РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на детски площадки за игра на открито в град Царево”
Предметът на поръчката включва три обособени позиции:
ЛОТ 1: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Дъга“, град Царево, ул. „Михаил Герджиков“;
ЛОТ 2: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Слънце“, град Царево, кв. Василико“;
ЛОТ 3: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Морски свят“, град Царево, Морска градина“
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
гр. Царево
Код NUTS:
BG341
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
„Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на детски площадки за игра на открито в град Царево”
Предметът на поръчката включва три обособени позиции:
ЛОТ 1: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Дъга“, град Царево, ул. „Михаил Герджиков“;
ЛОТ 2: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Слънце“, град Царево, кв. Василико“;
ЛОТ 3: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Морски свят“, град Царево, Морска градина“
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45236210
Описание:
Строителни работи на терени на детски площадки
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозната стойност за изпълнение на поръчката за ЛОТ№1, 2 и 3 е общо в размер 516 452 (петстотин и шестнадесет хиляди четиристотин петдесет и два) лв. без ДДС с включени 24592,00 (двадесет и четири хиляди петстотин деветдесет и два лева) непредвидени разходи.
Прогнозната стойност на отделните обособени позиции са, както следва:
ЛОТ №1 – 122 020,00 (сто двадесет и две хиляди и двадесет) лева без ДДС, с включени 5810,00 (пет хиляди осемстотин и десет) лева без ДДС непредвидени разходи;
ЛОТ №2 – 111 831,00 (сто и единадесет хиляди осемстотин тридесет и един) лева без ДДС, с включени 5325,00 (пет хиляди триста двадесет и пет) лева без ДДС непредвидени разходи;
ЛОТ №3 – 282 601,00 (двеста осемдесет и две хиляди шестстотин и един ) лева без ДДС, с включени 13 457,00 (тринадесет хиляди четиристотин петдесет и седем) лева без ДДС непредвидени разходи;
Прогнозна стойност без ДДС
516452 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата
1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура. Гаранцията за участие е в размер, както следва:
За Лот 1 – 1 220 лева;
За Лот 2 – 1 118 лева;
За Лот 3 – 2 826 лева.
1.2. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми:
- гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка
Банка ДСК, клон Царево,
IBAN: BG65STSA93003391581610,
BIC: STSABGSF.
- оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя, съобразена с указания образец (Образец № 4), валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите.
1.3. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
1.4. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие.
1.5. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора
2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на обществената поръчка без ДДС.
2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми:
- гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка
Банка ДСК, клон Царево,
IBAN: BG65STSA93003391581610,
BIC: STSABGSF.
- оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя съобразно приложения образец (Образец № 5) и със срок на валидност, най-малко 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока за изпълнението на договора.
2.3. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на договора.
2.4. Банковите разходи по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения изпълнител. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията за изпълнение така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие.
2.5. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането се осъществява по договор № 02/322/00404 от 23.10.2003 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 от ПРСР за периода 2007-2013, подкрепена от ЕЗФРСР.
Плащанията ще се извършват съгласно предложената оферта и договорените условия.
Предвижда се плащанията по договора да бъдат :
1. авансово плащане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 50 % /петдесет процента/ от стойността на договора, в 5-дневен срок след подписване на договора.
2. окончателно плащане на остатъка от дължимата сума в едномесечен срок след приемане на обекта с подписването на акт обр.15.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Възложителят: Община Царево, има право едностранно и без предизвестие да прекрати договора за възлагане на обществената поръчка поради/при невъзможност за осигуряване на финансирането му, в случай че Финансиращия орган: Държавен фонд "Земеделие" прекрати действието на Договор № 02/322/00404 от 23.10.2009 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 “Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. /ПРСР/, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни ФЛ или ЮЛ, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП и изискванията на Възложителя 1.2. Когато участникът е обединение/консорциум, участниците в обединението/ консорциума следва да сключат договор/споразумение помежду си.
1.2.1. Договорът/споразумението трябва да е писмен.1.2.2. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират:че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на настоящата обществена поръчка; че изрично посоченият в договора член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; че обединението/консорциума е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка. 1.2.3. Участниците в обединението/консорциума трябва да представят документ, подписан от всички участници в обединението/консорциума, в който определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. 1.3. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от следните условия по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
Офертата се състои от:
1. Документи за подбор – документите, които се поставят в Плик № 1.
1.1. Документ за регистрация на участника или /ЕИК/ 1.2. Оферта – попълва се Образец №1. 1.3. Копие на документ за регистрация по ЗДДС, ако участникът е регистриран. 1.4. Документ за закупена документация за участие – копие; 1.5. Документ за гаранция за участие в процедурата.1.6. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5 от ЗОП (Образец № 6).1.7. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3, т. 4 от ЗОП (Образец № 7).1.8. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП (Образец № 8 и 8А).1.9. Копия на Годишен финансов отчет за 2010, 2011, 2012 г. 1.10. Справка по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП. 1.11. Справка по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП.1.12. Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ за VI категория строежи. 1.13. Справка по чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП.1.14. Справка по чл. 51, ал. 1, т. 3 от ЗОП. 1.15. Копие на валиден сертификатпо стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен; по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен.1.16. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Образец № 10. 1.17. Срок на валидност на офертата. 1.18. Декл. по чл. 55, ал. 4 от ЗОП (Образец № 9).1.19. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. 1.20 Споразумение/договор за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице).1.21. Списък на документите.1.22. Подписан проекто-договор (Образец № 12).
Плик № 2-Предложение за изпълнение на поръчката: следва да бъде изготвено съгласно образеца към настоящата документация за участие (Образец № 2). To трябва да отговаря на всички изисквания, определени от Възложителя в настоящата документация за участие.
Плик № 3 - Предлагана цена.
Участникът представя ценовата оферта в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“ и наименованието на участника, както и отбелязване на съответната обособена позиция. Същата трябва да съдържа попълнено, подписано и подпечатано ценово предложение по приложения към документацията образец (Образец № 3) - “Предлагана цена”.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът трябва да има оборот от дейността за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в следния размер:
За Лот 1 – 366 000 (триста шестдесет и шест хиляди) лева;
За Лот 2 – 335 000 (триста тридесет и пет хиляди) лева;
За Лот 3 – 847 000 (осемстотин четиридесет и седем хиляди) лева.
Минимални изисквания: 1.Обстоятелството се удостоверява със заверено копие от Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите и Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, за всяка една от последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Изискването за представяне на Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са достъпни в Търговския регистър.
В случай, че участник подаде оферта за повече от един лот, то изискването по 2.1 важи кумулативно.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът трябва да има изпълнен не по-малко от един договор за изпълнение на детски площадки и/или площади и/или паркове през последните 5 години (2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 г.) на стойност не по-малко от прогнозната стойност на съответната обособена позиция.
2. Участникът трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически състав, включително координатор по безопасност и здраве и отговорник за контрола на качеството. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните условия:
• за ръководителя на договора – да има университетско инженерно-техническо и/или икономическо образование или еквивалентно и минимум 10 години професионален опит в строителството.
• за 1 брой технически ръководител – да има минимум завършено образование съгласно изискванията на чл. 163а на ЗУТ; Техническия ръководител да има минимум 5 години опит като технически ръководител на строителен обект, от които - минимум 3 години на обекти, сходни с предмета на поръчката.
• за координатора по безопасност и здраве в строителството – да има валидно удостоверение „Координатор по безопасност и здраве в строителството” и минимум 2 години опит като координатор на строителни обекти по ЗЗБУТ
• за отговорник за контрола на качеството - да има инженерно-техническо образование или еквивалентно такова и минимум 3 години опит в осъществяването и контрола върху качеството при изпълнение на строителството.
!!! Ръководителят на договора, техническият ръководител, отговорникът за контрол по качеството и координаторът по безопасност и здраве не могат да бъдат едно и също лице.
3. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване и механизация (собствени, наети, по договор за лизинг), минимум:
* багер (колесен или верижен) – 1 брой;
* товарен автомобил (самосвал) – 1 брой;
* ръчна трамбовка – 1 брой;
* ел. генератор – 1 брой;
* валяк вибрационен лек – 2 до 3 тона – 1 брой.
4. Участникът трябва да има валидни сертификати за внедрени системи за управление, както следва: по стандарт ISO 9001:2008 – Система за управление на качеството или еквивалентен; по стандарт ISO 14001:2004 Система за управление на околната среда или еквивалентен.
Сертификатите задължително трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Минимални изисквания: 1.Обстоятелството се декларира със Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години (2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Справката трябва да е придружена от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки задължително следва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, както и процентът, изпълнен от Участника, когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно.
2. Обстоятелството се удостоверява със Справка по член 51, ал.1, т.4 от ЗОП и с:
• автобиографии на предложените специалисти
• заверени копия на документи, удостоверяващи образованието, квалификацията и опита на предложения екип.
Опитът се удостоверява с копия на трудови книжки, копия на договори и др.
3. Обстоятелството се декларира със Справка по член 51, ал.1, т.3 от ЗОП и се удостоверява с приложени доказателства за собственост, респ. правното основание, на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката.
4. Обстоятелството се удостоверява с представяне на заверени копия от валидни сертификати за внедрени: Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен; Система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показатели - качество на предложената организация и начин за изпълнение на предмета на поръчката, качеството на крайния продукт, техническо изпълнение - максимално възможна оценка 100 точки; тежест: 20
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Предложена цена; тежест: 40
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.08.2013 г. Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Сумата от 24 (двадесет и четири) лева с включен ДДС следва да бъде внесена в касата на Община Царево или платена по банков път на следната сметка на Община Царево.
Банка ДСК, клон Царево, IBAN: BG57STSA93008491581600, BIC: STSABGSF, Код: 447000.
В случай, че сумата бъде заплатена по банков път, Възложителят следва да бъде уведомен своевременно за това на следния факс: 0590 52003.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.08.2013 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.08.2013 г. Час: 10:00
Място
В заседателната зала в сградата на Община Царево.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Проект:„Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на детски площадки за игра на открито в град Царево”
Предметът на поръчката включва три обособени позиции:
ЛОТ 1: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Дъга“, град Царево, ул. „Михаил Герджиков“;
ЛОТ 2: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Слънце“, град Царево, кв. Василико“;
ЛОТ 3: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Морски свят“, град Царево, Морска градина“
Изпълняван по договор № 02/322/00404 от 23.10.2009 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 “Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. /ПРСР/, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
VI.3)
Допълнителна информация
Срок за изпълнение на поръчката – Срокът се посочва в дни, но не може да бъде по-дълъг от 60 календарни дни и по-кратък от 30 календарни дни.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на детски площадки за игра на открито в град Царево”ЛОТ 1: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Дъга“, град Царево, ул. „Михаил Герджиков“
1)
Кратко описание
„Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на детски площадки за игра на открито в град Царево” ЛОТ 1: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Дъга“, град Царево, ул. „Михаил Герджиков“
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45236210
Описание:
Строителни работи на терени на детски площадки
3)
Количество или обем
122 020,00 (сто двадесет и две хиляди и двадесет) лева без ДДС, с включени 5810,00 (пет хиляди осемстотин и десет) лева без ДДС непредвидени разходи
Прогнозна стойност, без ДДС
122020 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Срок за изпълнение на поръчката – Срокът се посочва в дни, но не може да бъде по-дълъг от 60 календарни дни и по-кратък от 30 календарни дни.
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на детски площадки за игра на открито в град Царево”ЛОТ 2: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Слънце“, град Царево, кв. Василико“
1)
Кратко описание
„Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на детски площадки за игра на открито в град Царево” ЛОТ 2: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Слънце“, град Царево, кв. Василико“
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45236210
Описание:
Строителни работи на терени на детски площадки
3)
Количество или обем
111 831,00 (сто и единадесет хиляди осемстотин тридесет и един) лева без ДДС, с включени 5325,00 (пет хиляди триста двадесет и пет) лева без ДДС непредвидени разходи
Прогнозна стойност, без ДДС
111831 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Срок за изпълнение на поръчката – Срокът се посочва в дни, но не може да бъде по-дълъг от 60 календарни дни и по-кратък от 30 календарни дни.
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на детски площадки за игра на открито в град Царево”ЛОТ 3: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Морски свят“, град Царево, Морска градина“
1)
Кратко описание
„Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на детски площадки за игра на открито в град Царево” ЛОТ 3: „Изграждане на детска площадка за игра на открито „Морски свят“, град Царево, Морска градина“
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45236210
Описание:
Строителни работи на терени на детски площадки
3)
Количество или обем
282 601,00 (двеста осемдесет и две хиляди шестстотин и един ) лева без ДДС, с включени 13 457,00 (тринадесет хиляди четиристотин петдесет и седем) лева без ДДС непредвидени разходи
Прогнозна стойност, без ДДС
282601 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Срок за изпълнение на поръчката – Срокът се посочва в дни, но не може да бъде по-дълъг от 60 календарни дни и по-кратък от 30 календарни дни.