработване и разпространение на рекламно-информационни материали; 2) Изработване на информационни табели на български и английски език. 3) Организиране на публични събития. 4) Организиране на официална церемония. 5) Изработване и разпространение на информационен филм за проекта.
79952000, 79800000, 92111220
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
559654
12.09.2013 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
В поле ІІІ.1.2), т. 4.
Окончателно плащане- след приключване изпълнението на всички възложени задачи по договора и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Възложителя си запазва правото да не възложи посочените в техническите спесификации задачи в пълен обем.
Окончателно плащане- след приключване изпълнението на всички възложени задачи по договора и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни от одобрението от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактурата за окончателното плащане; Възложителя си запазва правото да не възложи посочените в техническите спесификации задачи в пълен обем.
В поле ІІІ.2.1)
•Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците, прилагат удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (извлечение от търговски или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличността на законния/те представител/и на участника, като документът бъде представен в официален превод на български език.
•Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците, прилагат удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (извлечение от търговски или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличността на законния/те представител/и на участника, като документът бъде представен в превод на български език.
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
ІV.3.3.Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
ІV.3.8.Условия за отваряне на офертите
1.В настоящото решение, срока се удължава с 14 дни (съгласно чл.27а, ал.3 от ЗОП), като към тези дни се добявят още 4 дни за да бъде спазен чл. 64, ал. 2 и ал. 3 ЗОП, т.е. първоначално обявения срок за получаване на офертите е не по-кратък от 24 дни. 2.Уточнено с отговори на въпроси, съгласно чл.29 от ЗОП: 1) Залата за пресконференцията се осигурява от Възложителя, след съгласуване на датите за провеждането на публичните събития, съгласно посоченото в Задача 3 от раздел ІІІ, т.3.1 на техническото задание. 2)Участника има задължение да предложи цена за еднократно разпространение на готовия финален информационен филм с дължина до 25 минути (съгласно посоченото в задача 4 от раздел ІІІ, т.3.1 на техническото задание). Участника следва да предложи и да предвиди в ценовата си оферта и в техническото предложение еднократно разпространение в една национална медия (телевизия) в гледано време - прайм тайм (prime time). Същото следва да бъде описано/предложено в т.2.5 от образец 6А. Възложителя ще предостави възможнист за публикуване на филма на електронната страница на Столична община – на интернет сайта на проекта. 3)Съгласно посоченото в задача 4 от раздел ІІІ, т.3.1 на техническото задание, изпълнителя трябва да изработи информационен филм – до 25 минути, който да е съставен от отделни продукти (филми) за съответните етапи на проекта. Дължината на отделните продукти на филма трябва да е съобразена с изискването – заедно при сглобяването в окончателния филм, да не надвишава 25 минути с предвидената заставка. Предвид броя на обектите, дължината на всеки от отделните продукти(филми) следва да бъде около 5 минути. Участника следва да представи в техническото си предложение своето решение за това, при подготовката на изисканата концепция за изработка на филма. Обектите за които ще се изработват отделните филми са посочени на стр.2, раздел ІІ, т.2.1. от Техническото задание: •строителство на депо за неопасни отпадъци – приключило строителство; • строителство на завод за механично-биологично третиране на отпадъци на площадка на Садината – предстои; •строителство на инсталации за разделно събирани зелени и био-отпадъци на площадка Хан Богров- приключило строителство- предстояща експлоатация; •пилотен проект за разделно събиране на отпадъци от опаковки в два административни района на София- в процес на изпълнение; •подобряване на съществуващата инсталация за сепариране на битови отпадъци на площадка Суходол, строителство на съпътстваща инфраструктура и др. проектни дейности - изпълнено. Разпространението на отделните части (продукти/филми) на филма за всеки от обектите е ангажимент на Възложителя.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
26.09.2013 г.
Възложител