Версия за печат

00115-2013-0022

BG-Русе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, гр. Русе, пл. Свобода № 6, За: Катя Павлова - Директор дирекция "Европейско развитие", България 7000, Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu/..

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, гише "Обществени поръчки"

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, гише "Обществени поръчки"

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Упражняване на строителен надзор на обект:Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци на територията на Община Русе

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на гр. Русе
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на настоящата обществена поръчка е „услуга” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка e свързан с избор на изпълнител за консултантска услуга за упражняване на строителен надзор на обект: „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци на територията на Община Русе”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител, който да предостави следната услуга: Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обектите (чл.168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ.

Стойност, без да се включва ДДС
480000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: 1.1Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ;BG37IORT73793300030000; 1.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 4 000 (четири хиляди) лева.; 2. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: 2.1. отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; 2.2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 3. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 4.1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 4.2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: 5.1. Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN -BG37IORT73793300030000, 5.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранциите са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, а разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 90 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. 5. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане в следната форма: • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Банковата гаранция за авансово плащане трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 2 % от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на максимум 20% от общата цена по договора, без ДДС като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник. Сумата се изплаща в срок до 45 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 70 % от стойността на договора, без ДДС. Условие за извършване на всяко междинно плащане е одобрението на съответните междинни тримесечни доклади за отчетния период, а също и представяне на фактура. Всяко междинно плащане се извършва в срок до 10 календарни дни след одобрението на съответния междинен доклад. 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на договора и сумите по авансовото и междинните плащания. Плащането се извършва в срок до 10 календарни дни след подписване на двустранен предавателно-приемателен протокол за представяне на окончателен доклад за строежа в съответствие с разпоредбите на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и неговото одобряване от Възложителя; издаване на протоколи за установяване годността за ползване на строежа (приложение № 16) към НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г., както и след представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5 и т. 6 от ЗОП се предсатвят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата следва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: С-е Плик № 1: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Оферта, попълнена по образец; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР).Когато участникът не е посочил ЕИК, той представя удостоверение за актуално състояние. С представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация. 4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация).5.Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие и от него следва да бъде видно лицата, които го представляват. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението; следва да бъдат представени и нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението.Чуждестранни обединения представят заверено копие на договор за създаване на обединение. 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „ а“ – „д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 7.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие .9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.10. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора;12. Документ за закупена документация за участие – заверено от участника копие. .С-е на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническа оферта и срок за изпълнение на поръчката, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 и т. 9 от ЗОП.С-е на плик № 3 „Предлагана цена" - Ценово предложение.(Следващите изисквания са посочени в поле VI.3)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предх.три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юрид. лица и ЕТ или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е регистриран в България търговец); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако участникът е физ. лице, той следва да представи офиц.документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки докумен, който Възложителя счита за подходящ, вкл. и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), зав.от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участн. на всяка стр. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от консултантски услуги в строителството за последните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3.Заверено от участника копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност за консултант, извършващ оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор по чл. 171 от ЗУТ,придружена от декл., че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. За участник, установен/регистриран извън Р. България застраховката по т. 3 следва да бъде еквив.на посочената и изготвена съгл. законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и т.2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя,застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които ще изпълняват дейностите по оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители, съобразно вида и дела на неговото участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да има: 1.Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 1 400 000 лв. (един милион и четиристотин хиляди лева), без вкл. ДДС; 2. Реализиран оборот от осъществяване на консултантски услуги в строителството за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 480 000 лв. (четиристотин и осемдесет хиляди лева), без вкл.ДДС; 3. Застрахователната сума по “Застраховка за професионална отговорност» за консултант, извършващ оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. Застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които ще изпълняват дейностите по оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Заверено копие от у-ние за извършване на дейностите по чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ или заверено копие от документ,удостоверяващ правото на участниците да извършват такава дейност,изд. от комп.орган на държава-членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство,съгл. чл.166,ал.7 от ЗУТ. В случай,че срокът на у-нието на участник в процед. изтича преди срока по проекта, участникът следва да представи и декл.(свободен текст) в която да декларира, че в случай че бъде избран за изпълнител се задълж. да поднови у-нието си в съотв. със сроковете по проекта; 2.Списък с основните договори, доказващи опит на участника в изпълнението на договори за услуги, сходни с предмета на поръчката (упражняване на строителен надзор), изпълнени през последните 3г., считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си;Към всеки, посочен в списъка по т. 2 договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълн., съдържаща всички зад. реквизити, съобр. чл.51,ал.1,т.2 от ЗОП (стойност, период на изпълн., получател и качество на изпълн. на възложените дейности- дали то е изпълнено професионално и в съотв. с нормативните изисквания. 3.Декларация за предложените експерти за изпълнение на поръчката, с приложени за всеки експерт:3.1.Проф. автобиографии.3.2.Документи,удостов. образ., проф. квалиф. и опит на предлаганите от участника експерти.3.3. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 4.Заверени копия от валидни сертификати за въведена с-ма за:управление на кач. ISO9001:2008 и за управление на околната среда ISO14001:2004 или екв. и за двете дейности с обхват: администриране/управление на дог. за строителство и строит. надзор или за дейности, близки до посочените. Възложителят приема еквив. сертификати,изд. от органи,установени в др. държави, както и други доказ. за еквив. мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда Когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по т.2 и т.3 се представят само за участниците, чрез които обед. доказва съответствието си с критериите за подбор, разписани в дясната колона, а документите по т.1 и т.4 се представят от тези членове на обед., които, според направеното разпред.на дейностите в договора за обединение ще изпълняват дейностите по оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1-4 се представят за всеки от тях, съобразно вида и дела на неговото участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да притежава Удостоверение за извършване на дейностите по чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ или заверено копие от док.,удостоверяващ пр. на участниците да извършват такава дейност,из. от комп. орган на държава-членка на ЕС или на др. държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгл.чл.166,ал.7 от ЗУТ. 2. Участникът трябва да има изпълн. през предх. 3г., счит. от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учр. или е започнал дейността си мин. 1 договор за упражн. на строителен надзор на инфраструктурен обект в обл. на опазване на околната среда. 3.Участникът да има на разположение за срока на изпъл.на д-ра екип от експерти,притежаващи комп.,покриваща спецификата на поръчката в следния мин.състав:4.1.Ключов експерт №1–Ръководител на екипа:Участникът трябва задълж. да осигури експерт,който да изп. функциите на Ръководител на екипа от експерти.Квалиф. и умения:Този експерт трябва да има завършена квалиф. степен висше образование–строит. инженер или еквив.;Проф. опит:Този експерт трябва да е работил най-малко 5г. по спец. си,както и да притежава опит като ръководител на екип/екипи от експерти;Ключов експерт № 2– Инженер на мястото на обекта:Участникът следва да определи и 1 експерт,който ще изп. функциите на Инженер на мястото на обекта.Квалиф. и умения: Този експерт трябва да притежава висше образование–строит. инженер или еквив.;Проф. опит:Този експерт трябва да е работил най-малко 5г. по спец. си.4.2.Не-ключови експерти по:«ВиК» - „Мрежи и съоръжения”;"Архитектура"; «Конструкции»;«Електрическа»;«ТОВК»;«КИПиА»; «Геодезия»;«Пожарна безопастност»;«Геология»;«Хидрогеология»; Координатор по безопасност и здраве–Координаторът трябва да е с квалиф., проф. опит и техническа комп. в обл. на проектирането,строит. и безопасното и здравословно изпълнение на СМР,доказани съответно с диплома,лицензи,удостоверения и др.Мин. изискв.към всеки един от неключ. експерти са следните:Квалиф. и умения: да притежават магистърска степен в съответната област или еквив.Проф. опит:Тези експерти трябва да са работили най-малко 3г. в обл. на проектирането и/или строит. и/или упраж. на строит. надзор. Всички технически правоспособни физ. лица,ангажирани с обекта на поръчката трябва да са вкл. в списъка на правоспособните физ. лица,представляващ неразделна част от изд. у-ние за упражняване на дейностите по чл. 166,ал.1,т.1 от ЗУТ. Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав). Др. изисквания са посочени в раздел VI.3) Допълнителна информация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение (Обосновка на участника - 10т и Стратегия на участника - 20т.) ; тежест: 30
Показател: Предлагана цена; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.06.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена е без ДДС. Документация за участие може да се закупува всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа от Община Русе, пл. Свобода № 6, Информационен център, гише "Търговия и транспорт. Обществени поръчки". Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка:ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.06.2013 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.06.2013 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата обществена поръчка се възлага във връзка с изпълнение на проект „Подготовка на инвестиционен проект за закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци на територията на Община Русе”, рег. № 58231-12-316; Договор за безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”, съ-финансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейската общност – номер на договора 58231-С029; приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”; референтен номер на процедурата за подбор на проекти „BG161PO005/08/2.30/01/03 Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти по приоритетна ос 2 на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейски фонд за регионално развитие на Европейския съюз в размер на 85 % от общите допустими разходи

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.1) Лично състояние на икономическите оператори: Възложителят отстранява участник при наличие на някое от следните обстоятелства: 1) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държвата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно цзаконодателствотот на държавата, в която участникът е установен; 3) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 4) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Продължение от III.2.3) Технически възможности: 4.Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 и за управление на околната среда ISO14001:2004 или еквивалентни и за двете дейности или други доказателства за еквивалентни мерки с обхват: администриране/управление на договори за строителство и строителен надзор или за дейности, близки до посочените. Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. При участие на обединение,което не е юр.лице,изискв. по т.2 - т.3 (посочени в раздел ІІІ.2.3.,дясна колона) се прилагат за обединението като цяло, а изискв. по т. 1 и т.4. (посочени в раздел ІІІ.2.3.,дясна колона и в този раздел) следва да бъдат док. от тези членове на обединението,които според направеното разпределение на дейностите в д-ра за обединение ще изпълнява дейностите по оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор. При участие на подизпълнител, мин. изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ