Версия за печат

03637-2012-0004

BG-Две могили: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СОУ "Св. св. Кирил и Методий", ул. "Кирил и Методий" №14, За: Елка Маринова Цанева, Република България 7150, Две могили, Тел.: 08141 2842, E-mail: soudvemogili@mail.bg, Факс: 08141 2952

Място/места за контакт: ул. "Кирил и Методий" №14, гр. Две могили
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на закуски за учениците от първи до четвърти клас на СОУ "Св. св. Кирил и Методий" гр. Две могили, област Русе"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Две могили, СОУ "Св. св. Кирил и Методий"
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

По предварително зададено меню-спецификация да се доставят закуски за уччениците от първи до четвърти клас на СОУ "Св. св. Кирил и Методий", гр. Две могили, област Русе. Броят на учениците е 223, като доставките ще се извършват по предварителна заявка за точния брой на закусващите деца.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15813000

Описание:

Хранителни продукти, използвани за закуска


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
37219 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на закуски
V.1) Дата на сключване договора
26.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Доки 1 док" ЕООД, ЕИК: 202210444, ул. "Янтра" №6, Република България 7082, с. Сваленик, Тел.: 0882 941914

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 37219 BGN без ДДС
В Брой месеци 25
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Като предишна публикация, свързана със същата процедура следва да се има предвид Решение №107 от 01.11.2012г.с ID 507704 в РОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренията, бул. "Витша" №18, Реубика България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Избора на процедура на основание чл. 90, ал. 1, т.1 от ЗОП е във връзка с чл. 39, ал. 1, т.1 от ЗОП. При първоначалното пускане на процедурата за доставка на закуски не беше подадена нито една оферта, в следствие на което процедурата бе прекратена и на нейно място е открита процедура на основание чл.90, ал. 1, т.1 от ЗОП.