00115-2013-0028
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.06.2013 14:35 ч. : | 10/06/2013 14:33 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.06.2013 14:35 ч. : | 10/06/2013 14:33 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. Свобода № 6, За: Катя Павлова- Директор дирекция ЕР; Строителен инженер на проекта, България 1000, София, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.
Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg.eu.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Информационен център, гише"Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.ruse-bg.eu.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, Информационен център гише"Обществени поръчки", За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише"Обществени поръчки"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“ Консултантска услуга за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, в т.ч. изготвяне на технически паспорти, координатор по безопасност и здраве и контрол по строителството при изпълнение на проект „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе”, който се изпълнява по ОП „Регионално развитие” 2007-2013г.”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на възлагане на настоящата поръчка e “ Консултантска услуга за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, в т.ч. изготвяне на технически паспорти, координатор по безопасност и здраве и контрол по строителството при изпълнение на проект „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе”, който се изпълнява по ОП „Регионално развитие” 2007-2013г.”
71310000
Описание:
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: а) оценяване на съответствието на инвестиционните проекти съгласно чл.142, ал.6, т.2 и ал.10 и чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ); б) упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ; в) изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на строежа съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; г) изготвяне на окончателен доклад за всеки един от обектите съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ; д) съставяне на технически паспорт на всеки един от обектите съгласно чл. 176а от ЗУТ; е) Упражняване на контрол по време на строителството по отношение на заложените СМР по количества и цени; Дейностите на консултанта ще обхващат следните обекти (строежи): 1. Изграждане на електрозахранване на 100 броя електронни информационни табла (включена в Компонент 2: Система за контрол и управление на обществения транспорт и електронни информационни табла); 2. Реконструкция на кръговото движение при бул. “Липник”, доизграждане на пешеходен подлез под кръговото движение, обособяване на „бус” лента и лента за паркиране в определените участъци, поставяне на маркировка и пътни знаци на бул. “Цар Освободител” (включена в Компонент 3: Улесняване на достъпа на обществения градски транспорт по бул. „Цар Освободител”); 3. Строителство на подлез за ОГТ, автомобили и велосипеди и изграждането на нова улица между бул. Липник и ул. Чипровци (Компонент 4: Изграждане на подлез при ж/п линията за свързване на кв. Родина с центъра); 4. Реконструкция на кръстовища, улици и спирки в кв. Чародейка (включена в Компонент 5: Подобряване достъпността до ОГТ в кв. Чародейка); 5. Изграждане на част от главната велоалейна мрежа (Компонент 6: Изграждане на велоалеи); 6. Рехабилитация на тролейбусната инфраструктура (Компонент 7: Рехабилитация на тролейбусната инфраструктура – стълбове и контактна мрежа); 7. Рехабилитация на 3 пешеходни подлеза на бул. България и 1 пешеходен надлез над ж/п линия – (Компонент 9: Подобряване достъпа до спирките на ОГТ и безопасността за пешеходци и велосипедисти на бул. България) Финансирането на дейностите, предмет на поръчката се разпределя както следва: - Дейности, финансирани съгласно ДБФП № BG161PO001/1.5-03/2011/005 - в размер на 273 602,71лв., от които по ДБФП № BG161PO001/1.5-03/2011/005 - в размер на 270 934,04лв. и собствен финансов принос на община Русе в размер на 2 668, 67 лв.; - Дейности, финансирани от бюджета на община Русе – в размер на 26 321,45 лв.
НЕ
22
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие е в размер на 2000 (две хиляди) лева. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Русе или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната банкова сметка на ОБЩИНА РУСЕ: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): – BG37IORT73793300030000. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко със срок на валидност 1 (един) месец, след датата на получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежите. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях.
Възложителят изплаща цената както следва: 1. Аванс в размер на 10 % в срок до 30 дни от подписване на договора и след представяне на следните документи: - оригинална данъчна фактура за дължимата сума. - гаранция в размер на авансовото плащане; 2. Междинни плащания на всеки 3 месеца, до достигане на 80% от стойността на действително работи, както следва: - само за действително извършени и с необходимото качество видове работи; - одобрен доклад от възложителя; - оригинална фактура за дължимата сума. 3. Окончателно плащане в размер на 10 % от стойността по т. 2.1 след получаване на Разрешение за ползване и на последния обект, включен в обхвата на договора, и след представяне на следните документи: - копие на горепосочения документ; - технически паспорт за всеки от строежите в необходимия брой екземпляри; - одобрен доклад от възложителя; - оригинална фактура за дължимата сума.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Участникът и неговите подизпълнители трябва да притежават и да поддържат за целия срок на изпълнение на поръчката валидни застрахователни полици по чл.171, ал.1 от ЗУТ за извършване на оценка на съответствието на ивестиционния проект със съществените изисквания към строежите и за упражняване на строителен надзор или еквивалент. Минималните застрахователни суми по застрахователните полици на Участникът и неговите подизпълнители за дейността, която извършват трябва да бъдат съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Във връзка с чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП Възложителят поставя изискване преди сключване на договора изпълнителят следва да има и да представи валидна застрахователна полица за сключена застраховка за професионалната отговорност на участника по чл. 173, ал. 1 от ЗУТ, “Всички рискове на изпълнителя”, издадена в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, с покрити рискове за “Материални щети” и “Отговорност към трети лица”, конкретно за обектите предмет на поръчката с период на действие – договорения срок за изпълнение на СМР плюс гаранционния период на обекта съгласно ЗУТ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (ЕИП).
ДА
Изпълнителят трябва да притежава Лиценз за извършване оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор издаден от Министъра на регионалното развитие и благоустройството или еквивалент. Участникът трябва да има включени в списъка си физически лица, отговарящи на условията на чл.142, ал.10 от ЗУТ и притежаващи Удостоверение за упражняване на технически контрол на част “Конструктивна” на инвестиционните проекти или еквивалент. Лицето, което ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве трябва да притежава Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. По време на изпълнение на строително-монтажните работи изпълнителят следва да осигури постоянно присъствие на експерти по всички части на проекта, които се изпълняват.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителния преглед се извършва в сградата на община Русе, адрес: гр. Русе, пл. Свобода №6, всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата в Община Русе или по бюджетна сметка на Община Русе IBAN: BG96 IORT7379 8400080000, BIC код: IORTBGSF, Име на банка: ТБ Инвестбанк АД- клон Русе, вид плащане 447000. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Русе: www.ruse-bg.eu
Български
90
Постъпилите оферти ще бъдат отворени на публично заседание на Комисията на датата и часа, посочени в обявлението, в административната сграда на Община Русе, адрес: гр. Русе, пл. Свобода № 6.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, както и ще оповести тази информация на посочените в настоящата документация Интернет адреси.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект: „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе”, който се изпълнява по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.5-03/2011/005.
Продължение от раздел III.2.1) Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена съгласно Образец № 5 към документацията.4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата 5. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице); 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „ а“ – „д“, ал. 2, т. 2, 2а и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП.8.Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП (Посочени в раздел III.2.2 от обявлението);9. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника (Посочени в раздел III.2.3 от обявлението)10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП;11.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (оригинал);12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 8);13. Документ за внесена гаранция за участие;14. Декларация за приемане на условията в проекта на договора;15. Документ за закупена документация за участие; Плик №2: Техническа оферта, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП ; Плик №3:Ценово предложение,попълнено по Образец № 4 Продължение от раздел III.2.3 Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. По време на изпълнението на поръчката Изпълнителят няма право да сменя лицата, посочени в офертата му и експертите в Списъка на експертите в екипа, отговорен за изпълнение на поръчката без предварително писмено съгласие на Възложителя. Изпълнителят може да предложи смяна на експерт в следните случаи: - при смърт на експерта; - при невъзможност на експерта да изпълнява възложената му работа повече от 1 (един) месец; - при лишаване на експерта от правото да упражнява определена професия или дейност, пряко свързана с дейността му в изпълнението на настоящия договор; - при осъждане на експерта на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер; - при необходимост от замяна на експерта поради причини, които не зависят от Изпълнителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и 6 от ЗОП.
10.06.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ