Версия за печат

00115-2013-0020

BG-Русе:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-01-1167 от 14.05.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Русе, гр. Русе, пл. Свобода № 6, За: Катя Павлова-Директор Дирекция "Европейско развитие", строителен инженер на проекта, България 7000, Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“ПРОЕКТИРАНЕ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА КРЪГОВОТО ДВИЖЕНИЕ ПРИ БУЛ.ЛИПНИК; ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ПЕШЕХОДЕН ПОДЛЕЗ ПОД КРЪГОВОТО ДВИЖЕНИЕ И ОБОСОБЯВАНЕ НА ЛЕНТА ЗА ДВИЖЕНИЕ НА АВТОБУСИ ИЛИ ЛЕНТА ЗА ПАРКИРАНЕ НА БУЛ. ЦАР ОСВОБОДИТЕЛ“

II.3) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3, б. „а“ от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка e “проектиране и реконструкция на кръговото движение при бул. Липник; доизграждане на пешеходен подлез под кръговото движение и обособяване на лента за движение на автобуси или лента за паркиране на бул. Цар Освободител“ Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: А. Изготвяне на инвестиционен проект на фаза „Идеен проект“ и на фаза „Работен проект“ Б. Авторски надзор по време на строителството В. Строителство, в това число: • временно строителство; • демонтажни работи; • Доставка на необходимите материали и оборудване; • строително – монтажни работи; • единични, комплексни и 72-часови изпитвания; • изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; • всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване; • дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45211360, 71220000, 45221000

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на мостове, виадукти, тунели и подлези

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-01-1080 от 30.04.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-539792
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 86 - 145740 от 03.05.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 115-2013-20
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

539792

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

30.04.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

В поле III.2.1)

Вместо:

Точка 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „ а“ – „д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП.

Да се чете:

6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „ а“ – „д“, ал. 2, т.2, 2а и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

В поле III.2.1)

Вместо:

14. Документ за закупена документация за участие – заверено от участника копие

Да се чете:

Т. 14 - Заличава се

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

В поле III.1.4)

Вместо:

(или поне един от участниците в обединение)

Да се чете:

Заличава се

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
10/06/2013 16:00
Да се чете:
24/06/2013 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
29/05/2013 16:00
Да се чете:
14/06/2013 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

Вместо:
12/06/2013 14:00
Да се чете:
25/06/2013 16:00
V.9) Друга допълнителна информация:

Възложителят предоставя пълен достъп до съответните промени в Документацията за участие в процедурата по елекронен път на интернет адреса си http://www.ruse-bg.eu/ от датата на настоящото решение за промяна.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

14.05.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Пламен Пасев Стоилов
Длъжност: Кмет на Община Русе