Версия за печат

00115-2013-0023

BG-Русе: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, гр. Русе, пл. Свобода № 6, За: Катя Павлова - Строителен инженер на проекта, Директор дирекция "Европейско развитие", България 7000, Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu,, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu/...

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/...

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО НА ПОДЛЕЗ ЗА ОБЩЕСТВЕН ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ, АВТОМОБИЛИ И ВЕЛОСИПЕДИ И НОВА УЛИЦА МЕЖДУ КВ. РОДИНА И ЦЕНТЪРА “

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Русе
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на възлагане на настоящата поръчка e “Проектиране и строителство на подлез за обществен градски транспорт (ОГТ), автомобили и велосипеди и нова улица между кв. Родина и центъра” Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: А. Изготвяне на инвестиционен проект на фаза „Идеен проект“ - актуализиране и оптимизиране на съществуващия идеен проект и на фаза „Работен проект“ Б. Авторски надзор по време на строителството В. Строителство, в това число: 1. временно строителство;2. демонтажни работи; 3.доставка на необходимите материали и оборудване;4.строително – монтажни работи;5.единични, комплексни и 72-часови изпитвания;6.изработване на изпълнителна и екзекутивна документации;7.геодезическо заснемане на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР;8. всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване;9.дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45211360, 71220000, 45221112, 45221211

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на железопътни мостове
Подлез

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на възлагане на настоящата поръчка e “Проектиране и строителство на подлез за обществен градски транспорт (ОГТ), автомобили и велосипеди и нова улица между кв. Родина и центъра” Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: А. Изготвяне на инвестиционен проект на фаза „Идеен проект“ - актуализиране и оптимизиране на съществуващия идеен проект и на фаза „Работен проект“ Б. Авторски надзор по време на строителството В. Строителство, в това число: 1. временно строителство; 2. демонтажни работи 3. доставка на необходимите материали и оборудване; 4. строително – монтажни работи; 5. единични, комплексни и 72-часови изпитвания; 6. изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; 7. геодезическо заснемане на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; 8. всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване; 9. дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство.

Стойност, без да се включва ДДС
5821844.51 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

22

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: 1.1Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ;BG37 IORT 7379 3300 0300 00; 1.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 50 000 лв. /петдесет хиляди/ 2. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: 2.1. отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; 2.2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 3. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 4.1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 4.2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. 5. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: 5.1. Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN -BG37IORT73793300030000, 5.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 2 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Срок на валидностна гаранцията за – най-малко със срок на валидност 1 (един) месец, след датата на получаване на Разрешение за ползване.Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се освобождава след изтичане на 1 (един) месец от датата на получаване на Разрешението за ползване на обекта освен, ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е усвоил същата, преди приключване на договора, по причина на неизпълнение от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на някое от задълженията му в съответствие с определеното в него. 6. Авансово заплатената сума по договора се обезпечава от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с банкова гаранция (по образец), открита в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за сума, в размер на авансовото плащане. Банковата гаранция следва да бъде открита до 5 работни дни от подписване на договора и да е със срок на валидност не по-малко от 15 календарни дни след датата, на която авансовото плащане ще е напълно възстановено от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранциите са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, а разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.30 % аванс в срок до 30 (тридесет) дни от превеждане на авансово плащане от ОПРР и след представяне на следните документи: - банкова гаранция за стойността на дължимия аванс; - оригинална данъчна фактура за дължимата сума. 2.Междинни плащания на дейностите по проектиране събразно действително извършени и с необходимото качество видове работи след представяне на двустранно подписан Акт обр. 1 за съответния проект с пропорционално приспадане размера на изплатения аванс, както и оригинална фактура за дължимата стойност. 3.Междинни плащания на изпълнените СМР се извършват в рамките на 90% от стойността на действително извършените видове строително-монтажни работи, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на необходимите документи: - двустранно подписани Протокол за приемане на извършени СМР по образец на ОПРР и Сметки обр. 22 съставени в процеса на изпълнение на СМР; - оригинална фактура за дължимата сума. 4. Окончателно разплащане след получаване на Разрешение за ползване - 10 % от цената, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на представяне на Разрешение за ползване и оригинална фактура. 5.Разплащането на авторския надзор се извършва на 100 % на база единична часова цена и вложено време с пропорционално приспадане размера на изплатения аванс, но не повече от максималната сума посочена в ценовата оферта на участника, след представяне на следните документи: - план-сметка за отчитане разходите за упражняване на авторски надзор; - акт за заплащане на авторски надзор; - оригинална данъчна фактура за дължимата сума.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата следва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: С-е Плик № 1: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Оферта, попълнена по образец; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документ за регистрация не се изисква за ЮЛ и ЕТ, когато те са представили ЕИК по чл. 23 от ЗТР или са посочили ЕИК в Декларация за регистрация по ЗТР.Когато не е посочено ЕИК, ЮЛ и ЕТ трябва да представят удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или адм. орган на държавата, в която са установени.4.Нот.заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация).5.Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението; Същият следва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие.Чуждестранни обединения представят заверено копие на договор за създаване на обединение.6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „ а“ – „д“, ал. 2, т. 2, 2а и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 7.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие.9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – управляващия или представляващия участника в процедурата или подизпълнителя. 10.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.11. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора;13.Декларация за запознаване с условията на строителната площадка. С-е на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническа оферта и срок за изпълнение на поръчката, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9 от ЗОП.С-е на плик № 3 „Предлагана цена" - Ценово предложение. *** Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл.56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Kогато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56,ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Ще бъде отстранен от участие участник, за който са налице следните обстоятелства: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия (проектант и/или строител) или дейност (проектиране и/или строителство) съгласно законодателството на държвата, в която е извършено нарушението; Продължава в поле VI.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Не се представят от участник, който е представил ЕИК и изискуемите ГФО са видни и достъпни в ТР; - информация за общия оборот и за оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) години – оригинал, в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си. - заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника и неговите подизпълнители (ако има такива) по чл. 171 от ЗУТ за проектиране и за строителство – представят се: Заверено от участника копие от застраховка за професионална отговорност за 2012 г., покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за категорията строеж съобразно предмета на поръчката, и Декларация, подписана от управляващия или представляващия участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора ; За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е реализирал общ оборот през последните 3 (три) счетоводно приключени години - 2010г, 2011 и 2012г., в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си, в размер, както следва: не по-малко от 15 000 000 лв/ без ДДС.2. Участникът трябва да е реализирал оборот от проектиране, сходно с предмета на поръчката, общо за последните 3 (три) счетоводно приключени години-2010г, 2011 и 2012г., в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си, както следва: не по-малко от 160 000 без ДДС. 3. Участникът трябва да е реализирал оборот от строителство, сходно с предмета на поръчката, общо за последните 3 (три) счетоводно приключени години-2010г, 2011 и 2012г., в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си, както следва: не по-малко от 10 000 000 без ДДС. Участникът следва да има валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за проектиране и за строителство, която да отговаря на категорията строеж по обекта на поръчката (първа категория или по – висока) покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) или еквивалентна. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Изискването за застраховка се прилага за всеки от участниците в обединенито, които ще изпълняват проектиране или строителство. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за оборот и за застраховка се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. „Дейности, сходни с предмета на поръчката“ са дейности, свързани с изграждане и/или реконструкция, рехабилитация на пътища и/или улични мрежи и инфраструктурни съоръжения към тях, улични и тротоарни настилки и бордюри (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти и зимно поддържане).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

- списък на основните договори за проектиране, изпълнени през последните 3 години и за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години, придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най – важните договори. Списъкът следва да се представи в оригинал и да съдържа най-малко: вида на обекта, предмет на договора, дата и получател. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата; - сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент) – заверено от участника копие; - сертификат BS OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството (или еквивалент) - заверено от участника копие; - сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда (или еквивалент) - заверено от участника копие; - заверено от участника копие на Удостоверение от Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи Втора група, строежи от първа категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. В случай че някой от подизпълнителите на участника ще извършва отделни части или видове СМР на строежа, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция “Строителство”. - данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва изпълнение на поръчката – в оригинал; Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на членовете на екипа, които ще изпълняват поръчката, вкл. и професионална автобиография.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да има изпълнен най-малко 1 (един) договор за работно проектиране на пътно съоръжение през последните 3 (три) години, включващо пътна и железопътна част; 2. Участникът да има изпълнени като изпълнител и въведени в експлоатация най – малко 1 пътно съоръжение през последните 5 (пет) години; 3.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката; 4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката; 5. Участникът трябва да има внедрена система за безопасни условия на труд по OHSAS 18001:2007 (или еквивалентна) Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда 6. Участникът (или поне един от участниците в обединение) трябва да притежава валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за ВТОРА група, строежи от първа категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 8. Екипът, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: • Ключов експерт “Ръководител на екипа” • да има завършена магистърска степен в областта на транспортното строителство; • да има професионален опит минимум 5 (пет) години; • да има опит като ръководител на екип в минимум 2 (два) инфраструктурни проекти; • Ключов експерт “Главен проектант” • да има магистърска степен в областта на транспортното строителство; пълна проектантска правоспособност; • да има минимум 5(пет) години опит в проектирането; • да има опит като ръководител на група проектанти при проектирането на пътища и съоражения - градска среда / градски артерии в минимум 2 (два) проекта; • Ключов експерт - част "Пътна"; Ключов експерт част "Конструкции"; Ключов експерт - част "Геодезия"; Ключов експерт - част "Геология", Ключов експерт "Инженерни мрежи": •с пълна проектантска правоспособност; да имат минимум 5 (пет)години опит като проектанти в изработването на инвестиционни инфраструктурни проекти; •да имат доказан опит в поне 1 (един) инфраструктурен проект от подобен характер. • Ключов експерт “Ръководител на обекта” – да има минимум 5 (пет) години стаж като строителен инженер, от които минимум 3 (три) години на позиция ръководител на обект при строителство на обекти от подобен мащаб; • Експерти “Строителство” - за всяка проектна част изпълнителят да разполага с инженерни специалисти, които да имат минимум 5 (пет) години стаж и опит като инженери на обекти от подобен характер. *** Обекти от подобен характер са:" обекти от републиканска пътна мрежа или първостепенна улучна мрежа и съоръженията към тях; или железопътни линии и съоръженията към тях". Обекти от подобен мащаб са: "строежи първа или втора категория, съставляващи обекти от републиканска пътна мрежа или първостепенна улучна мрежа и съоръженията към тях; или железопътни линии и съоръженията към тях".

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: П1 - Организация и технология за качествено изпълнение на поръчката (Работна програма - 33,3; Обяснителна записка- 20; Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора - 6,7); тежест: 60
Показател: П2 - Цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 030 - 046730 от 12.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.06.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да се закупува всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от Община Русе, пл. Свобода № 6, Информационен център, гише "Търговия и транспорт. Обществени поръчки". Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка:ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000. Сумата е с включен ДДС. Документацията може да бъде намерена и на адрес: www.ruse-bg.eu

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.06.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.06.2013 г.  Час: 14:00
Място

Постъпилите оферти ще бъдат отворени на публично заседание на Комисията на датата и часа, посочени в обявлението, в административната сграда на Община Русе, адрес: гр. Русе, пл. Свобода № 6.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проектирането и строителните и монтажни работи, предмет на възлагане в настоящата поръчка са част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект: „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе”, който се изпълнява по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. Договорът за изпълнение на проекта между Община Русе и Министерство на регионалното развитие и благоустройството чрез Главна дирекция „Програмиране на регионалното развитие”, която е Управляващ орган по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. е сключен с идентификационен номер № BG161PO001/1.5-03/2011/005, съобразно който Община Русе е Бенефициент по проекта.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.1. 3) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държвата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно цзаконодателствотот на държавата, в която участникът е установен; 5) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ