РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Изпълняване на Строителен надзор по проект „Благоустрояване и достъпна градска среда на централна градска зона – участък от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства”, Договор BG161PO001/1.4-09/2012/023 по ОП „Регионално развитие 2007 – 2013” г
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
12
Място на изпълнение:
гр. Русе
Код NUTS:
BG323
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Предмет на настоящата поръчка е извършването на консултантска услуга за осъществяване на строителен надзор по време на изпълнение на строително-ремонтни и строително-монтажни работи по проект „Благоустрояване и достъпна градска среда на централна градска зона – участък от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства”, Договор BG161PO001/1.4-09/2012/023 по ОП „Регионално развитие 2007 – 2013” г.
Осъществяване на пълни, адекватни и съобразени изцяло с изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове дейности на строителен надзор за гарантиране законосъобразното изпълнение на строително-ремонтните и строително-монтажни работи и въвеждането в експлоатация на строежите.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
71521000
Описание:
Строителен надзор по време на строителството
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Осъществяване на пълни, адекватни и съобразени изцяло с изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови норматични актове дейности на строителен надзор за гарантиране законосъобразното изпълнение на строително-ремонтните и строително-монтажни работи и въвеждането в експлоатация на строежите.
Прогнозна стойност без ДДС
45000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 450.00 /четиристотин и петдесет/ лева.
Гаранцията се представя в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя. 2. банкова гаранция в полза на възложителя.
Гаранция за изпълнение на договора: гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) % от стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя, допълнително посочена на определения за изпълнител участник или 2. банкова гаранция в полза на възложителя.
Когато участникът избере гаранцията за участие/респ.изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, с възможност да се усвои изцяло или на части, със срок на валидност най-малко:
- срокът на валидност на офертата /за гаранцията за участие/;
- срокът посочен в договора, удължен с 6 /шест/ месеца /за гаранцията за изпълнение/.
Същата следва да съдържа заявление на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя.
При избор на гаранция за участие (съответно за изпълнение) парична сума, то тя следва да бъде внесена по банков път по сметка на Възложителя:
IBAN: BG37IORT73793300030000
BIC: IORTBGSF
Банка : „Инвестбанк„ АД
Съгласно чл. 60, ал. 2 от ЗОП участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.
Задържане, усвояване и освобождаване на гаранциите
Задържането и освобождаването на гаранциите за участие става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
Възложителят освобождава гаранциите за участие на:
1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;
2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;
3. на всички участници в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване – при прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка.
Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител.
Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник:
1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;
2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.
Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение
на договора са за сметка на участника съответно на определения изпълнител.
Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и
обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в
настоящата документация за участие.
Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането е осигурено Договор № BG161PO001-1.4-09/2012/023 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално Развитие 2007-2013 г”.
Плащанията ще се извършват съгласно условията на проектодоговора: Предвижда се плащанията по договора да бъдат:
Междинни плащания – в размер до 65% от предложената цена за изпълнение, пропорционално на обема на изпълнените СМР за строежа, които се превеждат на изпълнителя в срок до 15 календарни дни след представяне на:
1. Доклад от Ръководителя на екипа на консултанта за завършените дейности;
2. Приемо-предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя;
3. Данъчна фактура.
Окончателно плащане, (разлика между предложената цена за изпълнение и преведените междинни плащания) – в срок до 15 календарни дни от представяне на:
1. Разрешение за ползване;
2. Доклад за извършената работа;
3. Приемо-предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя;
4. Данъчна фактура.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 "Документи за подбор", съдържащ следните документи:
1) Списък на документите, съдържащи се в офертата на участника.
2) Оферта за участие (образец 1)
3) Копие на документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, а когато участникът е ФЛ - копие от документ за самоличност. Документът за регистрация на чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения се представя съобразно националното му законодателство в официален превод* на бълг.ез.
* „Официален превод” съгласно т.16а от §1 от ДР на ЗОП е:” превод, извършен от преводач, който има сключен дог. с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи”.
4) Административни сведения (образец 4)
5) Документ за гаранция за участие – копие на платежно нареждане или оригинал на банковата гаранция за участие
6) Декларации по чл. 47 от ЗОП:
6.1. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 (образец 5) и чл. 47, ал. 2, т. 5 (образец 5а) от ЗОП. Декл-та се подписва от лицата по чл. 47, ал. 4 ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декл-та се представя и в превод.
6.2. Декл-я за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 (образец 6), чл. 47, ал. 2, т. 1 и 3 (образец 6а) и чл. 47, ал. 5, т. 2 (образец 6б) от ЗОП. Декл-та се подписва от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват участникът. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод.
7) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (образец 7) . Декларацията се подписва от лицата по чл. 47, ал. 4 ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод.
8) Декларация за наличие или липса на подизпълнители (образец 8);
9) Декларация от подизп, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - /когато е приложимо/ (образец 9);
10) Документи за доказване на икономическо и финансово състояние:
Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП
11) Декл-я за приемане на условията в проекта на договор (образец 15);
12) Декл-я за липса на обстоятелствата по чл. 166, ал. 3 от ЗУТ (образец 16)
13) Декл-я за спазване на изискванията за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и усл-та на труд (образец 17) .
Органите, от които участн могат да получат необходимата инф-я за задълженията в страната, където трябва да се предоставят услугите, свързани с данъци и осигуровки са Националния осигурителен институт и Национална агенция по приходите, за задължения, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Изпълнителна агенция главна инспекция по труда.
14) Декл-я за извършен оглед на обекта и запознаване с инвестиционните проекти (образец 18);
15) Нот. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява
участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на
това, съгласно регистрацията му);
16) Споразумение/договор за създаване на обединени- в оригинал или нот. заверено копие.
Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", съдържащ следн. документи:
17)Техническата оферта (образец № 2)
Плик № 3 "Предлагана цена", съдържащ следн. документи:
18) Ценовата оферта (образец 3)
При участие на подизп. документите по чл.56, ал.1, т.1,4, 5,6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а из-та към тях се прилагат съобразно вида и дела на участието им.
При участие на обед-е, което не e ЮЛ, докум. по чл. 56, ал.1, т.1 и 6 от ЗОП се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обед-то, а тези по чл.56, ал.1,т.4 и 5 от ЗОП - само от участн., чрез които обед-то доказва съответств-то си с критериите за подбор по чл.25, ал.2,т.6 от ЗОП; по чл.56, ал.1,т.11 - от упражняващите строителен надзор.
При участници чуждестранни лица - подробности в документацията за участие.
При наличие на обст-ва по чл.47, ал.1, т.1, б.а-д,т.2 и 3, ал.2,т.1,3,5, ал.5, т.1 и 2 - участн се отстранява от участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на посочените изисквания, участникът представя:
- Копие на съставните части на Годишния финансов отчет (копие на Баланс и ОПР) на участника за последните три (2010, 2011, 2012) приключени финансови години. Когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата в която участникът е установен, участника прилага Декларация (свободен текст) като посочва местонахождението на публикувания Годишен финансов отчет.
- Декларация за оборота от услуги като консултант в областта на строителството, (строителен надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива, за консултантски услуги при строителството);
- Копие заверено от участника на застраховка за професионална отговорност съгласно чл. 171 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категорията на строежа обект на поръчката - 3-та категория.
При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1. Изисквания за оборот:
1.1. Да има общ оборот, общо за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малко от 100 000.00 (сто хиляди) лева без ДДС.
1.2. Да има оборот от услуги като консултант в областта на строителството (строителен надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции) общо за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си: не по-малко от 45 000 ( четиридесет и пет хиляди) лева без ДДС.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им във връзка с чл. 2, ал. 1, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката - 3-та категория.
*Забележки:
За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за упражняване на стр. надзор, изпълнени през последните 3 г., считано от крайния срок за подаване на оферти, вкл. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват дата и място на изпълнение, име на възложителя, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания;
2.Заверено копие на Лиценз за упражняване на стр. надзор и списъка с лицата към него
- За участници-чуждестранни лица- копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ.
3.Декл. по чл. 166, ал. 3 ЗУТ;
4.Списък от правоспособните физ. лица, включени в екипа, който ще отговаря за изпълнението на поръчката. Списъкът трябва да бъде придружен с доказателства, че ключовите експерти отговарят на посочените от Възложителя изисквания по отношение на техния опит и квалификация чрез представяне на:
- професионални автобиографии,
- документи за обр-е и придобита специфична професионална квалификация;
- референция / удостоверение или друг документ, доказващ участието и съответната позиция в екип за упражняване на стр. надзор на подобни обекти (за ръководителя);
- копие от трудова книжка, или граждански договори, или препоръки от работодатели, както и всички други документи доказващи наличния опит и квалификация.
- копие от удостоверение за завършен квалификационен курс за Координатор по безопасност и здраве на поне един от ключовите експерти.
- декл. за разположение на ключовите специалисти на обекта по време на строителния период.
- заверено от участника копие от удостоверение за вписване в публичен регистър на МК, за лица които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация на недвижими културни ценности.
*Поне един от ключовите специалисти трябва да има завършен квалификационен курс за Координатор по безопасност и здраве.
*Поне един от ключовите специалисти трябва да е вписан в публичен регистър на МК, за лица които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация на недвижими културни ценности - обектите на строителство попадат район с паметници на културата, съставляващи архитектурен ансамбъл - съгласно чл. 165 от ЗКН
5.Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или екв.) с обхват упражняване на стр. надзор какъвто е предмета на поръчката;
6.Сертификат за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 (или екв.) с обхват упражняване на стр. надзор какъвто е предмета на поръчката;
7.Сертификат за внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 (или екв.) с обхват упражняване на стр. надзор какъвто е предмета на поръчката.
Забележка:
При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
В случай, че участника предвижда да използва ресурсите на друго лице, то наетите от него лица следва да представят и списъка на правоспособните физ. лица, чрез които се упражнява дейността, който списък е неразделна част от Лиценза за упражняване на дейността съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнени през последните 3 г., считано от крайния срок за подаване на оферти не по-малко от 3 договора за упражняване на стр. надзор, сходен с предмета на обществената поръчка*.
* сх. с предмета на обществената поръчка са услуги, изразяващи се в дейности по надзор на СРР/СМР на паркове; фонтани; паметници на културата; поливни системи; изграждане на пешеходни зони; пътища и/или улици.
2. Участникът да притежава валиден лиценз за упражняване на стр. надзор, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на стр. надзор /ПМС № 247 от 31.10.2003 г., обн., ДВ, бр. 99/2003/
3. Да отговаря на изискването на чл.166, ал.3 от ЗУТ - консултантът не може да сключва договор за стр. надзор за строежи, за които той или наетите от него по трудово правоотношение физ. лица са строители и/или доставчици на машини, съоръжения, технологично оборудване, както и свързаните с тях лица по смисъла на ТЗ
4. Да разполага с екип с необходимата квалификация и опит за изпълнение на поръчката. Консултантът е длъжен да упражнява стр. надзор и извършва координация при изпълнение на стр-вото на обекта чрез технически правоспособни лица, съгласно изискванията на НУРИЛКОСИПУСН /ДВ бр. 99 от 2003 г./. Ключовите специалисти на Консултанта задължително трябва да са включени в списъка на правоспособните физ. лица, чрез които се упражнява дейността, който списък е неразделна част от Лиценза за упражняване на дейността съгласно чл. 166, ал. 1, т.1 и ал.2 от ЗУТ. Кл. специалисти трябва да бъдат на обекта по време на целия стр. период и след завършване на строителните работи, по време на гаранционния срок за съобщаване на дефекти.
Задължителен мин. състав:
Ключов специалист 1: Ръководител на екипа
Квалификации и умения:
- Обр-е – висше, стр. инженер специалност ПГС, Строителство на сгради и съоръжения, или еквивалент.
Опит по специалността:
- опит в областта на стр-вото/ проектирането/ консултантска дейност по упражняване на стр. надзор -мин. 5 г.;
Специфичен професионален опит:
- участие в екип при упражняване на стр. надзор на поне 1 обект, сходен с обектите предмет на поръчката през последните 5 г.
Кл. Спец 2:
Квалификации и умения:
- Обр-е: висше, стр. инженер, спец. Транспортно строителство или екв.
Опит по специалността:
- опит в областта на стр-вото, проектирането/ консултантска дейност по упражняване на стр. надзор в пътния сектор – мин. 5 г.;
Кл. Спец. 3:
Квалификации и умения:
- обр-е –висше инженерно, спец. - Ел. инженер
Опит по специалността:
- опит в областта на стр-вото, надзора или проектирането по упражняване на стр. надзор – мин. 5г.;
Кл. Спец. 4:
Квалификации и умения:
- обр-е –висше инженерно спец. „ВиК“
Опит по специалността:
- опит в областта на стр-вото, надзора или проектирането по упражняването на стр. надзор- мин. 5 г.;
Кл. Спец. 5:
Квалификации и умения:
- обр-е – висше архитектура, спец. Архитект
Опит по специалността:
- опит в областта на стр-вото, надзора или проектирането и опит в областта на реставрацията и консервацията на обекти - паметници на културата- мин. 5 г.;
Кл.спец. 6:
Квалификации и умения:
- обр-е – висше инженерно, спец. Пожарна и аварийна безопасност или друга специалност, осигуряваща квалификация в областта на противопожарните норми
Опит по специалността:
- опит в областта на стр-вото, надзора или проектирането - мин. 3 г.;
Продължава в раздел VІ.3. Допълнителна информация
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
Лицата, с които изпълнителят ще извършва дейността, трябва да отговарят на чл. 167, ал. 1, т. 2 от ЗУТ или еквивалентни (за чуждестранните лица).
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организационен план за изпълнение на дейностите за упражняване на строителен надзор, в т.ч. изготвяне на технически паспорти, координатор по безопасност и здраве и контрол по строителството; тежест: 30
Показател: Цена; тежест: 20
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.09.2013 г. Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Сумата от 12 /дванадесет/ лв. следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка:
IBAN: BG 96IORT73798400080000 вид плащане: 447000
BIC: IORTBGSF
Банка: „Инвестбанк” АД
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.09.2013 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.09.2013 г. Час: 14:00
Място
Сградата на Община Русе, пл. Свобода № 6, Заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители /не е необходимо пълномощното да е с нотариална заверка/, както и представители на средствата за масово осведомяване и на ЮЛ с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
проект „Благоустрояване и достъпна градска среда на централна градска зона – участък от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства ”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
VI.3)
Допълнителна информация
Да са сертифицирани, както следва:
1. за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалент) с обхват упражняване на строителен надзор, какъвто е предмета на поръчката;
2. за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 (или еквивалент) с обхват упражняване на строителен надзор, какъвто е предмета на поръчката.
3. за внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалент) с обхват упражняване на строителен надзор какъвто е предмета на поръчката.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал. 5, т 1 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ