Версия за печат

02711-2013-0038

BG-гр. Тервел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов - зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества семена за посев и препарати за растителна защита за осъществяване селскостопанската дейност на ТП „ ДЛС Тервел” през 2013г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: складова база на Възложителя – „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Тервел, общ. Тервел, обл. Добрич
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

І. Доставка, чрез покупка по заявка, на: 1. „Доставка чрез покупка по заявка на Възложителя на прогнозни количества семена за посев за осъществяване селскостопанската дейност на ТП „ ДЛС Тервел” 2013г., както следва: 1.1. Семена за посев от слънчоглед („Clearfield” технология), предварително обеззаразени с фунгицид и инсектицид, устойчиви на синя китка, необходими за засяване на 221дка 1.2. Семена за посев от царевица FAO 420 , необходими за засяване на 998дка 1.3. Семена за посев от пшеница за засяване на 33дка, при разходна норма на декар в размер на 30кг./декар 1.4. Семена за посев от люцерна, необходими за засяване на 130дка, 1.5. Семена за посев от сорго, необходими за засяване на 31дка, При разходна норма на декар и пределна стойност за всеки вид семе, посочен в договора. 2. Прогнозни количества препарати за растителна защита, както следва: 2.1. Препарати за растителна защита срещу плевели по слънчогледова култура - широкоспектърен почвен хербицид; селективен, вегетационен хербицид; селективен, вегетационен хербицид при вторично заплевяване; двукомпонентен, широкоспектърен, терапевтичен фунгицид; 2.2. Препарати за растителна защита срещу плевели по царевична култура- адаптивен, почвен хербицид; Широкоспектърен вегетационен хербицид; Системен инсектицид за предсеитбено третиране на семена от царевица; 2.3. Препарати за растителна защита срещу плевели по пшенична култура- Комбиниран, системен, селективен, вегетационен хербицид; Широкоспектърен системен двукомпонентен фунгицид; Високоефективен, бързодействащ, мощен комбиниран инсектицид. 2.4. Препарати за растителна защита срещу плевели по люцерна- Системен, селективен хербицид с почвено и вегетационно действие; Високоефективен, бързодействащ, мощен комбиниран инсектицид; 2.5. Препарати за растителна защита срещу плевели по сорго - Селективен, системен вегетационен хербицид; 3. Прогнозни количества листен тор за подхранване на слънчогледови, царевични, пшенични култури С активно вещество, площ за обработка, разходна норма, необходимо количество, търговска марка и пределна стойност подробно посочени в договора. Във всички посочени в договора цени са включени и транспортните разходи за извършване на доставката до складовата база на Възложителя в « Ремонтна работилница» гр. Тервел. ІІ. Място на доставка: складова база на Възложителя – „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Тервел, общ. Тервел, обл. Добрич, с вкл. транспортни разходи за доставката ІІІ. Срокове за изпълнение на поръчката – 1. Срок на доставка - до 3( три) календарни дни след заявка на Възложителя. 2. Срок на договора – до 15.09.2013г. 3. Срок на валидност на предложението - 90( деветдесет) дни, считано от крайната дата за депозиране на оферти. IV. Начин на плащане: плащането ще се извършва по банков път в 10 (десет) дневен срок след издаване на данъчна фактура. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол за извършената доставка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03111000, 24453000, 24457000

Описание:

Семена
Хербициди
Фунгициди

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
68805 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2013-0038

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 523059 от 11.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 030-ВДД-023 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за доставка на семена, препарати за растителна защита и листен тор
V.1) Дата на сключване договора
07.05.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ООД „ АГРОХИМИКАЛИ” с ЕИК 124025753, обл. Добрич, общ. Добрич, гр. Добрич ул. „ Батак” № 1, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 605599, E-mail: agrohimikali@abv.bg, Факс: 058 605588

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 68805 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е проведена съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В сроковете съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя..

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор