Версия за печат

00115-2013-0028

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода № 6, За: Катя Павлова- Директор дирекция ЕР; Строителен инженер на проекта, България 1000, София, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Информационен център, гише"Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.ruse-bg.eu.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, Информационен център гише"Обществени поръчки", За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише"Обществени поръчки"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ Консултантска услуга за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, в т.ч. изготвяне на технически паспорти, координатор по безопасност и здраве и контрол по строителството при изпълнение на проект „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе”, който се изпълнява по ОП „Регионално развитие” 2007-2013г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: гр. Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на възлагане на настоящата поръчка e “ Консултантска услуга за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, в т.ч. изготвяне на технически паспорти, координатор по безопасност и здраве и контрол по строителството при изпълнение на проект „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе”, който се изпълнява по ОП „Регионално развитие” 2007-2013г.”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71310000

Описание:

Консултантски инженерни и строителни услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: а) оценяване на съответствието на инвестиционните проекти съгласно чл.142, ал.6, т.2 и ал.10 и чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ); б) упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ; в) изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на строежа съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; г) изготвяне на окончателен доклад за всеки един от обектите съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ; д) съставяне на технически паспорт на всеки един от обектите съгласно чл. 176а от ЗУТ; е) Упражняване на контрол по време на строителството по отношение на заложените СМР по количества и цени; Дейностите на консултанта ще обхващат следните обекти (строежи): 1. Изграждане на електрозахранване на 100 броя електронни информационни табла (включена в Компонент 2: Система за контрол и управление на обществения транспорт и електронни информационни табла); 2. Реконструкция на кръговото движение при бул. “Липник”, доизграждане на пешеходен подлез под кръговото движение, обособяване на „бус” лента и лента за паркиране в определените участъци, поставяне на маркировка и пътни знаци на бул. “Цар Освободител” (включена в Компонент 3: Улесняване на достъпа на обществения градски транспорт по бул. „Цар Освободител”); 3. Строителство на подлез за ОГТ, автомобили и велосипеди и изграждането на нова улица между бул. Липник и ул. Чипровци (Компонент 4: Изграждане на подлез при ж/п линията за свързване на кв. Родина с центъра); 4. Реконструкция на кръстовища, улици и спирки в кв. Чародейка (включена в Компонент 5: Подобряване достъпността до ОГТ в кв. Чародейка); 5. Изграждане на част от главната велоалейна мрежа (Компонент 6: Изграждане на велоалеи); 6. Рехабилитация на тролейбусната инфраструктура (Компонент 7: Рехабилитация на тролейбусната инфраструктура – стълбове и контактна мрежа); 7. Рехабилитация на 3 пешеходни подлеза на бул. България и 1 пешеходен надлез над ж/п линия – (Компонент 9: Подобряване достъпа до спирките на ОГТ и безопасността за пешеходци и велосипедисти на бул. България) Финансирането на дейностите, предмет на поръчката се разпределя както следва: - Дейности, финансирани съгласно ДБФП № BG161PO001/1.5-03/2011/005 - в размер на 273 602,71лв., от които по ДБФП № BG161PO001/1.5-03/2011/005 - в размер на 270 934,04лв. и собствен финансов принос на община Русе в размер на 2 668, 67 лв.; - Дейности, финансирани от бюджета на община Русе – в размер на 26 321,45 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
299924.16 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

22


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 2000 (две хиляди) лева. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Русе или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната банкова сметка на ОБЩИНА РУСЕ: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): – BG37IORT73793300030000. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко със срок на валидност 1 (един) месец, след датата на получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежите. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят изплаща цената както следва: 1. Аванс в размер на 10 % в срок до 30 дни от подписване на договора и след представяне на следните документи: - оригинална данъчна фактура за дължимата сума. - гаранция в размер на авансовото плащане; 2. Междинни плащания на всеки 3 месеца, до достигане на 80% от стойността на действително работи, както следва: - само за действително извършени и с необходимото качество видове работи; - одобрен доклад от възложителя; - оригинална фактура за дължимата сума. 3. Окончателно плащане в размер на 10 % от стойността по т. 2.1 след получаване на Разрешение за ползване и на последния обект, включен в обхвата на договора, и след представяне на следните документи: - копие на горепосочения документ; - технически паспорт за всеки от строежите в необходимия брой екземпляри; - одобрен доклад от възложителя; - оригинална фактура за дължимата сума.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът и неговите подизпълнители трябва да притежават и да поддържат за целия срок на изпълнение на поръчката валидни застрахователни полици по чл.171, ал.1 от ЗУТ за извършване на оценка на съответствието на ивестиционния проект със съществените изисквания към строежите и за упражняване на строителен надзор или еквивалент. Минималните застрахователни суми по застрахователните полици на Участникът и неговите подизпълнители за дейността, която извършват трябва да бъдат съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Във връзка с чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП Възложителят поставя изискване преди сключване на договора изпълнителят следва да има и да представи валидна застрахователна полица за сключена застраховка за професионалната отговорност на участника по чл. 173, ал. 1 от ЗУТ, “Всички рискове на изпълнителя”, издадена в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, с покрити рискове за “Материални щети” и “Отговорност към трети лица”, конкретно за обектите предмет на поръчката с период на действие – договорения срок за изпълнение на СМР плюс гаранционния период на обекта съгласно ЗУТ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (ЕИП).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта.Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2.е лишен от правото да упражнява определена професия (консултант по смисъла на ЗУТ) или дейност (оценка на съотвествието на инвестиционни проекти и строителен надзор) съгласно законодателството на държвата, в която е извършено нарушението; 3. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 5. при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; 6. които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства:1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, описани в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя, включително и когато участникът е предложил цена за изпълнение предмета на поръчката, която надвишава определената от възложителя прогнозна стойност; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Необходими документи: Плик №1:1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2. Оферта, попълнена по образец - Образец № 2; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код,съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Продължава в раздел VІ.3. от настоящото обявление.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника и неговите подизпълнители (ако има такива) по чл. 171 от ЗУТ за консултант – представят се: Заверено от участника копие от застраховка за професионална отговорност за 2013 г., покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за категорията строеж съобразно предмета на поръчката, и Декларация, подписана от представляващия участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора ; - заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си; - информация за оборота от услуги за оценка на съответствието на инвестиционни проекти и/или строителен надзор за последните 3 (три) години – оригинал, в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си;
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е реализирал оборот от услуги за оценка на съответствието на инвестиционни проекти и/или строителен надзор през последните 3 (три) счетоводно приключени години в размер, както следва: не по-малко от 850 000лв. без ДДС. 2. Участникът следва да има валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за консултант, която да отговаря на най-високата категория строеж от строежите, включени в обхвата на поръчката (първа категория) покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (ЕИП). При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за оборот се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - списък на основните договори за оценка на съответствието на инвестиционен проект и за строителен надзор, изпълнени през последните 3 години, придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най – важните договори, които съдържат данни и телефони за връзка с Възложителя, конкретно наименование на предмета на договора, период на изпълнение на договора. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата; - заверено от участника копие на валидно Удостоверение за извръшване на дейности като консултант по ЗУТ или документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. - данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва изпълнение на поръчката – в оригинал; Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на членовете на екипа, които ще изпълняват поръчката, вкл. и професионална автобиография, както и референции за добро изпълнение като съдържат данни и телефони за връзка с Възложителя, конкретно наименование на обекта на договора, период на изпълнение на договора. - Заверено от участника копие на валидно на Удостоверение за ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на качеството с обхват упражняване на строителен надзор, какъвто е предмета на поръчката; В случай, че участникът е обединение, изискването трябва да бъде изпълнено от всяко от лицата в обединението; - Заверено от участника копие на валидно на Удостоверение за ISO 14001 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на околната среда с обхват упражняване на строителен надзор, какъвто е предмета на поръчката; В случай, че участникът е обединение, изискването трябва да бъде изпълнено от всяко от лицата в обединението; - Заверено от участника копие на валидно на Удостоверение за OHSAS 18001 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на здравето и безопастността при работа с обхват упражняване на строителен надзор, какъвто е предмета на поръчката; В случай, че участникът е обединение, изискването трябва да бъде изпълнено от всяко от лицата в обединението.
Минимални изисквания: а) Участникът да има изпълнен най-малко 1 (един) договор за оценка на съответствието на инвестиционен проект за пътно съоръжение през последните 3 (три) години; б) Участникът да има завършен най-малко 1 (един) договор за строителен надзор по време на строителството на път/улица и на пътно съоръжение през последните 3 (три) години; в) Участникът трябва да притежава валидно Удостоверение за извръшване на дейности като консултант по ЗУТ или документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. г) Участникът трябва да притежава и представи копия на валидни сертификати: • ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на качеството с обхват упражняване на строителен надзор, какъвто е предмета на поръчката; В случай, че участникът е обединение, изискването трябва да бъде изпълнено от всяко от лицата в обединението; • ISO 14001 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на околната среда с обхват упражняване на строителен надзор, какъвто е предмета на поръчката; В случай, че участникът е обединение, изискването трябва да бъде изпълнено от всяко от лицата в обединението; • OHSAS 18001 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на здравето и безопастността при работа с обхват упражняване на строителен надзор, какъвто е предмета на поръчката; В случай, че участникът е обединение, изискването трябва да бъде изпълнено от всяко от лицата в обединението; д) Екипът, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: • Ключов експерт “Ръководител на екипа” • да има завършена магистърска степен в областта на транспортното строителство или специалност промишлено и гражданско строителство (строителство на сгради и съоражения); • да има професионален опит минимум 10 (десет) години; • да има опит като ръководител на екип в минимум 2 (два) инфраструктурни проекти; • Ключови експерти - част "Пътна"; Ключов експерт част "Конструкции"; Ключов експерт - част "Геодезия"; Ключов експерт - част "Геология", Ключов експерт "Инженерни мрежи" • Да има завършено висше образование по съответната специалност; • да имат минимум 5 (пет) години опит по специалността; • да имат доказан опит в извършване на оценка на съотвествието на ивнестиционен проект и в осъществяване на строителен надзор на поне 1 (един) пътен инфраструктурен обект; • Ключов експерт „Контрол по строителството“ - висше образование – строителен инженер; да имат минимум 5 (пет) години опит по специалността; да има опит като експерт „контрол по строителството по отношение на заложените СМР по количества и цени“ в минимум 1 (един) инфраструктурен проект; • Експерт - безопасност и здраве: висше образование – строителен инженер, притежаващ Удостоверение за завършен курс на обучение координатор по безопасност и здраве - Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Общ Професионален Опит: Минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността и опит в поне 1 (един) пътен инфраструктурен обект като координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнението на строежа. • Експерт за контрол на качеството и съответствието на материалите: строителен инженер (или еквивалентен). Да притежава Удостоверение за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществуващите изисквания за безопасност. Продължава в раздел VІ.3. от настоящото обявление
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Изпълнителят трябва да притежава Лиценз за извършване оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор издаден от Министъра на регионалното развитие и благоустройството или еквивалент. Участникът трябва да има включени в списъка си физически лица, отговарящи на условията на чл.142, ал.10 от ЗУТ и притежаващи Удостоверение за упражняване на технически контрол на част “Конструктивна” на инвестиционните проекти или еквивалент. Лицето, което ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве трябва да притежава Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. По време на изпълнение на строително-монтажните работи изпълнителят следва да осигури постоянно присъствие на експерти по всички части на проекта, които се изпълняват.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 - Предлаган срок за изготвяне на оценка и на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект; тежест: 10
Показател: П2 - Организационен план за изпълнение на дейностите за упражняване на строителен надзор, в т.ч. изготвяне на технически паспорти, координатор по безопасност и здраве и контрол по строителството при изпълнение на строежите в рамките на проект „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе”, който се изпълнява по ОП „Регионално развитие” 2007-2013г.; тежест: 50
Показател: П3 - Предлагана цена ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителния преглед се извършва в сградата на община Русе, адрес: гр. Русе, пл. Свобода №6, всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата в Община Русе или по бюджетна сметка на Община Русе IBAN: BG96 IORT7379 8400080000, BIC код: IORTBGSF, Име на банка: ТБ Инвестбанк АД- клон Русе, вид плащане 447000. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Русе: www.ruse-bg.eu

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.07.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.07.2013 г.  Час: 14:00
Място

Постъпилите оферти ще бъдат отворени на публично заседание на Комисията на датата и часа, посочени в обявлението, в административната сграда на Община Русе, адрес: гр. Русе, пл. Свобода № 6.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, както и ще оповести тази информация на посочените в настоящата документация Интернет адреси.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект: „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе”, който се изпълнява по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.5-03/2011/005.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1) Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена съгласно Образец № 5 към документацията.4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата 5. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице); 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „ а“ – „д“, ал. 2, т. 2, 2а и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП.8.Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП (Посочени в раздел III.2.2 от обявлението);9. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника (Посочени в раздел III.2.3 от обявлението)10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП;11.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (оригинал);12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 8);13. Документ за внесена гаранция за участие;14. Декларация за приемане на условията в проекта на договора;15. Документ за закупена документация за участие; Плик №2: Техническа оферта, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП ; Плик №3:Ценово предложение,попълнено по Образец № 4 Продължение от раздел III.2.3 Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. По време на изпълнението на поръчката Изпълнителят няма право да сменя лицата, посочени в офертата му и експертите в Списъка на експертите в екипа, отговорен за изпълнение на поръчката без предварително писмено съгласие на Възложителя. Изпълнителят може да предложи смяна на експерт в следните случаи: - при смърт на експерта; - при невъзможност на експерта да изпълнява възложената му работа повече от 1 (един) месец; - при лишаване на експерта от правото да упражнява определена професия или дейност, пряко свързана с дейността му в изпълнението на настоящия договор; - при осъждане на експерта на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер; - при необходимост от замяна на експерта поради причини, които не зависят от Изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ