02538-2013-0055
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.06.2013 14:06 ч. : | 17/06/2013 13:38 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.06.2013 14:06 ч. : | 17/06/2013 13:38 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Плевен: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Районна прокуратура гр. Плевен, ул. Димитър Константинов № 25, ет. 5, За: Валентина Илиева Петрова, Република българия 5800, Плевен, Тел.: 064 823378, E-mail: rp@pl.prb.bg, Факс: 064 823378
Място/места за контакт: ул. Димитър Константинов № 25, ет. 5, стая 509Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://prb.bg/oppleven/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/oppleven/bg/.
Електронен достъп до информация: http://prb.bg/oppleven/bg/.
Електронно подаване на оферти и заявления: http://prb.bg/oppleven/bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
Предоставяне на услуги от служба по трудова медицина за нуждите на Районна прокуратура гр. Плевен
Обявлението обхваща обществена поръчка
Осигуряване на комплексно обслужване на работещите в Районна прокуратура гр. Плевен от служба по трудова медицина, съгласно изискванията на чл. 25 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ) и Наредба № 3/2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина и други релевантни нормативни актове.
85147000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Подробно описани в документацията за участие.численост на персонала на Районна прокуратура гр. Плевен е 42 човека.
НЕ
НЕ
12
1. Гаранцията за участие в процедурата e както следва:8,40(осем лева и четиридесет ст.) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр. Плевен: Уни Кредит Булбанк; Банков код BIC: UNCRBGSF,Банкова сметка IBAN: BG 59 UNCR 7000 3320 3747 74. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр. Плевен: Уни Кредит Булбанк; Банков код BIC: UNCRBGSF,Банкова сметка IBAN: BG 59 UNCR 7000 3320 3747 74. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетно финансиране. Плащането се осъществява в български лева по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща сумата по издадена фактура в срок до 10 работни дни от нейното получаване.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който: 1. отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). 2. притежава валидно Удостоверение за регистрация на служба по трудова медицина по смисъла на чл. 25г, ал. 3 от ЗЗБУТ издадено от Министерство на здравеопазването. 3.Останалите изискуеми документи по чл.56 от ЗОП са посочени подробно в документацията за провеждане на процедурата, достъп до която Възложителят е осигурил по електронен път на интернет страницата си.
Заверена справка за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод; Приложение № 2.1.
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност, съгласно образец -Приложение № 2.1 Прогнозната стойност на поръчката е: 840 (осемстотин и четиридесет) лева без вкл. ДДС.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на поръчката. включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, следва да се представи Декларация, съгласно образец - Приложение № 2.2.
Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите, съгласно образец -Приложение № 2.2.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр. Плевен , 5800, ул. Димитър Константинов № 25, етаж 5
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.06.2013 г.