Версия за печат

00087-2013-0127

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Албена Кръстева, България 1000, София, Тел.: 02 9377252, E-mail: a.krasteva@sofia.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3 за Албена Кръстева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

1." Поддържане на технически съоръжения, обслужващи помпена станция в Зона Б-5" 2. "Поддържане на техническите съоръжения, обслужващи Минерален извор София-център"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

При изпълнение на поръчката следва да се спазват следните технически изисквания: Обособена позиция 1 – „Поддържане на техническите съоръжения, обслужващи помпена станция в Зона Б-5” І. Общ обем на поръчката. 1. Изпълнителят да осигури нормална и безаварийна експлоатация на съоръженията в рамките на 24 часа на денонощие: - непрекъснато наблюдение на помпите; - постоянно следене нивото на водата в събирателния резервоар; - извършване на профилактика на помпите, съгласно инструкцията към всяка от тях. 2. Да спазва всички нормативни изисквания, свързани с дейността по т.1. 3. Да не допуска наводняване на района, вследствие спиране работата на помпите или други причини. Обособена позиция 2 - „Поддържане на техническите съоръжения, обслужващи Минерален извор „София-център” І. Общ обем на поръчката. 1. Изпълнителят да осигури нормална и базаварийна експлоатация на съоръженията в рамките на 24 часа (денонощие): - водоизточник; - довеждащ водопровод; - помпена станция; - тръбопроводи от ПС до водоналивен пункт; - водоналивен пункт; - непрекъснато наблюдение на помпите в черпателния резервоар; - постоянно следене нивото на водата в черпателния резервоар; - при нужда водочерпене на дренажните води при каптажа, помещенията около черпателния резервоар, довеждащия тунел; - извършване на профилактика на помпите, съгласно инструкцията към всяка от тях. 2. Да спазва всички нормативни изисквания, свързани с дейността по т.1. 3. Да не допуска наводняване на района, вследствие спиране работата на помпите или други причини. 4. Да осигури достатъчен брой технически подготвен персонал за изпълнение на Договора. 5. Да осигури редовно провеждане на изискващите се медицински прегледи на работниците. 6. Най-малко веднъж годишно да организира извършване на анализ на водата в минералния извор от лицензирана лаборатория.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50511100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на помпи за течности

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осигуряване на нормална и безаварийна експлоатация на съоръженията в рамките на 24 часа на денонощие.

Прогнозна стойност без ДДС
105800 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на: 1. Обособена позиция 1 – „Поддържане на техническите съоръжения, обслужващи помпена станция в Зона Б-5” – 208 /двеста и осем / лева 2. Обособена позиция 2 – „Поддържане на техническите съоръжения, обслужващи Минерален извор „София-център” – 850 /осемстотин и петдесет/ лева, представена в една от следните форми: - банкова гаранция или -депозит на парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча"; IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси". Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Формата на гаранцията за участие се избира от участника. II. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от общата цена по договора за обществена поръчка без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми, избрани от участника, определен за Изпълнител на поръчката: -парична сума, внесена по сметка на Столична община. Банка: Общинска банка, клон "Врабча", IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или -банкова гаранция, издадена в полза на възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде за срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва, съгласно проекта за договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 1 месец преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са солидарно отговорни, за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.6. от документацията за общ. поръчка) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато за изпълнение на поръчката участниците ще ползват подизпълнители, те трябва да представят в офертата си информация за подизпълнителите, която съдържа: 1.списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката; 2.декларация от всеки от подизпълнителите, относно съгласие за участието му в изпълнение на поръчката. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 27.2, т. 27.5 и т. 27.6 от документацията, а изискванията към тях се прилагат, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. за доказване на опита: списък, съгласно Образец № 6-1 и 6-2 за съответната обособена позиция, с не по-малко от един договор за поддръжане на подобни обекти, изпълнени през последните 3 (три) години, включително до датата на подаване на офертата. 2. За доказване на възможност за осигуряване на квалифициран персонал за изпълнение на услугата, участниците трябва да предсавят списък на лицата, които ще изпълняват услугата по Образец № 7-1 и 7-2 за съответната обособена позиция): За обособена позиция 1 - копия на удостоверения за образование или професионална квалификация. За обособена позиция №2– копия от съответните дипломи за образование, квалификация, правоспособност, както и документи, удостоверяващи професионалния опит, ако лицата не са в трудово правоотношение с участника към офертата следва да се представи декларация по Образец №8 за съгласие на лицето за участие в изпълнение на поръчката. 3. За доказване на възможност за осигуряване на необходимото техническо оборудване за обособена позиция №,1 участниците трябва да представят опис на оборудването. 4. За доказване наличието на внедрена система за управление на качеството участникът в процедурата за обособена позиция №2 представя копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент. 5. За доказване наличието на внедрена система за управление по отношение на околната среда, участникът в процедурата за обособена позиция №2 представя копие на валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент 6. За доказване наличието на внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа, участникът в процедурата за обособена позиция №2 представя копие на валиденсертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалент.
Минимални изисквания: Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Опит в извършването на подобен вид услуги за последните 3 (три) години, включително до датата на подаване на офертата: -за обособена позиция №1 – най-малко 1/един / изпълнен договор за поддържане на подобни обекти- помпени станции, хидрофорни уредби, пречиствателни станции,басейни и фонтани с помпени съоръжения към тях; -за обособена позиция №2 – да имат изпълнен договор за поддръжка на най- малко 1 /един / подобен обект. 2. Възможност за осигуряване на квалифициран персонал, обезпечаващ изпълнението на поръчката: За обособена позиция № 1 -минимум 2 /двама/ работника с техническо образование или квалификация За обособена позиция № 2 – минимум 1 /един/ отговорник с висше техническо образование и три години професионален опит, необходим брой работници за постоянното дежурство с техническо образование или квалификация и две гдини професионален опит: 1 /един/ електротехник и 1 /един/ заварчик с две години професионален опит, които да бъдат привличани при необходимост. 3. Участниците в процедурата трябва да разполагат с /или да наемат за собствена сметка/ необходимото техническо оборудване за ремонт на наличните в помпената станция съоръжения, за обособена позиция № 1. 4. Участникът в процедурата, за обособена позиция № 2, да е внедрил ISO 9001:2008 „Система за управление на качеството” или еквивалент. 5. Участникът в процедурата, за обособена позиция № 2, да е внедрил ISO 14001:2004 „Система за управление на околната среда” или еквивалент. 6. Участникът в процедурата, за обособена позиция № 2, да е внедрил OHSAS 18001:2002 „Система за управление на здравословни и безопасни условия на труд” или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 520049 от 24.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.09.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, ст. 1, след заплащането и в касата на ул. "Париж" №3, ет. 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч., а в последния работен ден на всеки месец - от 10.00 ч. до 12.00 ч. Може да се заплати и по банков път, по сметка в лева : IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.09.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.09.2013 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена на интернет страницата на СО - www.sofia.bg един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаването на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Обжалването е по реда на Глава 11 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Поддържане на техническите съоръжения, обслужващи помпена станция в Зона Б-5
1) Кратко описание

"Поддържане на техническите съоръжения, обслужващи помпена станция в Зона Б-5

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50511100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на помпи за течности

3) Количество или обем

Осигуряване на нормална и безаварийна експлоатация на съоръженията в рамките на 24 часа в денонощието.

Прогнозна стойност, без ДДС
20800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 19.10.2013 г. , Крайна дата 19.10.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Поддържане на техническите съоръжения, обслужващи Минерален извор София-център"
1) Кратко описание

"Поддържане на техническите съоръжения, обслужващи Минерален извор София-център"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50511100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на помпи за течности

3) Количество или обем

Осигуряване на ормална и безаварийна експлоатация на съоръженията в рамките на 24 часа на денонощие.

Прогнозна стойност, без ДДС
85000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.10.2013 г. , Крайна дата 01.10.2014 г.