Версия за печат

00797-2013-0035

BG-Бургас: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община, ул. "Александровска" № 26, За: Боряна балабанова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907242, E-mail: b.marinova@burgas.bg, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: Община Бургас

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: www.burgas.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Реконструкция, благоустрояване и озеленяване на пешеходна зона пл. „Тройката“ и подземна улица: Подобект 1 - „Реконструкция, благоустрояване и озеленяване на площад “Тройката” Подобект2 - „Подземна улица ул.”Княз Борис” – ул.”Гурко” във връзка с реализация на проект „Интегриран проект за обновяване на значими пространства в град Бургас по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007- 2013 Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”. Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: град Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е свързан с избор на изпълнител за консултантска услуга за упражняване на строителен надзор и изготвяне на технически паспорт на ОБЕКТ: „Реконструкция, благоустрояване и озеленяване на пешеходна зона пл. „Тройката“ и подземна улица: Подобект 1 - „Реконструкция, благоустрояване и озеленяване на площад “Тройката” Подобект2 - „Подземна улица ул.”Княз Борис” – ул.”Гурко”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71500000, 71520000, 71521000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Услуги, свързани със строителството
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- упражняване на строителен надзор по време на строителството на обектите (чл.168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад/и по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; - изготвяне на технически паспорти на обектите/строежите съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7. - извършване на геодезическо заснемане за издаване на удостоверение по чл. 52 от ЗКИР. Строителния надзор ще включва дейности, с които ще следи за: - Законосъобразно започване на строежа; - Извършване на СМР съобразно одобрени инвестиционни проекти и спецификации; - Контрол по спазване условията на безопасност на труда, съгласно проекта за безопасност и здраве; - Опазване на околната среда по време на изпълнение на СМР; - Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с техническите спецификации; - Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Годност на строежа за въвеждане в експлоатация. - Издаване на технически паспорти на строежите. - Други задължения, произтичащи от действащото законодателство и от договора за възлагане на дейностите. Изпълнителят на строителния надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение. Актовете и протоколите ще бъдат съставяни съгласно спецификата на обособяването на отделните под-обекти/строежи/ по начина, описан в договораите за строителство, включително съгласно обособяването на инвестиционните проекти съгласно издаденото разрешение за строеж, а също и в случай на предвиждания на етапност на строителството съобразно разпоредбата на чл. 152 от ЗУТ. След приключване на строително-монтажните работи, строителният надзор изготвя окончателен доклад за получаване на разрешение за ползване на съответния обект/строеж/етап.

Прогнозна стойност без ДДС
65000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 650 лв. (шестотин и петдесет лева) под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена по банкова сметка на Община Бургас: IBAN: BG 89 SOMB 91303323996501, BIC: SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано ”Гаранция за участие в процедура за строителен надзор по проект на Община Бургас и номера на поръчката, за която се участва". Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части и със срок на валидност не-по рано от 10 (десет) работни дни след окончателното (балансово) плащане и след изтичане на срока на договора. Предвидена е и гаранция за авансово плащане в размер на 50 % от искания аванс, който е 10 % от стойността на договора с ДДС. * Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Бъдещият изпълнител може да представи останалите банкови гаранции – за изпълнение и за авансово плащане по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!!

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва по банков път по банкова сметка на Изпълнителя. - Едно авансово плащане – 10 (десет) на сто от общата стойност на договора с вкл. ДДС. Условия за извършване на плащането е одобрението на встъпителния доклад на Изпълнителя от страна на Възложителя, представяне на фактура и гаранция за авансовото плащане, представляваща 50 % от стойността на искания аванс с ДДС. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след одобрението на горния доклад и издаване на фактура; - Междинни плащания за всеки подобект/строеж: А) първо междинно плащане е в размер на 30 (тридесет) на сто от стойността на услугите по договора при подписване на акт образец 2 за двата подобекта и представяне на фактура. Това междинно плащане се извършва в срок до 10 работни дни след подписване на акт образец 2 за двата подобекта и представяне на фактура. Б/ второ междинно плащане в размер на 40 (четиридесет) на сто от стойността на услугите по договора с вкл. ДДС при подписване на акт образец 15 за двата подобекта и представяне на фактура. След извършване на това междинно плащане се освобождава гаранцията за авансовото плащане. Това междинно плащане се извършва в срок до 10 работни дни след подписване на акт образец 15 за двата подобекта и представяне на фактура - Окончателно (балансово) плащане – до 20 (двадесет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС при подписване на издаване на протоколи за установяване годността за ползване на строежите (приложение № 16) към НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. (акт образец 16), подписване на двустранен предавателно-приемателен протокол за представяне на окончателен доклад за двата подобекта в съответствие с разпоредбите на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и предаването му на Възложителя, както и след въвеждане в експлоатация на всички подообекти и представяне на окончателен доклад по договора на Възложителя и неговото одобряване и представяне на фактура. От окончателното плащане се приспадат суми за начислени неустойки, в случай че има такива. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след издаване на фактура. Окончателното (балансовото) плащане – до 20 (двадесет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС може да бъде изплатено и предсрочно, предвид изтичането на срока на договора за предоставяне н безвъзмездна финансова помощ, във връзка с изпълнението на който е настоящия договор, срещу представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на банкова гаранция (свободна форма) за равностойността на окончателното (балансовото) плащане, съдържаща неотменяемо и безусловно задължение на банката да заплати тази сума на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по настоящия договор - Община Бургас, която да е със срок на валидност до окончателното изпълнение на настоящия договор. . Преведените средства от (име на бенефициента), но неусвоени от (име на доставчика/контрагента), както и натрупаните лихви, глоби и неустойки в изпълнение на настоящия договор, подлежат на възстановяване по сметка: IBAN BG72SOMB91303223996500, BIC SOMBBGSF, Общинска банка АД – Бургас

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал), по образеца от офертата, както и самата Оферта /бланка за административни и други данни/ (образец) – Приложение № 1 от документацията за обществената поръчка; 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, който следва да се посочи в Приложение № 7 от документацията за обществената поръчка, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Kогато не посочат ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние. В случай, че участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управлявляващия, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП (оригинал) - тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура; 5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата; 6. Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал) - тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Не са включени обстоятелствата относими при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП; 7. Декларация за запознаване с условията на поръчката (оригинал); 8. Документ за гаранция за участие в процедурата; 9. Доказателства за икономическо и финансово състояние, изброени в поле ІІІ.2.2) на настоящото обявление; 10. Доказателства за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление; 11. Списък за подизпълнителите (оригинал), ако се предвиждат такива от участника. Списъкът се описва в декларация по образец (Приложение № 8А от документацията за обществената поръчка), в която се посочват видът на работите, които ще извършват подизпълнителите и делът на тяхното участие; 12.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец - Приложение № 15); 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (по образец – Приложение № 16). Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извършат услугите са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“; 14. Справка «Сведение за участника» (оригинал); 15. Техническа оферта за изпълнение на поръчката (оригинал) (Приложение № 1А от документацията за обществената поръчка); 16. Предлагана цена за изпълнение на поръчката (оригинал); Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език), а съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (копие от документа за регистрация или от документа за самоличност) се представя в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, а именно от дейности по упражняване на строителен надзор за последните три приключили финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на приход (годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ); б) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност за консултант, извършващ строителен надзор по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие); в) Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, посочени в лявата част на поле ІІІ.2.2) от настоящото обявление, се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите от лявата част на поле ІІІ.2.2) от настоящото обявление се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени в дясната част на същото поле. В случаите по подточка б), чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган/институция в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език). При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания: - Участникът трябва да има оборот от услугите, които са предмет на поръчката, а именно от дейности по упражняване на строителен надзор за предходните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) не по- малко от 100 000 лв. (сто хиляди лева) без ДДС общо за трите/съответните години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност за консултант, извършващ строителен надзор» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обектите, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г.). В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася до участниците в обединението, с които то доказва изпълнението на критериите за подбор. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а/ Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката (упражняване на строителен надзор в областта на изграждане или реконструкция на обекти с предмет и обем, подобен на предмета и обема на двата подобекта, включени в обхвата на поръчката), изпълнени през последните три години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; б/ Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; в/ Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ключовите и не-ключови експерти, както и автобиографии на ключовите и не-ключови експерти, съгласно приложения образец, които отговарят за извършването на услугата; г/ Заверено копие от удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ или заверено копие от документ, удостоверяващ правото на участниците да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ. В случай, че срокът на удостоверението на участник в процедурата изтича преди срока по проекта, участникът следва да представи и декларация в свободен текст в която да декларира, че в случай че бъде избран за изпълнител се задължава да поднови удостоверението си в съответствие със сроковете по проекта; д/ Заверени копия от валидни сертификати за въведена система за: управление на качеството ISO9001:2008 и за управление на околната среда ISO14001:2004 или еквивалентни и двете за дейности с обхват: администриране/управление на договори за строителство и строителен надзор или за дейности, близки до посочените. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда; е/ в случай че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания: - Участникът следва да има изпълнен най-малко 2 договора за усуги- 1 д-р за упраж. на стр. надзор на стр. обект с предмет и обем, подобен на предмета и обема на подобект 1, а именно в областта на изграждане и/или реконструкция на обществено значими пространства, благоустрояване и озеленяване на пешеходни зони, вътрешно квартални пространства и/ или паркове или благоустрояване и озеленяване на УПИ с площ над 2000 кв. м. през последните три години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура и 1д-р за упражн. на стр. надзор на стр. обект с предмет и обем, подобен на предмета и обема на подобект 2, а именно в областта на цялостно изгр. и/или реконструкция на улици в урбан. територия, вкл. подземни комуникации, изгр. на мостово съоръжение (надлез) и/или подпорни стени, през последните три години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура. В случай, че участникът е обединение, изискванията се отнасят до участниците в обединението, с които то доказва изпълнението на критериите за подбор. В случай, че участникът използва подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. - Участникът следва да докаже, че разполага с изискуемите ключови експерти, както и че ключовите експерти отговарят на минималните изисквания, Като мин. ключовите експерти са (едно лице не може да заема повече от една позиция):Ключов експерт № 1 – Ръководител на екипа: Участникът трябва задължително да осигури експерт, който да изпълнява функциите на Ръководител на екипа от експерти. Квалификация и умения: Този експерт трябва да има завършена квалификационна степен висше образование – строителен инженер или еквивалент; Професионален опит: Този експерт трябва да е работил най-малко 5 години по специалността си, както и да притежава опит като ръководител на екип/екипи от експерти при осъществяване на строителен надзор и въвеждане в експлоатация; Ключов експерт № 2 – Инженер на мястото на обекта: Участникът следва да определи и един експерт, който ще изпълнява функциите на Инженер на мястото на обекта. Квалификация и умения: Този експерт трябва да притежава висше образование – строителен инженер или еквивалент; Професионален опит: Този експерт трябва да е работил най-малко 3 години по специалността си, както и да притежава опит в осъществяването на консултантски услуги по упражняване на строителен надзор и въвеждане в експлоатация. Ключов експерт № 3– Заместник на инженера на мястото за Подобект 1 - „Реконструкция, благоустрояване и озеленяване на площад “Тройката” Участникът следва да определи и един експерт, които ще изпълнява функциите на Заместник на инженера на мястото на обекта за Подобект 1. Квалификация и умения: Този експерт трябва да притежават висше образование – строителен инженер или еквивалент; Професионален опит: Този експерт трябва да има опит в упражняване на строителен надзор и въвеждане в експлоатация на минимум един обект в областта на благоустрояване и озеленяване. Продължава в Раздел VІ Друга информация т. VІ.3 Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обосновка на участника ; тежест: 10
Показател: Стратегия на участника ; тежест: 20
Показател: Предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.07.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.07.2013 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.07.2013 г.  Час: 14:00
Място

Залата в сградата на Община Бургас

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

във връзка с реализация на проект „Интегриран проект за обновяване на значими пространства в град Бургас“ съгласно договор ВG161PO001/1.4-09/2012/019 по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007- 2013 Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”. Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел ІІІ, т. ІІІ.2.3. Ключов експерт № 4– Заместник на инженера на мястото за Подобект2 - „Подземна улица ул.”Княз Борис” – ул.”Гурко” Участникът следва да определи и един експерт, които ще изпълнява функциите на Заместник на инженера на мястото на обекта за Подобект 2. Квалификация и умения: Този експерт трябва да притежават висше образование – строителен инженер или еквивалент; Професионален опит: Този експерт трябва да има опит в упражняване на строителен надзор и въвеждане в експлоатация на минимум един обект в областта на транспортната инфраструктура Ключов експерт № 5 –Експерт контрол на качеството: Участникът следва да определи и един експерт, който ще изпълнява функциите на Експерт контрол на качеството. Квалификация и умения: Този експерт трябва да притежава висше образование – строителен инженер или еквивалент; Професионален опит: Този експерт трябва да е работил най-малко 5 години по специалността си. Не-ключови експерти Участникът следва да има на разположение по свое усмотрение и не-ключови експерти, които да подпомагат ключовите експерти при реализация на дейностите по договора. - Участникът следва да притежава валидно удостоверение или заверено копие от документ, удостоверяващ правото на участниците да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство по време на изпълнението на договора, предмет на поръчката. - Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 и за управление на околната среда ISO14001:2004 или еквивалентни и двете за дейности с обхват: администриране/управление на договори за строителство и строителен надзор или за дейности, близки до посочените. Документите се представят и за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединение, което не е юридическо лице и чрез което обдинението доказва съответствието с изискванията за допустимост. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Документацията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Бургас, профил на купувача и е безплатна от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление. Отговори на постъпили запитвания ще се публикуват в профила на купувача. Сроковете са съкратени на основание чл. 64 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ