Версия за печат

00608-2013-0006

BG-Лъки: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Лъки, ул. Възраждане № 18, За: инж. Стела Атанасова и Емилия Стоянова - юрисконсулт, РБългария 4241, Лъки, Тел.: 03052 2255, E-mail: obshtinalaki@abv.bg, Факс: 03052 2168

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.oblaki.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строително монтажни работи за реализиране на инвестициите по проект № 16/313/00174 „Белица в прегръдката на Родопите“ и проект № 16/313/00166 „Село Манастир – Пъстрото лица на Родопите”, включващи четири обособени позиции: ОП1. Изграждане на екопътека „с. Белица – Пещерата и поставяне на табели в с. Белица” по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00174 ОП2. Изграждане на екопътека „с. Белица – Кръстова гора” по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00174 ОП3. Изграждане на туристически център в с. Белица по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00174 ОП4. Изграждане на екопътека „Мемориален комплекс „Св. Богородица” – Дългите блата – с. Манастир” по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00166

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Лъки
Код NUTS: BGZZ
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане на екопътека „с. Белица – Пещерата и поставяне на табели в с. Белица” по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00174. Изграждане на екопътека „с. Белица – Кръстова гора” по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00174 Изграждане на туристически център в с. Белица по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00174. Изграждане на екопътека „Мемориален комплекс „Св. Богородица” – Дългите блата – с. Манастир” по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00166.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата прогнозна стойност и за четирите обособени позиции е 476 422,00 без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
476422 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: а) парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя съгласно образеца от документацията. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Общината: Банка ЦКБ АД - Клон Асеновград IBAN BG13CECB97903356275900; BIC CECBBGSF. Гаранцията за участие в процедурата: ОП 1 1000,00 ( хиляда )лева с вкл. ДДС; ОП 2 1600 ( хиляда и шестотин )лева с вкл. ДДС; ОП 3 200,00 ( двеста )лева с вкл. ДДС; ОП 4 1700,00 ( хиляда и седемстотин )лева с вкл. ДДС; При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане, съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката . Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни от датата на представяне на офертата. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи оригинал на платежно нареждане или оригинал на банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането по четирите обособени позиции е съгласно подписани договори за БФП с Държавен фонд "Земеделие". Финансирането е по Програмата за развитие на селските райони, Мярка 313 "Насърчаване на туристическите дейности". Изграждане на екопътека „с. Белица – Пещерата и поставяне на табели в с. Белица” по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00174 от 21.11.2012г. Изграждане на екопътека „с. Белица – Кръстова гора” по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00174 от 21.11.2012г. Изграждане на туристически център в с. Белица по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00174 от 21.11.2012г. Изграждане на екопътека „Мемориален комплекс „Св. Богородица” – Дългите блата – с. Манастир” по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00166 от 21.11.2012г. Плащанията ще се извършват, както следва: Авансово плащане в размер на 45,00 % след издаване на надлежно оформена фактура, съдържаща всички реквизити съгласно Закона за счетоводството и всички изискуеми реквизити съгласно изискванията на Програма за развитие на селските райони /2007-2013/, и след получаване на уведомително писмо от Държавен фонд „Земеделие” за одобрение на проведената обществена поръчка и разрешение за извършване на плащане към избрания изпълнител. Окончателно плащане в размер на 55,00% след проверка на цялостното изпълнение на проекта и одобряване от Държавен фонд "Земеделие" - Разплащателна агенция, на окончателния размер на безвъзмездната финансова помощ по съответния проект във връзка с отпускане и получаване на заем по ПМС 59/2003г. и представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформена фактура съдържаща всички реквизити съгласно Закона за счетоводството и всички изискуеми реквизити съгласно изискванията на Програма за развитие на селските райони /2007-2013/.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) (нова - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) престъпление по чл. 108а от Наказателния кодекс - при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 3. 10. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община по месторегистрация на дружеството и към Община Лъки, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 3. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 3.11. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници: 1. при които лицата по ал. 4 от чл. 47 ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Освен обстоятелствата по – горе по отношение на участниците следва да не са налице и следните обстоятелства: 1. при изпълнение на договор за възлагане на обществена поръчка, да не са допускали неизпълнение на своите договорни задължения и да им е наложена съответната санкция; 2. да не са представяли документи с невярно съдържание при участието си в процедури за възлагане на обществени поръчки; 3. не са им налагани санкции, по смисъла на чл. 96, б. „а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности”.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: (а) всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на целия договора; (б) всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В споразумението за обединение членовете на обединението трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, всеки подизпълнител трябва да представи документите по ал.2 на чл. 56 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, на минималните изисквания на Възложителя трябва да отговаря обединението като цяло, а не всяко от лицата включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите предвидени в договора за създаване на обединението. Когато участникът в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на годишен баланс и ОПР за всяка от предходните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За физическите лица: Физическите лица представят официален документ, удостоверяващ дохода им за последните три години (2010, 2011 и 2012г) в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, заверен по съответния ред. 2. Доказва се със: Участникът да представи декларация, съдържаща информация за оборота от дейности, аналогични с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. Забележка: в случай че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, оборотът от дейността, сходна с предмета на поръчката трябва да е равен или по-висок от сбора на минимално изискваните обороти за съответните позиции.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, чийто общ оборот от дейността за последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.), е не по-малко : За обособена позиция 1: 222 000,00 лв. (двеста двадесет и две хиляди лева) без ДДС, общо за трите години; За обособена позиция 2: 320 000,00 лв. (триста и двадесет хиляди лева) без ДДС, общо за трите години; За обособена позиция 3: 40 000,00 лв. (четиридесет хиляди лева) без ДДС, общо за трите години; За обособена позиция 4: 340 000,00 лв. (триста и четиридесет хиляди лева) без ДДС, общо за трите години; 2.Участникът следва да има минимален документално доказан оборот от строителство, сходно с предмета на поръчката (под сходна дейност следва да се разбира за ОП1, ОП2, ОП 4 - СМР на екопътеки и други места за отдих, спорт и туризъм) за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в размер равен или по-голям от : За обособена позиция 1: 35 000 лв. (тридесет и пет хиляди лева) без ДДС, общо за трите години; За обособена позиция 2: 50 000 (петдесет хиляди лева) без ДДС, общо за трите години; За обособена позиция 3: (под сходна дейност следва да се разбира ремонта, строителство и/или реконструкция на сгради) за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в размер равен или по-голям от 20 000 (двадесет хиляди лева) без ДДС, общо за трите години; За обособена позиция 4: 60 000 (шейсет хиляди лева) без ДДС, общо за трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 година) или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, сходни с обекта на поръчката, придружен от препоръки за добро изпълнение за всеки описан обект. В препоръките задължително се посочва общата стойност на договора, получателите, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работа, изпълнена от участника,с изх.№, дата, подпис и адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. 2. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентно /за чуждестранни участници/ за изпълнение на строежи за Обособена позиция 3 минимум пета категория – заверено копие. 3.Участниците следва да представят и копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие). 4.Заверено от участника копие на Застраховка трудова злополука. 5.Заверени копия на сертификатите. 6.Списък на инженерно-техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка, придружен от професионални биографии, копия на дипломи, копия на трудови книжки, осигурителни книжки и др. документи, удостоверяващи професионалната квалификация и трудовия стаж. 7.Документи за доказване на изискванията: Списък на изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката. 8.Участниците следва да представят копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие).
Минимални изисквания: 1.Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация. • Участникът следва да е изпълнил поне 1 /един/ основен договор за строителство, сходен с предмета на поръчката през последните 5 /пет/ години ( 2008, 2009, 2010 г., 2011 г. и 2012 г.). • Документи за доказване на изискванията Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 години( 2008, 2009, 2010 г., 2011 г. и 2012 г.) придружен от копия от договорите и препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Тези препоръки трябва да са надлежно оформени с издател и лице за контакт, в тях трябва да са вписани видовете дейности, които е извършил конкретния участник. Под сходна дейност следва да се разбира за ОП1, ОП2, ОП 4 - СМР на екопътеки и други места за отдих, спорт и туризъм). За ОП 3 под сходна дейност следва да се разбира строителство, ремонт и/или реконструкция на сгради. Забележка: За доказване на горното е достатъчно участникът да докаже 1 изпълнен договор общо за ОП1, ОП2, ОП4. Напр. участникът е изпълнил 1 договор за СМР екопътеки и други места за отдих, спорт и туризъм, с този договор той може да участва и за трите позиции. 2. Участникът следва да е вписан в Камарата на строителите и да притежава съответно: Обособена позиция 3 минимум пета категория. 3.В процедурата могат да участват лица, които имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, отговаряща на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентна, с минимален праг на застраховката, съответстващ на групата и категорията на поръчката. Същата трябва да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. 4.В процедурата могат да участват лица, които имат сключена застраховка трудова злополука. 5.Участника следва да има придобити сертификати за качество, които да са действащи до приключване на строителството и въвеждане на обекта в експлоатация Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент Сертификат за управление на качеството или еквивалентен за участника, с предмет предмета на дейност на настоящата поръчка. Сертификат BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент Системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен за участника, с предмет предмета на дейност на настоящата поръчка. Сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент Системи за управление на околната среда или еквивалентен за участника, с предмет предмета на дейност на настоящата поръчка. 6.Участникът да разполага с екип, предвиден за изпълнение на обекта, който да бъде ангажиран с изпълнението на строително – монтажните работи, при спазени следните условия: 1. Ръководител на обекта – строителен инженер (или еквивалент), с 5 (пет) години стаж по специалността и минимум 5 годишен опит в изграждане на инфраструктурни обекти. 2. Технически ръководител с квалификация строителен инженер (или еквивалент) и 5 години опит в тази област или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията и стаж не по-малко от 5 години. 7.Участникът да има наети на трудов или граждански договор минимум 3 души за обособена позиция. Например: ако участникът участва и за четирите позиции следва да докаже наличието на минимум 12 души. 8. Участникът следва да притежава валидна застрахователна полица за професионална отговорност като строител с минималната застрахователна сума за строител съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството съгласно категорията на строежа, предмет на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Ценово предложение – П3; тежест: 50
Показател: 2. Техническо предложение –П2; тежест: 40
Показател: 1. Срок за изпълнение – П1; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.07.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 162 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в сградата на община Лъки, адрес п.к. 4241, гр. Лъки, ул. "Възраждане" № 18, стая № 1 Център за административно обслужване всеки работен ден до 18.07.2013г. Документацията за участие може да се закупува или получава до 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на община Лъки, адрес п.к. 4241, гр.Лъки, ул. „Възраждане” № 18, от 8,00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Документация за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. При получаване на документацията в сградата на община Лъки, участникът предоставя следната информация: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт. Информацията е необходима с оглед на изпълнението на задълженията на възложителя, произтичащи от чл. 29, ал. 3 от ЗОП. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Изпращането на документацията става за сметка на лицето, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на документацията, в което лицето трябва да посочи необходимата информация за участника съгласно чл. 29, ал. 2 от ЗОП: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.07.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала, ет. 3, сграда на община Лъки, ул. Възраждане № 18

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селски райони.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на екопътека „с. Белица – Пещерата и поставяне на табели в с. Белица” по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00174
1) Кратко описание

Маршрутът на екопътеката е с приблизителна дължина 1,7 км в двете посоки и следва поречието на река Белишка по съществуваща горска пътека. В началото на пътеката ще се постави информационна табела с описание на атракциите по маршрута. Следва съществуващ пешеходен мост върху реката, който ще бъде обезопасен с предпезни парапети. В близост до моста се предвижда беседка за туристи. В определен участък от пътеката се оформя изгледна панорамна площадка с изглед към с. Белица. Към ската се предвижда изпълнение на подпорни стени от скален материал – суха зидария, във формата на ниша със заслон с пейки за почивка. Към въздушния скат ще има предпазен парапет. По същия начин ще се оформи изгледна площадка в ската с предпазен парапет и две пейки с перголи над тях и дървени шезлонги. В т. 13 (чертеж №2) се оформя изгледна площадка с два броя пейки с масички и дървен предпазен парапет. Същото се предвижда и за т. 17, където предпазния парапет към въздушния скат е с дължина 20-25 м. Над левия приток от дере на река Белишка (т.14) се предвижда поставяне на дървено мостче с предпазен парапет, в т. 16-указателна информационна табела, а в т.18-оформяве на пътеката чрез изсичане на храсти за осигуряване на проходимост и необходимия габарит, земни работи, насипване с местен дрениращ материал и укрепване с подпорни стенички от суха зидария. В т.19 и т.20 се предвижда оформяне (изсичане) на стъпала в скалата и направа на парапет за 25-30 м. В т.21 се оформя площадка, чрез изсичане на стъпала и тераса с предпазен парапет, както и места за почивка, пикник и барбекю. В т. 22 е входът за пещерата, където ще се позиционират пейки за почивка. Други аттракции,предвиждани по трасето на екопътеката са:»Гигантска паяжина» от въжета, кът «Тарзан» за деца, кът с дървени и въжени люлки, кът «Мечо пух и приятели». На местата, където е необходимо и там, където се поставят аттракции се предвиждат указателни и информационни табели. За цялата дължина на екопътеките се предвижда почистване от храсти и окастряне на клоните, затрудняващи движението, в участъците, в които е необходимо – уширяване, на местата с неравности – подравняване и насипване с местен дрениращ материал или трошен камък.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно приложена към документацията за участие количествена сметка за о бособена позиция 1 прогнозната стойност е 111 440, 00 лева без ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
111440 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 330

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на екопътека „с. Белица – Кръстова гора” по договор за безвъзмездна финансова помощ № 16/313/00174
1) Кратко описание

Маршрутът на екопътеката е с приблизителна дължина 6,3 км двупосочно. Началото/края на екопътеката е т.1 –крайна улица в село Белица. В т. 9 се оформя панорамна изгладна площадка към с. Белица с позиционирана беседка. Тъй като мястото е с добра видимост се предвижда поставянето на монумент на родопчанин или гайдар.На места в ниши, оформени в укрепващите зидове от суха зидария, както и в дънерите на изсъхнали дървета, в беседки и заслони, могат да се вградят универсални духовни символи, достъпни текстове или интересни факти свързани с вярата или притчи.На определени места могат да се изпишат текстове свързен ис духовните ценности. В т.15,т.25,т.50,т.52 се оформят панорамни изгледни площадки с места за почивки – заслони,беседки,масички с пейки, информационно познавателни табели и декоративни елементи. На местата, където е необходимо по трасето (напр. т. 24) се предвижда необходимата указателна и информационна маркировка, а на местата за почивка т.28, т.46 и т.55 маси и пейки и информационно познавателни табели. От т.29 до т. 34 пътеката се подсипва, терасира и оформя под формата на серпентини, поради стръмния участък. В участъка между т. 53 и т. 54 се предвижда оформяне на пътеката с изсичане на храсти и терасиране. Т.35 представлява полянка, на която ще се построи беседка. Следва стръмен участък на пътеката, който ще се оформи като серпентина по наклона от т.36 до т.42 и напречна да се стабилизира и укрепи във вид на плет, на тераси с оформяне на пътеката. За чешмата-т.41се предвиждат указателни табели. Следва опасен участък от 20-25 м. Предвижда се оформяне на пътеката в близост до чешмата чрез забиване на метални анкери , задължително парапет и прочистване на храсти. На полянката т. 42 се оформя изгледна площадка с пейки и пергола над тях, както и масичка с две пейки за пикник. Подобна изгледна площадка с беседка се изпълнява и в т. 44 върху скалата след обезопасяване на участъка. Поради стръмния характер на терена от т.45 до т.46 и от т.47 до т.48 пътеката се моделира под формата на серпентини, както и от т. 48 до т. 50 където теренът е още по-стръмен. В т.51 се предвижда беседка и информационна табела в т. 56 и 58 – необходимата указателна информация. В края и началото на екопътеката т. 60 се предвижда беседка и две маси за пикник, информационна табела и декоративни елементи. Около 1/3 от пътеката се нуждае от почистване от храсти,клони, камъни и др., а около от общата дължина се нуждае от земни работи за разширяване и подравняване.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно приложена към документацията за участие количествена сметка за обособена позиция 2 прогнозната стойност е 167414. 00 без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
167414 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 330

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на туристически център в с. Белица по договор за безвъзмездна финансова помощ
1) Кратко описание

Предвижда се помещение с чиста площ от 40,08 м да бъде адаптирано за нуждите на туристически информационен център. За целта ще бъде необходимо извършване на ремонтни дейности като шпакловане, боядисване, обзавеждане и оборудване на помещението. Ще се оформи приемно помещение с площ 33,14 м и две помощни помещения – складово с площ от 2,95 м и обслужващо (за нуждите на обслужващия персонал) с площ от 3,12 м. Новите преградни стени ще бъдат двуслойни от гипсокартон и единична конструкция с топлоизолация 120 мм.Инсталациите се подменят, съобразно действащите нормативи изисквания и стандарти. Предвижда се използването на енергоспестяващи осветителни тела. Над работното място на служитела се предвижда декоративно светлодиодно осветление. Отоплението ще се извършва с помощта на климатик, който ще осигурява благоприятен микроклимат през цялата година. Фасадите ще бъдат топлоизолирани от вътре с 8 см топлоизолация, само в частта в която принадлежат към разглеждания обект. Дограмата ще бъде подменена, като новата ще бъде изпълнена с цвета на дъсчената обшивка. Ще се използва съчетанието между тъмно кафяво байцвано дърво (цвят венге или тъмен махагон) и бели стени. Таванът ще бъде оформен с бяла латексова боя съчетана с видими дървени греди. Дъсчените обшивни и ламперии ще допълнят белите стенни повърхности. С цел осигуряване на пожарна безопасност и инсектицидната защита на дървения материал, преди лакиране (байцване) да се направи импрегниране с водоразтворим течен препарат за защита на дърво с противопожарен и профилактичен, фунгициден и инсектициден ефект. За подовата повърхност да се използва високоустойчив на износване гранитогрес с имитация на дърво.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно приложена към документацията за участие количествена сметка прогнозната стойност за обособена позиция 3 е 21 472,00 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
21472 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 330

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на екопътека „Мемориален комплекс „Св. Богородица” – Дългите блата – с. Манастир” по договор за безвъзмездна финансова помощ
1) Кратко описание

Екопътеката следва трасето на съществуващ черен горски път. В т.104 се предвижда оформяне на кът за почивка с два блоя маси с по две пейки. Следва мочурлива местност с водосток, който в дадени моменти не може да поеме цялата вода. За този участък и за местата, които се заливат с преливащи ската води т.83,92,93 и 94 се предвижда направата на дървени скари от тънки дървени стебла (или насипване с дрениращ дървен материал). В т. 84 и т. 94 се охормят места за почивка като в т.94 се предвиждат две-три пейки с перголи, а в т. 84 се оформя ниша с две масички с пейки. Място за почивка с пейки се оформя и в т. 61,64,67. В местността „Дългите блата” т.57 се предвижда направата на беседка и информационна табела. В зоната на съществуващата чешма, разположена отляво на пътя т.48 се предвижда изпълнение на беседка с барбекю и указателна табела. В т.43 се оформя ниша в ската с две пейки и информационна табела. В зоните на т. 13,14,17,27,29,35 и 37 се предвижда поставянето на масички с пейки, кошчета за отпадъци и информационни табели. В т. 6 се оформя панорамна изгледна площадка към с. Манастир с 2-3 броя пейки от страната на въздушния скат. На мястото, където е постройката на бившата мандра т.2 се предвижда поставянето на информационна табела и пейка. При съществуващата чешма в т.1 е начабото/краят на пътеката. Там се оформя сборен пункт с беседка и се допълва съществуващото място за почивка с още две пейки. За цялата дължина на екопътеката се предвижда почистване от камъни, паднали клони и подравняване на неравностите. Предвижда се освежаване на цялата туристическа маркировка по трасето на екопътеката.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно приложена към документацията за участие количествена сметка прогнозната стойност за обособена позиция 4 е 176 096,00 лева без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
176096 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 420