Версия за печат

00151-2013-0027

BG-Троян: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Троян, пл. "Възраждане" №1, За: Цветелин Райковски, Република България 5600, Троян, Тел.: 0670 68019, Факс: 0670 68005

Място/места за контакт: Община Троян

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.troyan.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.troyan.bg/obshtestveni-porachki.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране на улично и алейно осветление”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Троян
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Необходимо е да се извърши проектиране на улично и алейно осветление на 3 обекта: -Проектиране и изграждане на улично осветление до пасарелката при „Болшевик“ - Проектиране и изграждане на улично осветление на мах. Спасовска, с. Патрешко - Проектиране на улично осветление на новопостроена улица с. Орешак. Проектирането трябва да се извърши след оглед на място с представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за определяне на дължината на трасето. При разработването на проекта да се спазят изискванията на: - Наредба № 3 от 9.06.2004 г. за устройството на електрическите уредби и електропроводните линии; - Наредба № Iз-2377 от 15.09.2011 г. за правилата и нормите за пожарна безопасност при експлоатация на обектите; - Правилник по безопасност при работа в ел. уредби на ел. и топлофикационни централи и по ел. мрежи – 2004г; - Наредба № 9 от 9.06.2004 г. за техническата експлоатация на електрически централи и мрежи; - Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; - Наредба № 8 от 28.07.1999 г. за правила и норми за разполагане на технически проводи и съоръжения в населени места; - Наредба №16 от 9.06.2004 г. за сервитутите на енергийните обекти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71318100

Описание:

Инженерни услуги, свързани с естествено и изкуствено осветление на сгради

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническа спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
1083.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.10.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП Възложителят се отказва от възможността да изиска гаранция за участие в процедурата. 2. При подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора в лева (без ДДС). Гаранцията се представя в една от следните форми: - Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на възложителя: Банковата сметка на Община Троян е: IBAN: BG72SOMB91303332096501 BIC: SOMBBGSF Банка: "Общинска банка" – АД, клон Ловеч, офис Троян Ако гаранцията за изпълнение се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано: „Проектиране на улично и алейно осветление”. Банкова гаранция в полза на възложителя - когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – 30 календарни дни от окончателно приемане на изпълнението по договора. Задължително следва да бъде записано: Гаранция за изпълнение по договор за доставка с предмет: „Проектиране на улично и алейно осветление”. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Условията и сроковете за освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка се финансира със средства от бюджета на община Троян.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на офертата 1. Оферта и Списък на документите, съдържащи се в офертата (Приложение №1), подписан и подпечатан от представляващия участника (в оригинал); 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или ЕТ, както и копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.иален превод. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Споразумение за създаване на обединение за участие в процедурата (в случай, че участва обединение, което не е юридическо лице), което да е нотариално заверено и в него задължително да е посочен представляващият обединението. /ако е приложимо/. 5. Справка “Административни сведения за участника” (Приложение №2) 6. Декларация по по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, 2а, 5 и ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки (Приложение №3). 7. Декларация по по чл. 47, ал.1, т.2 и 3 и ал.2, т.1, 2a, 3 и ал.5 т.2 от Закона за обществените поръчки (Приложение №4) 8. Декларация от участник по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за запознаване и приемане на условията в проекта на договора (Приложение №5) 9.Декларация за участие на подизпълнител (Приложение №6) 10. Декларация от подизпълнител за запознаване с условията на процедурата по приложения образец към настоящата документация (Приложение №7) 11.Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП (Приложение №8) 12.Доказателства за икономическо и финансово състояние: а) Копия от валидна полица за индивидуална /лична/ застраховка по чл.171 от ЗУТ - за всички членове на проектантския колектив на участниците; 13. Доказателства за технически възможности и/или квалификация: а) Списък на основните договори за услуги с предмет подобен на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на оферти-(Приложение №9); б) Декларация - списък с екип за изпълнение на поръчката (Приложение №10); в) Удостоверения за пълна проектантска правоспособност, издадени от КИИП (Камара на инженерите в инвестиционното проектиране), съобразно чл. 7, ал. 7 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране за лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката – заверени от участника копия. 14.Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Приложение №12) 15. Ценово предложение за изпълнение на поръчката(Приложение №13)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копия от валидна полица за индивидуална /лична/ застраховка по чл.171 от ЗУТ - за всички членове на проектантския колектив на участниците
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори и/или разходооправдателни документи за услуги с предмет подобен на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на оферти - оригинал по приложения образец към настоящата документация (Приложение №9). Списъкът да включва не повече от три договора. Списъкът да е придружен с референции за добро изпълнение, издадени от съответния възложител, посочен в списъка. В случай, че участникът в процедурата е обединение това изискване се прилага за обединението като цяло. Списъкът се подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението. ЗАБЕЛЖКА: Под сходни с предмета на поръчката услуги следва да се разбират услуги, свързани с проектиране на външно осветление. 2. Декларация - списък с екип за изпълнение на поръчката (Приложение №10), придружена с документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката – заверени от участника копия на дипломи за завършено образование. 3. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност, издадени от КИИП (Камара на инженерите в инвестиционното проектиране), съобразно чл. 7, ал. 7 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране за лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката – заверени от участника копия
Минимални изисквания: Минимално изискаване: Участниците следва да имат в екипа си експерт със специалност Електроника, Елетроенергетика, Електроснабдяване, електрообзавеждане или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.07.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.08.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.08.2013 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на трети етаж в сградата на Общинска администрация – Троян

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 или чл. 86, ал. 3 от ЗОП, или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл. 79, ал. 12, чл. 83г, ал. 11, чл. 83ж, ал. 1, чл. 88, ал. 11, чл. 93ж, ал. 4, чл. 106, ал. 4 и чл. 119м, ал. 2 от ЗОП. 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.07.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ