00115-2013-0037
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 19.07.2013 13:15 ч. : | 19/07/2013 13:04 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 19.07.2013 13:15 ч. : | 19/07/2013 13:04 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-Русе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж. Лилия Пъргова - гл. експерт в отдел ТИИК, България 7000, Русе, Тел.: 082 881677, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/..
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Община Русе, гише "Обществени поръчки"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Община Русе, гише "Обществени поръчки"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Упражняване на строителен надзор, съгласно чл.168 от ЗУТ и инвеститорски контрол на обект: Ремонт и осигуряване на достъпна среда в общинска сграда по ул. „Доростол” №34.
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е упражняване на строителен надзор, съгласно чл.168 от ЗУТ и инвеститорски контрол на обект: Ремонт и осигуряване на достъпна среда в общинска сграда по ул. „Доростол” №34. Предвидени са строително - монтажни и ремонтни работи за външен хидравличен асансьор, асансьорна шахта, входна рампа и увеличаване капацитета на санитарните възли и бани на всеки етаж. Обектът е четвърта категория съгласно ЗУТ. Строителният надзор и инвеститорският контрол ще бъдат упражнени в следния обхват: • Законосъобразно започване на СМР на обекта • Осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3 (ДВ, бр. 72/2003) по време на строително-монтажните дейности • Изпълнение на строежите съобразно одобрения проект, приетата оферта, график и изискванията по чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ • Осигуряване спазването на условията за безопасност на труда съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него (ДВ, бр. 37 от 2004 ) • Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството • Годност на строежа за въвеждане в експлоатация • Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания • Контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително -монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях • Контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти (ДВ, бр. 93/2000 г., изм. ДВ, бр. 75/2002 г., 109/2003 г.) • Осигуряване присъствието на авторския надзор по време на изпълнение на строително-монтажните дейности • Проверка на изпълнените СМР по количества и цени и подписване на протоколи за приемане на изпълнени СМР • Даване на инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взeмане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти • Обсъждане с Проектантите и Изпълнителят на СМР на възникнали проблеми в изпълнението на СМР и решаването им, информиране на Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок след нарушението • Изискване изготвянето на екзекутивна и друга техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя и Проектанта ако е необходимо • Подписване съвместно с Проектантите и Изпълнителят на СМР на изготвената екзекутивна документация и нейното представяне на съответните органи съгласно чл. 175 от ЗУТ, предаване на екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастър в необходимия обем • Подготвяне и внасяне окончателен доклад до Възложителя и всички документи необходими за въвеждане на обекта в експлоатация от компетентния орган • Изготвяне и предаване на Възложителя на технически паспорт за обекта съгл. чл.176 от ЗУТ
71500000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител, който да предостави следната услуга: Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обектите (чл.168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ.
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: 1.1. Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ;BG37IORT73793300030000; 1.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 27 (двадесет и седем) лева.; 2. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: 2.1. отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; 2.2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 3. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 4.1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 4.2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: 5.1. Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN -BG37IORT73793300030000, 5.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранциите са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, а разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 90 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора.
Плащането се извършва в срок до 10 календарни дни след подписване на двустранен предавателно-приемателен протокол за представяне на окончателен доклад за строежа в съответствие с разпоредбите на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и неговото одобряване от Възложителя; издаване на протоколи за установяване годността за ползване на строежа (приложение № 16) към НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г., както и след представяне на фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
При провеждане на открита процедура възложителят изпраща обявлението за обществена поръчка до агенцията за вписване в Регистъра на обществените поръчки най-малко 52 дни преди крайния срок за получаване на офертите, а в случаите по чл. 14, ал. 3 - най-малко 40 дни преди крайния срок. Сроковете могат да се намалят със 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Интернет адрес: www.ruse-bg-eu.
ДА
Участникът трябва да притежава лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ или съответните документи, съгласното националното законодателство на чуждестранните лица.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Посочената цена е със ДДС. Документация за участие може да се закупува всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа от Община Русе, пл. Свобода № 6, Информационен център, гише "Търговия и транспорт. Обществени поръчки". Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка:ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000.
Български
90
Община Русе, ет. 3, Заседателна зала
Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.07.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ