РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Дейности по информиране, публичност и визуална идентификация на проект „Обновяване и оборудване на комплексен онкологичен център - Русе””
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
13
Място на изпълнение:
гр. Русе
Код NUTS:
BG323
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
„Дейности по информиране, публичност и визуална идентификация на проект „Обновяване и оборудване на комплексен онкологичен център - Русе””.
Предметът на поръчката включва:
1. Публикуване на прес-съобщения – 1 бр.;
2.Изработка и поставяне на информационна табела – 1 бр.;
3. Изработване на билборд – 1 бр.;
4. Изработване на банери - 2 бр.;
5.Информационни дипляни – 500 бр.;
6.Стикери за новозакупеното оборудване – 10 бр.;
7.Постоянни обяснителни табели – 4бр.;
8. Организиране и провеждане на информационни събития.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79341000
Описание:
Рекламни услуги
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Предметът на поръчката включва:
1. Публикуване на прес-съобщения – 1 бр.;
2.Изработка и поставяне на информационна табела – 1 бр.;
3. Изработване на билборд – 1 бр.;
4. Изработване на банери - 2 бр.;
5.Информационни дипляни – 500 бр.;
6.Стикери за новозакупеното оборудване – 10 бр.;
7.Постоянни обяснителни табели – 4бр.;
8. Организиране и провеждане на информационни събития - за местните и национални медии, с присъствието на представители на местната общност
Прогнозна стойност без ДДС
4830 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Цената се заплаща от Възложителя след одобрение от Възложителя и изпълнение на съответната дейност, в срок от 30 (тридесет) дни от подписване на предавателно-приемателен протокол от Възложителя и Изпълнителя за приемане на работата и представяне на оригинал на фактура за дължимата сума от Изпълнителя.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите.
Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие.
Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:
Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора;
Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно;
Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя;
Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена;
Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.
Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическ олице:
1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физиечско или юридическо лице, включено в обединението;
2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се предсатвят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени в раздел III.2.2. и III.2.3. от настоящото обявление;
3. документите по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугата, предмет на настоящата обществена поръчка.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Когато участникът предвижда участие на подизъплнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държвата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно цзаконодателствотот на държавата, в която участникът е установен; 4. е осъден с влязла в сила присъда з апрестъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени .
Комисията предлагата за отстраняване от участие в процедурата, участникъ: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелтсвата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор; 6. който в процеса на провеждане на процедурата не е уведомил възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.
Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва:
Плик №1 с надпис: „Документи за подбор” - 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец съгласно Образец № 4 към документацията. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език; продължава в раздел VI.3.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларацията,съдържаща информация (таблица първа) за общ оборот за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участинкът е установен. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър по партидата на участника.
2. Декларация, съдържаща информация за оборота (таблица втора) от услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да предсатви исканите от възложителя докуементи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, описаните в настоящия раздел документи, с които се доказва съответствието с поставените минимални изисквания се представят само за участниците в обединението чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.
При посочване на участие с ползване на подизпълнители, описаните в настоящия раздел документи се представят за всеки от тях, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват лица:
1. Реализирали общ оборот за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учереден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 9 660 (девет хиляди шестстотин и шестдесет) лева;
2. Реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, общо за предходните три (2010, 2011 и 2012 г.)години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 4 830 (четири хиляди осемстотин и тридесет) лева.
Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира услуги по провеждане на медийни кампании и/или осигуряване на публикации в медиите и/или услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организация на събития – пресконференции, представяния или други събития в маркетинга и рекламата. Същите могат да са групирани в един договор или самостоятелно изпълнени в отделни договори.
*** При участие на обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагато към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП.
При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за оборот се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три години, считано до датата на подаване на офертата за услуги, сходни с предмета на поръчката. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, получателя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията.
2. Декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от:
2.1. Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката лица, изготвени по образец,
2.2. Документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни/осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи);
2.3. Декларации за ангажираност от еспертите, предвидени за изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът, да има изпълнени през последните три години, считано до датата на подаване на офертата, най-малко два договора, сходен с предмета на поръчката (услуги по провеждане на медийни кампании и/или осигуряване на публикации в медиите и/или услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организация на събития – пресконференции, представяния или други събития в маркетинга и рекламата);
2. Участника трябва да осигури следните експерти за изпълнение на поръчката:
2.1. Ръководител на екипа:
• образователна степен – магистър, или бакалавър, със специалност: икономика, право, публична администрация, журналистика или еквивалентна;
• минимум три годишен стаж в сферата на организирането на събития;
• да бъде на разположение за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка; да работи в съответствие с предложението на участника за качественото изработване на предмета на поръчката; да спазва етичните клаузи, съдържащи се в настоящата документация; да не разпространява по никакъв повод и под никакъв предлог данните, свързани с поръчката, станали му известни във връзка с участието в процедурата
2.2. Експерт предпечатна подготовка:
• образователна степен - минимум бакалавър по специалност: полиграфия графичен дизайн, приложни изкуства или еквивалентна;
• професионален опит - минимум 2 години опит в областта на предпечатната подготовка]
• да бъде на разположение за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка; да работи в съответствие с предложението на участника за качественото изработване на предмета на поръчката; да спазва етичните клаузи, съдържащи се в настоящата документация; да не разпространява по никакъв повод и под никакъв предлог данните, свързани с поръчката, станали му известни във връзка с участието в процедурата.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.07.2013 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие може да бъде получена в Община Русе – на адрес: гр. Русе – 7000, пл. „Свобода” № 6, Информационен център гише „Търговия и транспорт”, всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа до дена и часа посочени в обявлението за обществена поръчка.
Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Русе, адрес: гр. Русе – 7000, пл. „Свобода” № 6, Информационен център гише „Търговия и транспорт”, всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа.
Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата в Община Русе или по бюджетна сметка на Община Русе:
Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе BIC: IORTBGSF, IBAN: BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане : 447000/други неданъчни приходи.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.08.2013 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.08.2013 г. Час: 14:00
Място
В сградата на Община Русе - гр. Русе, пл. "Свобода" № 6
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на юридическите лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. Законните представители на участниците се легитират чрез документ за самоличност и документ за търговска регистрация на участника, а изрично упълномощените представители – чрез изрично пълномощно, документ за самоличност и документ за търговска регистрация на участника.
Комисията ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти писмено до всеки участник и чрез обявяване на посочения в настоящата документация Интернет адрес на Община Русе www.ruse-bg.eu/Община Русе/Обществени поръчки.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Настоящата обществена поръчка се обявява в рамките на проект «Обновяване и оборудване на комплексен онкологичен център-Русе», в изпълнение на договор № BG161PO001/1.1-11/2011/08 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
VI.3)
Допълнителна информация
І. Продължение от раздел III.2.1.:
4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 5. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия; 6. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 и посочените в раздел III.2.1. обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 7. доказателства за икономическото и финансовото състояние и за техническите възможности и квалификция на участниците; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 13. Документ за закупена документация за участие;
Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1. Техническа оферта, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за изпълнение на услугите;
Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена” - ценово предложение, ъгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП
II. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът за получаване на оферти от 52 дни се намалява със 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адреса, посочен в раздел ІV.3.3. от настоящото обявление, а именно: www.ruse-bg.eu/Община Русе/Обществени поръчки.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ