Версия за печат

00210-2012-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831909905

Министерство на земеделието и храните, бул. "Христо Ботев" № 55, За: Йоана Кючукова, Република България 1040, София, Тел.: 02 98511345, E-mail: ykyuchukova@mzh.government.bg, Факс: 02 9807492

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/Home.aspx.

Адрес на профила на купувача: http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/pr_procedures.aspx.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: селско, рибно стопанство и хранителни продукти

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства” за позиция 1: „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)”; позиция 2: „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки”; позиция 3: „Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши доставка с предмет : „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства” за позиция 1: „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)”; позиция 2: „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
195000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 069989 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 116 - 191867 от 20.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД 51-52 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОЕЛ - 98 ООД ЕИК 121798467, бул. „Христо Смирненски” №53, Република България 1164, гр. София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 35000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 35000 BGN без ДДС
Брой месеци: 20
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД 51-53 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация „ПАНДА” ЕИК 000885099, бул. „Цариградско шосе” №139, Република България 1784, гр София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 160000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 160000 BGN без ДДС
Брой месеци: 20
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.05.2013 г.