00087-2013-0078
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.06.2013 13:12 ч. : | 06/06/2013 12:13 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.06.2013 13:12 ч. : | 06/06/2013 12:13 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Столична община, ул. "Московска" 33, За: Даниела Миткова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: д-я "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" 3 ст.4 - партерИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" 33, За: д-я "Обществени поръчки и концесии", България 1000, София, Тел.: 02 9377506
Място/места за контакт: фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Доставка и монтаж на 600 броя електронни информационни табла” на Столична община във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ВG BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт”, сключен между Столична община и МРРБ"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка са електронните информационни табла /ЕИТ/, предназначени за визуализиране на информация за реално време на пристигане на превозно средство на спирка по съответен маршрут от мрежата на столичния градски транспорт.
31711200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка и монтаж на 600 броя Електронни информационни табла /ЕИТ/ на определените места съгласно Приложение № 1 включително: направа на железобетонен фундамент, непозволяващ напречни колебания; транспортиране до мястото за монтаж; монтиране на конструкция на ЕИТ; вграждане на електронните компоненти на ЕИТ; направа на заземяване; захранване на ЕИТ; провеждане на серия от тестове на ЕИТ; привеждане и удостоверяване нормална работа на ЕИТ; възстановяване на нарушената тротоарна настилка; почистване на мястото на работа и изхвърляне на отпадъците;
НЕ
НЕ
200
- гаранция за участие в обществената поръчка „Доставка и монтаж на 600 броя електронни информационни табла” на Столична община във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ВG BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт”, сключен между Столична община и МРРБ" – 19 900 /деветнадесет хиляди и деветстотин / лева; представена в една от следните форми: - парична сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси";или банкова гаранция; Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. II.Гаранция за авансово плащане – представя се от Изпълнителя в срок до 60 календарни дни от подписване на договора, в размер на 20 % от стойността на договора. Гаранцията е във форма, приемлива за Възложителя. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършена доставка и монтаж на всички електронни информационни табла. ІІI.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността по договора без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или - банкова гаранция за срока на договора,издадена в полза на Възложителя; Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до подписване на окончателен приемателно-предавателен протокол от страните.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорената цената по договора поетапно както следва: аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ в срок до 30 дни от датата на подписване на договора и представяне на фактури от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и гаранция за равнозначна сума във форма приемлива за Възложителя. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършена доставка и монтаж на всички електронни информационни табла. окончателно плащане в рамер на 80% / осемдесет процента/ в срок до 30 /тридесет/ дни след окончателното приемане на всички въведени в експлоатация ЕИТ и представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след приспадане на преведения аванс
НЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: ЗЗаверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице копието на документа се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.7. от документацията за участие) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 и т.27.6 от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 27.2, т. 27.5, т. 27.6 и т. 27.7. от документацията за участие, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1 Заверени от участника копия от счетоводния баланс и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години, Представянето им не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2. Справка за оборота от доставка, изграждане и монтаж на системи за информация на пътниците в реално време в публичния транспорт, за 2010, 2011 и 2012 в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си ( Приложение № 6). Изискването не се отнася за участници - физически лица, които не са регистрирани търговци. 3.копие от застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” или еквивалент.
Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. реализиран оборот от доставка, изграждане и монтаж на системи за информация на пътниците в реално време в публичния транспорт, за 2010, 2011 и 2012 г. – минимум 5 000 000 /пет милиона/ лева общо за трите години. 2.застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”
За доказване на техническите възможности и квалификация участниците да представят: 1. Списък на договори за доставка и изграждане на системи за информация на пътниците в реално време в публичния транспорт, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, с който се доказва покриването на минималното изискване по т. 6.1.1.от документацията (Приложение № 7). Списъкът се придружава от препоръки за добро изпълнение. 2. Списък на договори за изготвяне на работни/технически проекти на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, с който се доказва покриването на минималното изискване по т. 6.1.2. от документацията (Приложение № 7). Списъкът се придружава от препоръки за добро изпълнение. 3. Списък на договори за изпълнение на монтаж на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, с който се доказва покриването на минималното изискване по т. 6.1.3 от документацията. (Приложение № 7). Списъкът се придружава от препоръки за добро изпълнение. 4. Документи за доказване на професионалната квалификация и опита за всеки от ключовите експерти: •Списък на екипа от експерти, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка (Приложение № 8). •Автобиография, съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по проекта. •Копия от дипломи – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; •Копие на трудови книжки или др. – за доказване на професионален опит; •За квалифицираните работници – списък (Приложение № 9); •Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите; •За проектантите в екипа - копие на удостоверение за проектантска правоспособност и регистрация в Регистъра на инженерите с проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата, в която са установени, издаден от конкретната институция. 5. Списък на техническо оборудване за изпълнение на предмета на поръчката (Приложение № 10) и доказателства за възможността на участника да използва тази механизация – справка за дълготрайните материални активи-собственост на участника и/или копие от договори /в това число и предварителни/, които осигуряват правото на участника да ползва механизацията за изпълнение на поръчката например договори за наем, за лизинг и други. 6. Копие на сертификатите по т. 6.1.6 от документацията.
Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит в доставка и изграждане на системи за информация на пътниците в реално време в публичния транспорт. Участникът да е изпълнил минимум 1/един/ договор за доставка и изграждане на не по-малко от 200 /двеста/ електронни информационни табла за информация в реално време в публичния транспорт за последните 3 /три/ години. Участникът следва да е изпълнил договора в качеството му на главен изпълнител или партньор на обединение 2. опит в изготвяне на работни/технически проекти на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни. Участникът да е изпълнил минимум 1/един/ договор за изготвяне на работни/технически проекти на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни за последните 3 /три/ години. Участникът следва да е изпълнил договора в качеството му на главен изпълнител или партньор на обединение. 3. опит в изпълнението на монтаж на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни. Участникът да е изпълнил минимум 2 /два/ договора за изпълнение на монтаж на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни за последните 3 /три/ години. Участникът следва да е изпълнил договорите в качеството му на главен изпълнител или партньор на обединение. 4. Участникът трябва да осигури екип за изпълнение на поръчката, които да отговарят на следните минимални изисквания: 4.1. Ключов експерт № 1. Този експерт следва да изпълнява функциите на Ръководител на обекта. Изисквания: - Квалификация: Електроинженер с образователно-квалификационна степен „Магистър”, със специалност: “Електрообзавеждане” или еквивалент. -Професионален опит: Най-малко 5 /пет/ години професионален опит по специалността, след придобиването на образованието; -Да притежава V квалификационна група по електробезопастност. 4.2. Ключов експерт № 2. Изисквания: -Квалификация: инженер телекомуникации с образователно-квалификационна степен „Бакалавър”; специалност: “Телекомуникации“ или еквивалент. -Професионален опит: Най-малко 5 /пет/ години професионален опит по специалността, след придобиването на образованието; 4.3. Участниците трябва да разполагат с квалифицирани работници, обезпечаващи изпълнението на поръчката: - монтьори електронно телекомуникационно оборудване – минимум 5 /пет/ лица; - техник кабелни линии – минимум 3(три) лица. 4.4. Участниците трябва да разполагат с минимум по един проектант със следните специалности: “Електрообзавеждане” или еквивалент и “Електронна и телекомуникационна техника” или еквивалент. Проектантите трябва да притежават проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата, в която са установени. 5. Участниците трябва да притежават необходимото техническо оборудване за изпълнението на обществената поръчка: -Специализирани автомобили с кран - минимум 1 /един/ брой; -Изкопна машина - минимум 1 /един/ брой; -Автовишка – 1 /един/ брой -Вибрационна плоча за уплътняване – 3 /три/ броя -Ръчни къртачи за бетон – 2 /два/ броя -Фугорез за изрязване на бетон и асфалт – 2 /два/ броя 6. Участникът да е внедрил следните системи : - ISO 9001:2008 за управление на качеството като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум управлението на ИТ процеси или еквивалент; - ISO 27001:2005 система за управление на сигурността на информацията като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум управлението на ИТ процеси или еквивалент;
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в електрония ргистър на АОП ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
180
ул. "Париж" 3
Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.
НЕ
ДА
Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт” между Столична община и МРРБ"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10 - дневен срок съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
06.06.2013 г.