02538-2013-0054
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.06.2013 13:56 ч. : | 17/06/2013 13:27 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.06.2013 13:56 ч. : | 17/06/2013 13:27 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Червен бряг: 27 - Други услуги
Услуги
Районна прокуратура - Червен бряг, ул. "Паисий" № 6, За: Ивайло Атанасов Тодоров, Република България 5980, Червен бряг, Тел.: 0659 93482, E-mail: 4b@pl.prb.bg, Факс: 0659 92921
Място/места за контакт: гр.Червен бряг ул."Паисий" № 6Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/oppleven/bg.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/oppleven/bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
„Предоставяне на услуги от служба по трудова медицина за нуждите на Районна прокуратура гр.Червен бряг”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка е за предоставяне на услуги от служба по трудова медицина за нуждите на Районна прокуратура гр.Червен бряг.
85147000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Брой лица, подлежащи на обслужване - 11 бр.
НЕ
НЕ
12
1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчката без ДДС, и възлиза в размер на 2,20 лв. (два лева, двадесет ст.). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр.Червен бряг: IBAN: BG33TTBB94003326327381 BIC: TTBBBG22 SG ЕКСПРЕСБАНК Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци, е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр.Червен бряг: IBAN: BG33TTBB94003326327381 BIC: TTBBBG22 SG ЕКСПРЕСБАНК В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Възложителят заплаща стойността на извършените услуги на тримесечие. Стойността се определя, като се умножи цената за обслужване на един служител за един календарен месец по числеността на служителите към последното число на съответния отчетен период и полученият резултат се умножи по три. В случай, че услугите не са предоставяни през цялото тримесечие, се заплаща пропорционално за дните, през които са били предоставяни. В този случай сумата се изчислява, като общо дължимата сума за съответния тримесечен период се раздели на броя на дните в тримесечието и полученият резултат се умножи по дните, през които са били предоставяни услугите. Начин на плащане- по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по банкова сметка на изпълнителя. Възложителят заплаща сумата по издадена фактура в срок до 10 работни дни от нейното получаване.
ДА
Посочената от Възложителя в Техническото задание обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане или назначаване на служители.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката - общо за последните 3 приключени финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на - 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: - Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години - 2010г., 2011г. и 2012г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП - минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката - общо за последните 3 приключени финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на - 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката.
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум три договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец - Приложение №2.1. към документацията за участие в процедурата. 2. Във връзка с минимално изискване на Възложителя - Участникът следва да посочи и лицата (Приложение №1), които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация, съгласно минималният състав на службите по трудова медицина по чл.6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина.
1.Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011 г. и 2012г.) минимум три договора, сходни с предмета на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация, съгласно минималният състав на службите по трудова медицина по чл. 6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
Районна прокуратура - Червен бряг
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.06.2013 г.