Версия за печат

00484-2013-0011

BG-гр.Костенец: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Костенец, ул."Иван Вазов" №2, За: Анета Кирова - началник отдел "Проекти на Европейския съюз" и Иван Леков - главен специалист "Общинска собственост", Р.България 2030, гр.Костенец, Тел.: 07142 2308, E-mail: kostenetz_adm@kostenetz.com, Факс: 07142 3234

Място/места за контакт: Отдел "Проекти на Европейския съюз"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kostenetz.com.

Адрес на профила на купувача: www.kostenetz.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на строително-монтажните работи при изпълнение на проект 23/321/01157 „Подобряване качеството на живот в община Костенец чрез изграждане на спортно тренировъчен комплекс в гр.Костенец”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Костенец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажните работи при изпълнение на проект 23/321/01157 „Подобряване качеството на живот в община Костенец чрез изграждане на спортно тренировъчен комплекс в гр.Костенец”, в това число: - Изграждане на футболно игрище на съществуващия стадион; - Изграждане на лекоатлетическа писта; - Изграждане на трибуни с покрита централна част; - Изграждане на обслужваща сграда към стадион; - Изграждане на тренировъчно игрище; - Изграждане на обслужваща сграда към тренировъчно игрище; - Изграждане на паркинг; - Озеленяване; - Закупуване, доставка и монтаж на технологично оборудване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212221

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на стадиони и други съоръжения за спорт

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Площта на имота, където ще се разположи спортно тренировъчния комплекс е 18767,70 кв.м., РЗП е 2492 кв.м, а ЗП е 1591 кв.м. Необходимият бр. от 130 паркоместа за спортно тренировъчния комплекс са разположени в рамките на имота. Проектът предвижда изграждането на нова обслужваща сграда, разположена в североизточната част на имота. Запазено е съществуващото голямо футболно игрище на стадиона в реалните си размери. По неговата дължина от северозападната част на имота са проектирани нови трибуни с покрита централна част и съответните им прилежащи обслужващи сгради от изток и от запад, от където са и двата основни човекопотока за посетители. От запад са разположени тренировъчно игрище за мини футбол с обслужваща го сграда. Централният композиционен елемент е футболното игрище на съществуващия стадион с размери на игралното поле 68/105 м. Проектът предвижда лекоатлетическа писта с четири пътеки за бягане, разположена от северозапад спрямо футболното игрище, пред трибуните с покрита централна част. Предвидена е и зона за дълъг и троен скок в югоизточата част на имота. Трибуните са проектирани със седящи места за 950 души, като 554 от тях са покрити в централната част. В двата края на трибуните са предвидени зони за бъдещо разширение. Осигурена е достъпна среда до първите редове на централната част на трибуните за хора в неравностойно положение, както и 98 покрити VIP места, заемащи последните два реда на трибуните. Под редовете на трибуните е обособена зона, чието използваемо пространство е предвидено за складове за спортен инвентар на комплекса.Основната многофункционална, обслужваща сграда към стадиона е разположена в североизточната част на имота, по късата страна на футболното игрище. Сградата включва две нива, обслужвани от едно стълбищно ядро с асансьор за хора в неравностойно положение. Предвидени са необходимите евакуационни разсредоточени изходи от сградата. В северозападната част на имота е предвидено тренировъчно игрище за мини футбол с размери на игралното поле 20/40 м.,с изкуствено тревно покритие. Към тренировъчното игрище за мини футбол е проектирана обслужваща сграда с две съблекални. и съгласно приложена към документацията за участие количествена сметка

Прогнозна стойност без ДДС
5050830 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 50 000 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на: а)парична сума внесена по банковата сметка на община Костенец: Банка: "ЦКБ" - АД, клон Костенец, гр. Костенец, ул. «Търговска» № 11А, Банков код (BIC): CECBBGSF, IBAN: BG 27CECB 9790 8442 5498 00 или б) банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В случай, че участникът е обединение/сдружение/консорциум, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Разходите по откриването на банкова гаранция са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на възложителя. Участникът/- ите трябва да предвиди/- ят и заплати/- ят своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в обявлението и настоящите условия. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл.62 ЗОП. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Договорът за възлагане на обществена поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на обществената поръчка община Костенец използва финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно сключен договор №23/321/01157 от 19.11.2012 г. Схема на плащане: Авансово плащане в размер на 50 (петдесет) % от ценовата оферта на Изпълнителя, съгласно сключения договор, платимо в срок до 15 /петнадесет/ дни след одобряване на сключения договор между Възложителя и Изпълнителя от ДФЗ и издаване на фактура за стойността на авансовото плащане от Изпълнителя. Окончателно плащане в размер на останалите договорени и изпълнени СМР, платимо в срок до 15 /петнадесет/ дни след приемането на обекта съгласно ЗУТ и издаване на фактура от Изпълнителя, в която се приспадне полученото авансово плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът е лишен от правото да упражнява определена професия /строител/ или дейност /строителна/, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; -които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В пар.1, т.23а от ДР на ЗОП е дадено определениe за "свързани лица" по смисъла на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1 с надпис „Документи за подбор”; Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”; Плик №3 с надпис „Предлагана цена”. Съдържание на Плик Списък на документите, съдържащи се в офертата; Оферта за участие;Административни сведения Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и че се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката; Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, регистриран в РБългария.Удостоверение за актуално състояние, издадено от компетентен орган, когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър Чуждестранните юридически лица, а в случай на обединения на чуждестранни юридически лица, всяко от юридическите лица включени в обединението, представят документ за регистрация, издаден от компетентен орган в страната, в която са установени и съответен документ за актуално състояние или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документа за регистрация се представя в официален превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя в официален превод.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5;.Документ за регистрация по ЗДДС (заверено копие), ако е регистриран. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участниците, Доказателства за технически възможности, Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура; Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/не използване на подизпълнители; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП, че е спазено изискването за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация са посочени в поле VI.3 ; Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; Участникът следва да представи Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от трета категория, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. В случай, че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите, посочени в предходния абзац, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в едномесечен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС. !!! Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документа се представя от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията на строежа, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ.!!! Изискването се прилага и за подизпълнителите които ще извършват дейностите по строителство.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юридическите лица и едноличните търговци.Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. Когато е посочен единен идентификационен код не е необходимо представянето на цитираните документи, в случай че годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) са обявени в Търговския регистър. 2.Справка за общия оборот от дейността на участника и справка от дейността му от строителство, сходно с предмета на поръчката за последните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) , в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 4. Атестация/ удостоверение от обслужваща банка и/или писмо за намерение за кредитиране от банка. 5. Декларация, в която е изчислен коефициентът на обща ликвидност на участника общо за последните три финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. При участие на обединения, които не са юридически лица: а) Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1, т.2 и т.4 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, документа по т.3 се представя от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности, а декларацията по т. 5 се представя от всяко юридическо лице, включено в обединението. б ) Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1-5, се представят за всеки от посочените подизпълните.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има оборот за последните три години (2010, 2011 и 2012 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 12 000 000,00 лева (дванадесет милиона лева) сумарно. 2.Участникът да има оборот от СМР от сходни обекти за последните три години (2010, 2011 и 2012 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 5 000 000,00 лева (пет милиона лева) сумарно. • Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбират СМР по изграждане на сгради. 3. Застрахован е с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. 4. Участникът да притежава финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер не по-малък от 2 000 000,00 лева (два милиона лева) в една от следните форми – собствени финансови средства, възможност за кредитна линия или др. 5. Участникът трябва да докаже коефициент на обща ликвидност, изчислен като съотношение между краткотрайните активи и краткосрочните пасиви, равен или по-голям от 1 (единица) общо за последните три финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. При участие на обединения, които не са юридически лица: а) При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т.1, т.2 и т.4 прилага за обединението като цяло. Застраховката по т.3. следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Изискването по т.5 се прилага към всяко юридическо лице, включено в обединението. б) При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията по т. 1, т. 2 и т. 3 се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с основните изпълнени договори, доказващи опит на участника в изпълнението на договори за строителство на обекти, сходни с обекта на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение, съдържаща всички задължителни реквизити, съобразно чл. 51, ал. 1, т.2 от ЗОП (стойност, период на изпълнение, получател и качество на изпълнението на възложените дейности - дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания). 2. Списък на инженерно-техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка. Списъкът трябва да е придружен от професионални автобиографии и документи, доказващи образование, професионална квалификация и трудов стаж (дипломи, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост копия от трудова книжка и/или служебна книжка (за лицата работещи/ работили по трудово и/или служебно правоотношение); за лицата работещи/ работили по граждански договори -препоръки (референции) и др., които участникът прецени за релевантни 3. Списък на изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен от документи за професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж; 4. Списък на собствено и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката. Списъкът трябва да съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника). 5. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.; 6. Заверено от участника копие на валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда; При участие на обединения, които не са юридически лица: а) Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 - 4 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документите по т. 5 - 7 се представят от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията на строежа, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ. б) Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1-6 се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има успешно изпълнени в рамките на последните пет години или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, поне 2 договора за обекти, включващи изграждане на сгради. 2. За изпълнението на поръчката участникът следва да разполага с инженерен персонал- ключови експерти, които да отговарят на следните изисквания: Ръководител на обекта • да има завършено висше образование, степен „магистър”, с квалификация „строителен инженер” или еквивалентна (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) • да има минимум 5 години стаж по специалността и минимум един проект от подобно естество като „Ръководител на обект”. Строителен инженер (ПГС) – 2 бр.- със завършено висше образование, степен «магистър», специалност «ПГС» или еквивалентна, (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), с най-малко 5 години стаж по специалността. Инженер геодезист – 2 бр. - със завършено средно или висше образование, специалност «Геодезия» или еквивалентна, (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), с най-малко 5 години стаж по специалността. Специалист по безопасност и охрана на труда – 1 бр. - координатор по БЗР с най-малко 3 години стаж по специалността. 3. Участникът в откритата процедура да разполага с техническo оборудване и механизация /собствени или наети/, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: • Скеле – 200 м2 – 1 бр. • Автокран – 1 бр. • Бетонпомпа – 1 бр. • Бетоновози – 2 бр. • Бордови товарен автомобил – 1 бр. 4.Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството; 5. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда.; Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица: а) В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности по т. 1 - 3 важат за обединението като цяло, а минималните изисквания по т. 4 -5 следва да бъдат доказани от този/тези член/ове на обединението, който според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. б) При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технологична последователност на строителните процеси; тежест: 30
Показател: Управление на риска; тежест: 20
Показател: Финансово предложение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.09.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.10.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.10.2013 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на община Костенец - гр.Костенец, ул."Иван Вазов" №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ползва възможноста на чл.64, ал.3 от ЗОП като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно: www.kostenetz.com. Участниците могат да получат необходимата информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Р.България, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП и чл.120, ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Костенец, ул."Иван Вазов" №2, Р.България 2030, гр.Костенец, Тел.: 07142 2308, Факс: 07142 3234

Интернет адрес/и:

URL: www.kostenetz.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ