00115-2013-0040
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.09.2013 12:27 ч. : | 04/09/2013 11:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.09.2013 12:27 ч. : | 04/09/2013 11:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Русе: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Галина Николова - ст. експерт отдел "Екология"; Албена Добрева - ст. експерт отдел "Обществени поръчки", България 7000, Русе, Тел.: 082 881793; 082 881725, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: отдел "Екология" ; отдел "Обществени поръчки";Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg-eu.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише Обществени поръчкиАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише Обществени поръчкиРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Поддържане на проводимостта на дъждоприемните шахти, разположени по уличните платна, площадите и подлезите на гр. Русе и по уличните платна и площадите в кварталите Средна кула и Долапите”
Възлагане на обществена поръчка
Основният предмет на дейността е извършване на услуга: „Поддържане на проводимостта на дъждоприемните шахти, разположени по уличните платна, площадите и подлезите на гр. Русе и по уличните платна и площадите в кварталите Средна кула и Долапите” Границите на районите, в които се извършва дейността, се определят ежегодно със заповед на кмета на Община Русе, съгласно чл. 63, ал. 2 от Закона за местни данъци и такси в срок до 30 октомври на предходната година. Дейностите по поддържане проводимостта на дъждоприемните шахти, разположени по уличните платна, площадите и подлезите в гр. Русе, обхващат: - Почистване на дъждоприемните шахти по улиците, площадите и подлезите от образуваните наноси и попаднали твърди отпадъци; - Доставка и подмяна на скари (решетки) с полимербетонови и от други материали в случай на увреждане или при констатиране на липсата им; - Разбиване на леда около дъждоприемните шахти през зимния сезон; - Дежурство и участие при аварийни ситуации – отваряне на шахти при проливни дъждове и възстановяването им след спиране на дъжда. За нуждите на настоящата обществена поръчка: Инсталацията за третиране на отпадъци е „Регионално депо за неопасни, инертни и опасни отпадъци за общините Русе, Ветово, Иваново, Сливо поле и Тутракан”, което отстои на около 2 450 м от последните жилищни квартали на града и около 2 500 м западно от село Николово. Отпадъците от почистване на дъждоприемните шахти се приемат на територията на Регионално депо-Русе обезводнени и съобразно изискванията на Наредба №8/24.08.2004 г. за условията и реда за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци. Подлезите на територията на гр. Русе са 15 броя, от тази бройка е изключен подлезът на бул. „Христо Ботев” при Печатни платки, отдаден на концесия.
90470000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Поддържане на проводимостта на дъждоприемните шахти, разположени по уличните платна, площадите и подлезите на гр. Русе и по уличните платна и площадите в кварталите Средна кула и Долапите. Границите на районите, в които се извършва дейността, се определят ежегодно със заповед на кмета на Община Русе, съгласно чл. 63, ал. 2 от Закона за местни данъци и такси в срок до 30 октомври на предходната година. Дейностите по поддържане проводимостта на дъждоприемните шахти, разположени по уличните платна, площадите и подлезите в гр. Русе, обхващат: - Почистване на дъждоприемните шахти по улиците, площадите и подлезите от образуваните наноси и попаднали твърди отпадъци; - Доставка и подмяна на скари (решетки) с полимербетонови и от други материали в случай на увреждане или при констатиране на липсата им; - Разбиване на леда около дъждоприемните шахти през зимния сезон; - Дежурство и участие при аварийни ситуации – отваряне на шахти при проливни дъждове и възстановяването им след спиране на дъжда. Подлезите на територията на гр. Русе са 15 броя, от тази бройка е изключен подлезът на бул. „Христо Ботев” при Печатни платки, отдаден на концесия.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на : 900 лв./деветстотин лева/. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на поръчката. Гаранциите се внасят по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00 Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. ъзложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Начин на плащане: по банков път, 1 път в месеца, след подписване на Протокол за извършената работа за съответния период. Протоколите за извършена работа се подписват от упълномощено от кмета на Община Русе длъжностно лице. Финансирането за изпълнението на поръчката ще се осъществява от бюджетни средства, предвидени в План-сметката за дейност „Чистота” в бюджета на Община Русе за 2014 г.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
До 10 /десет/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите участниците могат да закупят документацията за участие в процедурата всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа от Община Русе, пл.Свобода 6, Информационен център, гише Обществени поръчки срещу представен документ за внесена сума от 12 лв. с вкл. ДДС по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000
Български
120
Община Русе, пл. "Свобода" 6, ет.3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
При провеждане на открита процедура възложителят изпраща обявлението за обществена поръчка до агенцията за вписване в Регистъра на обществените поръчки най-малко 52 дни преди крайния срок за получаване на офертите, а в случаите по чл. 14, ал. 3 - най-малко 40 дни преди крайния срок. Сроковете могат да се намалят със 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Интернет адрес: www.ruse-bg-eu.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 от ЗОП в срока по ал. 5. Жалбата срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата".
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.09.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ