02538-2013-0060
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.06.2013 09:36 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.06.2013 09:36 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.06.2013 09:36 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.06.2013 09:33 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: 27 - Други услуги
Услуги
Военно-окръжна прокуратура, гр. Пловдив, ул. „д-р Г.М.Димитров“ № 28, За: Иванка Петрова Вълчанова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 628766, E-mail: sadadm_plovvop@mil.prb.bg, Факс: 032 628766
Място/места за контакт: ул. „д-р Г.М.Димитров“ № 28Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/vopplovdiv.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/vopplovdiv/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/vopplovdiv.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществената поръчка с предмет предоставяне на услуги по обслужване от служба по трудова медицина за нуждите на Военно-окръжна прокуратура, гр. Пловдив.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка обхваща комплексно обслужване на работещите във Военно-окръжна прокуратура, гр. Пловдив от служба по трудова медицина, съгласно чл.25 и чл.25а от Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и при спазване на Наредба № 3 от 2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина и други релевантни нормативни актове.
85147000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Общата численост на персонала на Военно-окръжна прокуратура, гр. Пловдив е 42 (четиридесет два) човека, от които в гр. Пловдив, ул. „д-р Г.М.Димитров” № 28 – 32 (тридесет два) човека; в гр. Хасково, бул. „България“ № 144, ет.3 – 4 (четири) човека; гр. Стара Загора, ул.”Методи Кусев” № 33, ет.4 – 6 (шест) човека.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата по обособени позиции е в размер на 1 % (един процент) от прогнозната стойност на поръчка без ДДС е 4,70 лв. (четири лева и 70 ст.). 5.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Военно-окръжна прокуратура гр.Пловдив: Уникредит Булбанк, Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 46 UNCR 7527 3354 6758 36. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Военно-окръжна прокуратура гр. Пловдив: Уникредит Булбанк, Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 46 UNCR 7527 3354 6758 36. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Възложителят заплаща стойността на извършените услуги на тримесечие. Стойността се определя, като се умножи цената за обслужване на един служител за един календарен месец по числеността на служителите към последно число на съответният отчетен период и получения резултат се умножи по три. В случай, че услугите не са предоставяни през цялото тримесечие, се заплаща пропорционално за дните, през които са били предоставяни. В този случай сумата се изчислява, като общо дължимата сума за съответният тримесечен период се раздели на броя на дните в тримесечието и полученият резултат се умножи по дните, през които са били предоставяни услугите. Начин на плащане – по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща сумата по издадена фактура в срок до 20 работни дни от нейното получаване.
ДА
Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане или назначаване на служители.
Участниците следва да са регистрирани като Служба по трудова медицина в Министерство на здравеопазването, съгласно чл. 25в от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и чл. 8 от Наредба № 3 от 25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина. За доказване на изискването участниците следва да представят заверено копие от документа за регистрация.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 (три) приключени финансови години (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.), в размер на 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, сходни с предмета на поръчката– общо за последните 3 (три) приключени финансови години – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.), в размер на 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката.
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) участникът да е изпълнил минимум три договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.1. към документацията за участие в процедурата. 2. Във връзка с минимално изискване на Възложителя - Участникът следва да посочи и лицата (Приложение № 1 към документацията за участие в процедурата), които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация, съгласно минималният състав на службите по трудова медицина по чл.6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина.
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. Пловдив, ул. "д-р Г.М.Димитров“ № 28, ет. 2, стая № 32а
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
20.06.2013 г.