02538-2013-0183
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.09.2013 15:52 ч. : | 25/09/2013 15:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.09.2013 15:52 ч. : | 25/09/2013 15:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Стара Загора: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Районна прокуратура гр. Стара Загора, ул. "Свети Княз Борис І" № 77, За: Светла Йоргачкова, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042-613421, E-mail: rp@sz.prb.bg, Факс: 042-613444
Място/места за контакт: Съдебен администраторИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://prb.bg/rpsz/bg.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/rpsz/bg.
Електронен достъп до информация: http://prb.bg/rpsz/bg.
Електронно подаване на оферти и заявления: http://prb.bg/rpsz/bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
"Извършване на профилактични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура - гр. Стара Загора"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка е за извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр.Стара Загора. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности, свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на Работодателя, съгласно изискванията на Наредба № 3 /обн. ДВ бр.16, 1987 г./ за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи, и становище от обслужващата Служба по трудова медицина.
85141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Подробно описани в документацията за участие
НЕ
НЕ
3
1.Гаранцията за участие в процедурата e 5,60 (пет лева и шестдесет ст.), представляваща 1 % от прогнозната стойност на поръчката в размер на 567 лева (петстотин шестдесет и седем лева) без вкл. ДДС. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратурата гр.Стара Загора: „Първа инвестиционна банка” АД, Банков код BIC: FINVBGSF, Банкова сметка IBAN: BG31FINV91503315856298. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 3. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 4.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 5. Гаранцията може да бъде представена като парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратурата гр.Стара Загора: „Първа инвестиционна банка” АД, Банков код BIC: FINVBGSF, Банкова сметка IBAN: BG31FINV91503315856298 или в оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 6. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетно фининсиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметката на Изпълнителя при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация: Заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебните заведенията за извънболнична помощ или Заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебните заведения за болнична помощ.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години– 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум три договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.1. към документацията за участие в процедурата. 2. Във връзка с минималното изискване на Възложителя- участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари - специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката, да се представи Декларация (Приложение № 1), че съгласно Техническата спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от лекари - специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката и да представи за същите заверено копие от документи /дипломи, удостоверения и др./, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация
1.Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум три договора, сходни с предмета на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари - специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката., като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образованието.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр.Стара Загора, ул. "Св.Княз Борис І" № 77, ет. 2, зала № 29
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.09.2013 г.