Версия за печат

00115-2013-0032

BG-Русе: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: ланд. арх. Мария Ангелова - главен инспектор "Озеленяване", тел.: 082 560686, Лидия Георгиева - младши експерт, отдел "Обществени поръчки", тел.: 082 881725, България 7000, Русе, Тел.: 082 560686, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Дирекция "УТСК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Ваня Попова - старши експерт, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.ruse-bg.eu.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Ваня Попова - старши експерт, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.ruse-bg.eu.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Обновяване и изграждане на детски площадки на територията на град Русе”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

2.1. Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Обновяване и изграждане на детски площадки на територията на град Русе” по две обособени позиции. Позиция А предвижда изпълнението на обновяване на 40 броя съществуващи детски площадки в различни райони на града. Позиция Б обхваща изграждането на нова детска площадка в междублоково пространство на бл. „Жерав” и бл. „Лебед” в ж.к. „Здравец – Изток”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

37535200, 43325000, 45212120

Описание:

Оборудване за площадки за игри
Оборудване за паркове и площадки за игри
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тематични паркове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

4.1. Позиция А – обновяване на 40 броя съществуващи детски площадки. Ориентировъчна стойност за обособената позиция - 666 000 лева без ДДС: Централна градска част и Широк център: 1. Бл. „Златен рог” – за деца до 3-годишна възраст; 2. Куклен театър – комбинирана площадка за деца до 18-годишна възраст; 3. Бл. „Стоян Заимов” – за деца до 3-годишна възраст; 4. ул. „Борисова” – за деца до 3-годишна възраст; 5. ЦЮР, бл. 2 - за деца до 3-годишна възраст; 6. ЦЮР, бл. 4 - за деца до 3-годишна възраст; 7. Бл. „Антим” – за деца от 3 до 12-годишна възраст; 8. Градина при Крепостна врата - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 9. Универмага - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 10. Градина „Дунав”- за деца от 3 до 12-годишна възраст; 11. Бл. 114, бул. „Скобелев” - за деца до 3-годишна възраст; Квартал „Възраждане”: 12. Бл. „Мара Манева – 1” за деца до 3-годишна възраст; 13. Бл. „Добруджа” - за деца до 3-годишна възраст; 14. Бл. „Скопие” - за деца до 3-годишна възраст; 15. Бл. „Протон – 1” - – за деца от 3 до 12-годишна възраст; 16. Бл. „Рубин” - за деца до 3-годишна възраст; Квартал „Локомотив”: 17. Бл. „Петър Караминчев” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 18. Бл. „Божур” - за деца до 3-годишна възраст; Младежки парк: 19.До Английска гимназия, продължение от 2012г. - комбинирана площадка за деца до 18-годишна възраст; Квартал „Здравец – Изток”: 20. Бл. „Чайковски” – Бл. „Добри Христов” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 21. Бл. „Индже Войвода” - за деца до 3-годишна възраст; 22. Бл. „Цена” - за деца до 3-годишна възраст; 23. Бл. „Латинка” - за деца до 3-годишна възраст; 24. Бл. „Детелина” – Бл. „Ела” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; Квартал „Здравец”: 25. Бл. 21 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 26. Бл. 40 – Бл. 47 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 27. Бл. „Комаров” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 28. Бл. „Николаев” – Бл. „Попов” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; Квартал „Родина”: 29. Бл. „Колос” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 30. Ул. „Димчо Дебелянов” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 31. Бл. „Боримечката” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; Квартал „Чародейка”: 32. Бл. 209 - за деца до 3-годишна възраст; 33. Бл. 119 - за деца до 3-годишна възраст; 34. Бл. 112 - за деца до 3-годишна възраст; Квартал „Дружба 3”: 35. Бл. 46 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 36. Бл. 35 - за деца до 3-годишна възраст; Квартал „Дружба 1: 37. Ул. „Студен кладенец”, 19 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 38. Бл. 35 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; Квартал „Дружба 2”: 39. Бул. „Гоце Делчев”, Бл. 1 – Бл. 3 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 40. Бл. „Железничар” - за деца до 3-годишна възраст. 4.2. Позиция Б – изграждане на нова детска площадка при Бл. „Жерав” – Бл. „Лебед”, ж.к. „Здравец – Изток”. Ориентировъчна стойност за обособената позиция - 33 000 лева без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
699000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.11.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно чл. 59, ал. 1 от ЗОП, участниците трябва да представят гаранцията за участие е в размер на 6660 (шест хиляди шестстотин и шестдесет) лева за Позиция А и 330 (триста и тридесет) лева за Позиция Б. Задължение за представяне на „гаранция за изпълнение” възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. На основание чл. 59, ал. 3 от ЗОП, размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: • парична сума, платима по банкова сметка на Община Русе в Банка ТБ "Инвестбанк" АД, IBAN: BG 37 IORT 7379 3300 0300 00, BIC: ORT BGSF • безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя или клон на чуждестранна банка, която разполага с писмено разрешение от БНБ за извършване на банкова дейност на територията на Република България, издадена в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.61 от ЗОП .

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджет на Община Русе.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, който съгласно чл.47, ал.2 от ЗОП: 1. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 3. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 4. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор",в който се поставя: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; оферта по образец; административни сведения за участника по образец, регистрационни документи на участника; - ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство), ако са регистрирани/пререгистрирани по смисъла на същия закон (в случай, че участникът е обединение на юридически/физически лица документите се представят за всеки участник в обединението); оригинал или нотариално заверено копие на документа (договор за гражданско дружество, консорциум), с който е създадено обединението. В него следва да е посочено лицето, което ще представлява обединението в качеството му на участник. В случай, че документът за създаване на обединението не съдържа изрично посочване на представляващото лице, към офертата се представя оригинал на пълномощно, с което участниците в обединението упълномощават някое от лицата да представлява обединението в процедурата за възлагане на обществената поръчка; декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (съгласно приложените образци). Документите се представят в оригинал.Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение на юридически лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата; декларация, че участникът е запознат със състоянието на площадките, извършил е оглед на място и приема поставените условия за извършването на ремонтните работи; декларация за използване на подизпълнител, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие; декларация за съгласие за участие като подизпълнител;декларация за предлаган гаранционен срок на детските съоръжения, настилки и паркова мебел; декларация във връзка с доставяните растителни екземпляри;декларация в уверение на това, че участникът ще поддържа валидна своята застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” през целия период на договора; документи, доказващи съответствие с минималните изисквания съгласно раздели ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от настоящото обявление; документ за закупена документация за участие (копие);документ за удостоверяващ наличие на гаранция за участие в процедурата в избраната от участника форма според чл. 60, ал. 1 от ЗОП; Проект на договор – подписан и подпечатан на всяка страница; 2. плик № 2 с надпис "Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което ", в който се поставят следните документи: Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец; за всички елементи от оборудването – детски съоръжения и паркова мебел да се представят цветни снимки и описателни документи, предоставящи ясна информация за изделието; за детските съоръжения, участникът трябва да предостави информация освен за точните размери и за възрастовата група на децата, за които са предназначени, и зоната за безопасна игра, като вземе предвид предвижданията на проектната документация; за удостоверяване на съответствието на изделията с изискванията на чл. 56, 57 и 59 от Наредба 1/12.09.2009г. се предоставят заверени копия на всички необходими документи, в това число и сертификати за вложените материали, инструкции от производителя на детските съоръжения; линеен график за предвидените в проекта СМР, съобразен със спецификата им и технологията на извършване на дейностите; описание на технологията за изпълнение на поръчката – изготвя се от участника. Продължава в раздел VІ.3 "Друга информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка по образец за оборота от СМР за последните 3 (три) финансови години /2010, 2011 и 2012/ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, и копие от балансите и отчетите за приходите и разходите и справка за приходите на строителни предприятия по видове строителство за 2010, 2011 и 2012 г., освен ако не са обявени в Търговския регистър, или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на подписаните от управителя на съответното лице и заверени от счетоводителя, документи, като копието трябва да бъде заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. 2. Заверено копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора.
Минимални изисквания: 1.1 За обособена Позиция А – участникът трябва да е реализирал минимален, документално доказан оборот от строителство, в това число обновяване и изграждане на детски площадки за последните три приключени финансови години кумулативно в размер на 2 000 000 лева; 1.2. За обособена Позиция Б – участникът трябва да е реализирал минимален, документално доказан оборот от строителство, в това число обновяване и изграждане на детски площадки за последните три приключени финансови години кумулативно в размер на 100 000 лева; Забележка: В случай, че участникът в процедурата е обединение документите, изброени по-горе се представят от всеки член на обединението поотделно. Минималните изисквания се отнасят към обединението като цяло. 2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”, чиято валидност ще бъде поддържана за целия срок на изпълнение на поръчката. Забележка: Съгласно чл. 25, ал. 8 ЗОП, при участници обединения, които не са юридически лица, застраховка за професионална отговорност се изиска за всяко от лицата в обединението, което ще участва съответно в строителството или в проектирането, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за успешно изпълнени договори за най-малко три самостоятелни обекта с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните три приключени финансови години (2010, 2011, 2012г.). , препоръки (референции) указващи доброто изпълнение (или заверени копия на самите договори) и положителни доклади за съответствие, издадени от лицензиран орган за контрол по реда на чл. 63 от Наредба № 1/12.01.2009г. За договори с предмет, сходен с предмета на поръчката възложителят ще приема договори за строителство, обновяване и изграждане на детски площадки. В препоръките се посочват стойността, вида на строително монтажните работи, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. В случай, че Участникът е бил подизпълнител в даден договор/обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на договора/обекта, с което да удостовери частта от договора/обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение. 2. Списък на експертите, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, придружен от документи удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация (Копия от диплом/и и други документи - копия от трудови/служебни/осигурителни книжки, доказващи професионален опит). 3. Заверено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи от пета категория, съгласно Закона за камарата на строителите или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум три договора за три самостоятелни обекта с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните три приключени финансови години (2010, 2011, 2012г.). За договори с предмет, сходен с предмета на поръчката възложителят ще приема договори за строителство, обновяване и изграждане на детски площадки. Доказването на изпълнението на гореописаните договори се извършва с представяне заверени копия на препоръки (референции) указващи доброто изпълнение (или заверени копия на самите договори), положителни доклади за съответствие, издадени от лицензиран орган за контрол по реда на чл. 63 от Наредба № 1/12.01.2009г. В тези препоръки се посочват стойността, вида на строително монтажните работи, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. В случай, че Участникът е бил подизпълнител в даден договор/обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на договора/обекта, с което да удостовери частта от договора/обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение. 2. За изпълнение на поръчката, участникът трябва да осигури изпълнителски състав, в който да са включени лица, които да отговарят на изискванията за образователна квалификация и професионален опит посочени по-долу: - Ръководител на изпълнението на ремонтните дейности с квалификация „строителен инженер” или „ландшафтен архитект” със стаж по специалността не по-малък от 3 години; - Инженер-геодезист с пълна проектантска правоспособност (ППП), който да изготви цифров модел за всяка детска площадка; - Лице, които има право да изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве; 3. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи от пета категория и да притежава удостоверение за това, съгласно Закона за камарата на строителите или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката (П1) ; тежест: 20
Показател: Описание на технологията на изпълнение (П2); тежест: 20
Показател: Съответствие или сходство на тематиката на детските съоръжения с предвидената тематика за всяка една площадка (П3; тежест: 30
Показател: Предлагана цена на за изпълнение на поръчката (П4) ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.07.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

До 7 /седем/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите участниците могат да закупят документацията за участие в процедурата всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа от Община Русе, пл.Свобода 6, Информационен център, гише "Търговия и транспорт. Обществени поръчки" срещу представен документ за внесена сума от 12.00 лв. с вкл.ДДС по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000. Електронният вариант на документацията е достъпен на в профила на купувача на Община Русе, на интернет адрес: http://ruse-bg.eu/articlescategory-7.html

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.07.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.07.2013 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. "Свобода", 6, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители /чл.68, ал. 3 от ЗОП/.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел ІІІ.2.1. В описанието участникът трябва да разгледа основни моменти, свързани с реализацията на поръчката - идентифициране на предвидените в проекта дейности, начинът на тяхното изпълнение, необходимата подготовка на терена, полагане на типовете настилки, монтиране на детските съоръжения и парковата мебел, засаждането на растителността и подходящите за това атмосферни и климатични условия за завършване на обектите по съответната позиция. 3. плик № 3 с надпис "Предлагана цена ", в който се поставят следните документи: Ценова оферта по образец;Количествено-стойностни сметки, изготвени въз основа на предложените от възложителя количествени сметки, неразделна част от документацията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Позиция А – обновяване на 40 броя съществуващи детски площадки.
1) Кратко описание

Позиция А – обновяване на 40 броя съществуващи детски площадки. Ориентировъчна стойност за обособената позиция. Състоянието на площадките, разположени в различни райони на града, не отговаря в пълна степен на изискванията за безопасни условия на игра на Наредба № 1/12.01.2009г. на Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ). Съществуващите детски съоръжения са стари, частично деформирани, без съвременен дизайн. Елементите на площадките не създават условия за разнообразни игрови занимания. Настилките са преобладаващо асфалтови и бетонни. Състоянието им е влошено, като неравностите по повърхността им са предпоставка за наранявания при игра. Част от съоръженията са монтирани на земен терен. Липсват ограждания на площадките съгласно изискванията в наредбата. Парковата мебел е недостатъчна, в по-голямата си част е деформирана.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212120, 37535200, 43325000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тематични паркове
Оборудване за площадки за игри
Оборудване за паркове и площадки за игри

3) Количество или обем

4.1. Позиция А – обновяване на 40 броя съществуващи детски площадки. Ориентировъчна стойност за обособената позиция - 666 000 лева без ДДС: Централна градска част и Широк център: 1. Бл. „Златен рог” – за деца до 3-годишна възраст; 2. Куклен театър – комбинирана площадка за деца до 18-годишна възраст; 3. Бл. „Стоян Заимов” – за деца до 3-годишна възраст; 4. ул. „Борисова” – за деца до 3-годишна възраст; 5. ЦЮР, бл. 2 - за деца до 3-годишна възраст; 6. ЦЮР, бл. 4 - за деца до 3-годишна възраст; 7. Бл. „Антим” – за деца от 3 до 12-годишна възраст; 8. Градина при Крепостна врата - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 9. Универмага - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 10. Градина „Дунав”- за деца от 3 до 12-годишна възраст; 11. Бл. 114, бул. „Скобелев” - за деца до 3-годишна възраст; Квартал „Възраждане”: 12. Бл. „Мара Манева – 1” за деца до 3-годишна възраст; 13. Бл. „Добруджа” - за деца до 3-годишна възраст; 14. Бл. „Скопие” - за деца до 3-годишна възраст; 15. Бл. „Протон – 1” - – за деца от 3 до 12-годишна възраст; 16. Бл. „Рубин” - за деца до 3-годишна възраст; Квартал „Локомотив”: 17. Бл. „Петър Караминчев” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 18. Бл. „Божур” - за деца до 3-годишна възраст; Младежки парк: 19.До Английска гимназия, продължение от 2012г. - комбинирана площадка за деца до 18-годишна възраст; Квартал „Здравец – Изток”: 20. Бл. „Чайковски” – Бл. „Добри Христов” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 21. Бл. „Индже Войвода” - за деца до 3-годишна възраст; 22. Бл. „Цена” - за деца до 3-годишна възраст; 23. Бл. „Латинка” - за деца до 3-годишна възраст; 24. Бл. „Детелина” – Бл. „Ела” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; Квартал „Здравец”: 25. Бл. 21 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 26. Бл. 40 – Бл. 47 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 27. Бл. „Комаров” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 28. Бл. „Николаев” – Бл. „Попов” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; Квартал „Родина”: 29. Бл. „Колос” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 30. Ул. „Димчо Дебелянов” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 31. Бл. „Боримечката” - за деца от 3 до 12-годишна възраст; Квартал „Чародейка”: 32. Бл. 209 - за деца до 3-годишна възраст; 33. Бл. 119 - за деца до 3-годишна възраст; 34. Бл. 112 - за деца до 3-годишна възраст; Квартал „Дружба 3”: 35. Бл. 46 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 36. Бл. 35 - за деца до 3-годишна възраст; Квартал „Дружба 1: 37. Ул. „Студен кладенец”, 19 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 38. Бл. 35 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; Квартал „Дружба 2”: 39. Бул. „Гоце Делчев”, Бл. 1 – Бл. 3 - за деца от 3 до 12-годишна възраст; 40. Бл. „Железничар” - за деца до 3-годишна възраст.

Прогнозна стойност, без ДДС
666000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Позиция Б – изграждане на нова детска площадка при Бл. „Жерав” – Бл. „Лебед”, ж.к. „Здравец – Изток”
1) Кратко описание

Позиция Б – изграждане на нова детска площадка при Бл. „Жерав” – Бл. „Лебед”, ж.к. „Здравец – Изток”. Ориентировъчна стойност за обособената позиция - 33 000 лева без ДДС. Теренът, на който е предвидено изграждането на площадката – междублоковото пространство на Бл. „Жерав” и Бл. „Лебед”, прилежащо на ул. „Рига” е сравнително равен, с лек наклон в посока към уличното платно. В обсега на площадката липсват подземни комуникации, елементи на надземната инфраструктура и съществуваща трайна растителност.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212120, 37535200, 43325000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тематични паркове
Оборудване за площадки за игри
Оборудване за паркове и площадки за игри

3) Количество или обем

Изграждане на нова детска площадка при Бл. „Жерав” – Бл. „Лебед”, ж.к. „Здравец – Изток”

Прогнозна стойност, без ДДС
33000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2013 г.