РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Залесяване на гори, пострадали от снеголом през 2012г., включващи дейности: 1. Почистване на площи в гори, пострадали от снеголом с цел тяхното изкуствено възобновяване; 2. Презалесяване на пострадали гори, държавни горски територии, в района на действие на Северозападно държавно предприятие гр.Враца ДП, Териториално поделение Държавно горско стопанство Борима по проект с индентификационен № 11/226/00277 съгласно регистъра на ДФ”Земеделие” по мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” от ПРСР 2007-2013г.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
Община Троян, землищата на с.Борима,с. Голяма Желязна, с.Старо село
Код NUTS:
BG315
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Почистване на площи, почвоподготовка и залесяване на 219 дка в границите на горски територии - държавна собственост , във връзка с изпълнение на одобрен проект по Мярка 226 на ПРСР.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
77230000, 77200000
Описание:
Лесовъдни услуги
Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Почистване на площи, почвоподготовка и залесяване на 219 дка в границите на горски територии - държавна собственост , във връзка с изпълнение на одобрен проект по Мярка 226 на ПРСР.
Прогнозна стойност без ДДС
132352.35 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие, която е в размер на 1000 (хиляда) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на възложителя, със срок на валидност не по-малко от 120(сто и двадесет ) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава при обосновано искане на Възложителя. Банковата гаранция за участие се изготвя по образец приложен към документацията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на възложителя СЗДП ТП ДГС Борима
IBAN – BG 64RZ BB91 5510 2403 4710, BIK код RZBB BGSF, при Райфайзен банк – клон Троян
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Плащанията ще се извършват съгласно условията на договора
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта с опис документи
2.Документ за съдебна регистрация или ЕИК съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР (оригинал или нотариално заверен препис), ако участниците са юридически лица, еднолични търговци или обединения. Когато участникът е физическо лице – (заверено от участника копие на документ за самоличност.)
3.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал (платежно или банкова гаранция – приложение № 4)
Документ за закупена документация за участие
4.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника,
5.Доказателства за техническа възможност за изпълнение на договора и квалификация на участника:
6.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т.5 от ЗОП ( приложение № 6)
7.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 , т. 3, и ал. 2, т. 1,т.2а , т. 3 и т.4 от ЗОП (приложение № 7 )
8.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (приложение № 8 )
9.Декларация за участие като подизпълнител – (приложение № 13)
10.Декларация за подизпълнител – (приложение № 13 а)
11.Декларация във връзка с чл. 55, ал. 5 от ЗОП - (приложение № 14)
12.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки – в оригинал, за запознаване с условията на обществената поръчка и приемане условията на проекто-договора и запознаване с терененните условия; (Приложение № 18)
13.Пълномощно на лицето, подписващо офертата ;(когато не е подписана от управляващия участника)
Забележка: Подробно описани в документацията за участие, която е доспътна на интернет страницата на СЗДП гр.Враца, раздел профил на купувача.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от балансите и отчет за приходи и разходите, като съставни части на годишния финансов отчет за последните 3 (три) години – 2010; 2011; 2012г (в зависимост от датата, на която кандидата или участника е учреден или е започнал дейността си)
2. Декларация – Информация за общия оборот и за специализирания оборот на услугите, който са предмет на поръчката, за последните три години (2010, 2011, 2012г) в зависомост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си - съгласно чл.50, ал.1 т.3 от ЗОП – Приложение № 9 към документацията
Забележка: Специализиран оборот на услугите - подробно разяснени в документацията
Забележка: Подробно описани в документацията за участие, която е доспътна на интернет страницата на СЗДП гр.Враца, раздел профил на купувача.
Минимални изисквания: 1. Участниците следва да имат положителен финансов резултат сумарно за последните 3 (три) финансови години – 2010; 2011; 2012г (в зависимост от датата, на която кандидата или участника е учреден или е започнал дейността си)
2. Участникът трябва да има общ оборот за последните три години сумарно за 2010г., 2011г. и 2012г., или по-кратък период, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 150 000 (сто петдесет хиляди лева). Участникът трябва да има специализиран оборот от дейност, сходна с предмета на обществената поръчка, за последните три години (2010, 2011, 2012г) в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 100 000 лв ( сто хиляди лева) без включен ДДС.
Забележка: Подробно описани в документацията за участие, която е доспътна на интернет страницата на СЗДП гр.Враца, раздел профил на купувача.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Списък (по образец към документацията – Приложение № 10 ) на основните договорите, сходни с предмет на поръчката през последните три години (2010 г., 2010 г, 2012 г.), придружен от препоръки за добро изпълнение придружени с препоръки за добро изпълнение на минимум 3(три) договора изпълнени в последните 3 (три – 2010, 2011, 2012г) години.;
2) Списък (по образец към документацията – Приложение № 16) с описание на техническото оборудване
3) Списък (по образец към документацията– Приложение № 17) калифициран персонал за изпълнение на поръчката ;
4) Удостоверение за регистрация в публичния регистър на Изпълнителна агенция по горите, съгласно чл.241 от Закона за горите за дейността „Стопанисване на горски територии” – заверено копие
5) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП за спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. (Приложение № 11)
6) Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 6 от ЗОП, че при залесяването фиданките ще са придружени с нужните сертификати(Приложение № 12)
7) Декларация за спазване на действащите в Република България стандарти ( Приложение № 15):
Забележка: Подробно описани в документацията за участие, която е доспътна на интернет страницата на СЗДП гр.Враца, раздел профил на купувача.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил най-малко 3 (три) договора, който са сходни с обекта на настоящата поръчка, през последните 3 (три) години 2010; 2011; 2012г. За доказване на това минимално изискване като доказателство участникът следва да приложи заверени копия от препоръки за добро изпълнение. Препоръките посочват стойности, място и дата (срок на изпълние), както и дали то е изпълнено професионално и в съотвествие с нормативните изисквания.
2 Участникът следва да разполага със следното минимално техническо оборудване:
2.1.Моторен трион регистриран в КТИ – 1 брой
2.2.Търнокоп – 10 броя
2.3.Меч на Колесов – 10 броя
2.4.Високопроходим автомобил за превоз на работници (Джип, Бус, Автобус или друг) – 1 брой
3 Списък квалифициран персонал за изпълнение на поръчката:
3.1.Технически ръководител/и – 1 брой.
3.2.водач/и на МПС – 1 брой
3.3.Моторист/и на моторен трион – 1 брой
4. Удостоверение за регистрация в публичния регистър на Изпълнителна агенция по горите, съгласно чл.241 от Закона за горите за дейността „Стопанисване на горски територии”
5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - код по НКИД – А 02 Горско стопанство”
6. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 6 от ЗОП, че при залесяването фиданките ще са придружени от:
6.1.«Основен сертификат за индентификация на репродуктивни материали»
6.2.«Етикет на партидата»
6.3.„Протокол за фитосанитарно състояние на фиданките”
7. Декларация за спазване на действащите в Република България стандарти - БДС 1449-73
Забележка: Подробно описани в документацията за участие, която е доспътна на интернет страницата на СЗДП гр.Враца, раздел профил на купувача.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
удостоверение за регистрация в публичния регистър на Изпълнителна агенция по горите, съгласно чл.235 от Закона за горите, за упражняване на лесовъдска практика и за извършване на дейности в горския фонд “Планиране и организация на дейностите по залесяване”
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.07.2013 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Цената е без ДДС. Заплаща се в касата на ДГС Борима или по банков път по сметка на възложителя СЗДП ТП ДГС Борима
IBAN – BG 64RZ BB91 5510 2403 4710, BIK код RZBB BGSF, при Райфайзен банк – клон Троян
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.08.2013 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.08.2013 г. Час: 16:00
Място
Административна сграда на ТП"Държавно горско стопанство Борима" с.Борима, ул."Девети септември" № 14
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участници, които са представили оферти и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лаца с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
по мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” от ПРСР 2007-2013г. по проект с индентификационен № 11/226/00277 съгласно регистъра на ДФ”Земеделие” на ТП "Държавно горско стопанство Борима"
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120 от Закона за обществени поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 (десет) дневен срок от уведомяването на съответоното режение или действие. Жалбите се подават с копие до Възложителя - директора на ТП"ДГС Борима"
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ