00115-2013-0020
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 30.04.2013 14:47 ч. : | 30/04/2013 14:34 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 30.04.2013 14:47 ч. : | 30/04/2013 14:34 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-Русе: Проектиране и изпълнение
Строителство
Община Русе, гр. Русе, пл. Свобода № 6, За: Катя Павлова-Директор Дирекция "Европейско развитие", строителен инженер на проекта, България 7000, Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu,, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu/..
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/..
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
“ПРОЕКТИРАНЕ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА КРЪГОВОТО ДВИЖЕНИЕ ПРИ БУЛ.ЛИПНИК; ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ПЕШЕХОДЕН ПОДЛЕЗ ПОД КРЪГОВОТО ДВИЖЕНИЕ И ОБОСОБЯВАНЕ НА ЛЕНТА ЗА ДВИЖЕНИЕ НА АВТОБУСИ ИЛИ ЛЕНТА ЗА ПАРКИРАНЕ НА БУЛ. ЦАР ОСВОБОДИТЕЛ“
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3, б. „а“ от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка e “проектиране и реконструкция на кръговото движение при бул. Липник; доизграждане на пешеходен подлез под кръговото движение и обособяване на лента за движение на автобуси или лента за паркиране на бул. Цар Освободител“ Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: А. Изготвяне на инвестиционен проект на фаза „Идеен проект“ и на фаза „Работен проект“ Б. Авторски надзор по време на строителството В. Строителство, в това число: • временно строителство; • демонтажни работи; • Доставка на необходимите материали и оборудване; • строително – монтажни работи; • единични, комплексни и 72-часови изпитвания; • изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; • всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване; • дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство.
45211360, 71220000, 45221000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3, б. „а“ от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка e “проектиране и реконструкция на кръговото движение при бул. Липник; доизграждане на пешеходен подлез под кръговото движение и обособяване на лента за движение на автобуси или лента за паркиране на бул. Цар Освободител“ Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: А. Изготвяне на инвестиционен проект на фаза „Идеен проект“ и на фаза „Работен проект“ Б. Авторски надзор по време на строителството В. Строителство, в това число: • временно строителство; • демонтажни работи; • Доставка на необходимите материали и оборудване; • строително – монтажни работи; • единични, комплексни и 72-часови изпитвания; • изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; • всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване; • дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство.
НЕ
НЕ
22
1.Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: 1.1Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ;BG37IORT73793300030000; 1.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 80 000 /осемдесет хиляди/ лева; 2. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: 2.1. отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; 2.2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 3. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 4.1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 4.2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. 5. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: 5.1. Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN -BG37IORT73793300030000, 5.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 2 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.Гаранцията следва да е валидна за срок, който е 1 (един) месец след датата на получаване на Разрешението за ползване на обекта. 6. Авансово заплатената сума по договора се обезпечава от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с банкова гаранция (по образец), открита в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за сума, в размер на авансовото плащане. Банковата гаранция следва да бъде открита до 5 работни дни от подписване на договора и да е със срок на валидност не по-малко от 15 календарни дни след датата, на която авансовото плащане ще е напълно възстановено от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранциите са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, а разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Възложителят определя следният начин на плащане: 1.30% аванс в срок до 30 (тридесет) дни от превеждане на авансово плащане от ОПРР и след представяне на следните документи: - банкова гаранция по т. 4.7. за стойността на дължимия аванс; - оригинална данъчна фактура за дължимата сума. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане дължимо от Възложителя на Изпълнителя. 2.Междинни плащания на дейностите по проектиране събразно действително извършени и с необходимото качество видове работи след представяне на двустранно подписан Акт обр. 19 за съответния проект с пропорционално приспадане размера на изплатения аванс, както и оригинална фактура за дължимата стойност, в срок до 30 дни от датата на представяне на изискуемите документи. 3.Междинни плащания на изпълнените СМР се извършват в рамките на 90% от стойността на действително извършените видове строително-монтажни работи, както следва: - само за действително извършени и с необходимото качество видове работи, след пропорционално приспадане на платения аванс, в срок до 30 дни от датата на представяне на следните документи: - двустранно подписани Протокол за приемане на извършени СМР по образец на ОПРР и Сметки обр. 22 съставени в процеса на изпълнение на СМР; - оригинална фактура за дължимата сума. 4. Разплащане след получаване на Разрешение за ползване - 10 % от цената, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на представяне на Разрещение за ползване. 5.Разплащането на авторския надзор се извършва на 100 % на база единична часова цена и вложено време с пропорционално приспадане размера на изплатения аванс , но не повече от максималната сума посочена в ценовата оферта на участника - в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура, придружена с план-сметка за отчитане разходите за упражняване на авторски надзор и акт за заплащане на авторски надзор.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице,при участници обединения, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
ДА
Участникът (или поне един от участниците в обединение) трябва да притежава валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за ВТОРА група, строежи от ТРЕТА категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Декларирани/и подизпълнител/и в случай че ще изпълнява/т строително-монтажни работи, следва да представят валидно удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ за изпълнение поне на отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция "Строителство”, за СМР, които ще изпълнява конкретния подизпълнител. Удостоверяването на изискването е чрез представяне на копие на документ, удостоверяващ вписването в ЦПРС или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено (съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС) или представяне на декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се предсатвят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представят само за учасотниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги.
Офертата следва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: С-е Плик № 1: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Оферта, попълнена по образец; 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация).5.Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие и от него следва да бъде видно лицата, които го представляват. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението; следва да бъдат представени и нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението.Чуждестранни обединения представят заверено копие на договор за създаване на обединение. 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „ а“ – „д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 7.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие .9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – управляващия или представляващия участника в процедурата, както и управляващите и представляващите на декларираните от участника подизпълнители, попълват и подписват декларацията по приложения образец към настоящата документация. 10.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.11. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора;13.Декларация за запознаване с условията на строителната площадка. 14. Документ за закупена документация за участие – заверено от участника копие. .С-е на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническа оферта и срок за изпълнение на поръчката, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 и т. 9 от ЗОП.С-е на плик № 3 „Предлагана цена" - Ценово предложение. Продължава в поле VI.3) "Допълнителна информация".
1. Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Не се представят от участници, за които ГФО са обявени в ТР; 2. Информация за общия оборот и за оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – оригинал в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността; 3. Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника и неговите подизпълнители (ако има такива) по чл. 171 от ЗУТ за строителство и за проектиране – представят се: Заверено от участника копие от застраховка за професионална отговорност за 2013 г., покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за категорията строеж съобразно предмета на поръчката, и Декларация, подписана от представляващия или управляващия участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора; За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката или гаранция за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.
1. Участникът трябва да е реализирал общ оборот през последните 3 (три) счетоводно приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността, в размер, както следва: не по-малко от 16 000 000 лв без ДДС. 2. Участникът трябва да е реализирал оборот от проектиране, сходно с предмета на поръчката, общо за последните 3 (три) счетоводно приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността, както следва: не по-малко от 320 000 без ДДС. 3. Участникът трябва да е реализирал оборот от строителство, сходно с предмета на поръчката, общо за последните 3 (три) счетоводно приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността, както следва: не по-малко от 10 000 000 без ДДС. 4. Участникът следва да е застрахован за професионалната отговорност по чл.171, ал. 1 от ЗУТ за проектиране и за строителство, която/които да отговаря(т) на категорията строеж по обекта на поръчката (трета категория или по – висока) покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) или еквивалентна При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Изискването за застраховка професионална отговорност се прилага за всеки един от участниците в обединението, които ще изпълняват проектиране или строителство. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за оборот се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. „Дейности, сходни с предмета на поръчката“ са дейности, свързани с изграждане и/или реконструкция, рехабилитация на пътища и/или улични мрежи и инфраструктурни съоръжения към тях, улични и тротоарни настилки и бордюри (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти и зимно поддържане).
1. Списък на основните договори за проектиране, изпълнени през последните 3 години и за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години, придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най – важните договори. Списъкът следва да се представи в оригинал и да съдържа най-малко: вида на обекта, предмет на договора, дата и получател. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата; 2. Сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент) – заверено от участника копие; 3. Сертификат BS OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството (или еквивалент) - заверено от участника копие; 4. Сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда (или еквивалент) - заверено от участника копие; Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда. 5. Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва изпълнение на поръчката – в оригинал; Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на членовете на екипа, които ще изпълняват поръчката, вкл. и професионална автобиография
1. Участникът да има изпълнен най-малко 1 (един) договор за работно проектиране на пътно съоръжение през последните 3 (три) години; 2. Участникът да има изпълнени и въведени в експлоатация най – малко 1 обект на пътното строителство през последните 5 (пет) години; 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката; 4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката; 5. Участникът трябва да има внедрена система за безопасни условия на труд по OHSAS 18001:2007 (или еквивалентна). 6. Екипът, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: • Ключов експерт “Ръководител на екипа” • да има завършено висше образование - степен "магистър" в областта на транспортното строителство; • да има професионален опит минимум 5 (пет) години; • да има опит като ръководител на екип в минимум 2 (два) инфраструктурни проекти; • Ключов експерт “Главен проектант” • да има магистърска степен в областта на транспортното строителство; • да има минимум 5(пет) години опит в проектирането.; • да има опит като ръководител на група проектанти при проектирането на пътища и съоражения - градска среда / градски артерии в минимум 2 (два) проекта; • Ключов експерт - част "Пътна"; Ключов експерт част "Конструкции"; Ключов експерт - част "Геодезия"; Ключов експерт "Инженерни мрежи" • да имат пълна проектантска правоспособност; да имат минимум 5 (пет) години опит като проектанти в изработването на инвестиционни инфраструктурни проекти; • да имат доказан опит в поне 1 (един) инфраструктурен проект от подобен характер (пътища и съоражения - градска среда / градски артерии). • Ключов експерт “Ръководител на обекта” – да има минимум 5 (пет) години трудов стаж като строителен инженер, от които минимум 3 (три) години на позиция ръководител на обект при строителство на обекти от подобен характер (пътища и съоражения - градска среда / градски артерии); Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документация за участие може да се закупува всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа от Община Русе, пл. Свобода № 6, Информационен център, гише "Търговия и транспорт. Обществени поръчки". Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка:ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000. Сумата е с включен ДДС. Документацията е достъпна и на адрес: www.ruse-bg.eu
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Община Русе
Постъпилите оферти ще бъдат отворени на публично заседание на Комисията на датата и часа, посочени в обявлението, в административната сграда на Община Русе, адрес: гр. Русе, пл. Свобода № 6. При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. В случай на промяна на датата и часа на отваряне на офертите, участниците ще бъдат уведомени писмено.
НЕ
ДА
Проектирането и строителните и монтажни работи, предмет на възлагане в настоящата поръчка са част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект: „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе”, който се изпълнява по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. Договорът за изпълнение на проекта между Община Русе и Министерство на регионалното развитие и благоустройството чрез Главна дирекция „Програмиране на регионалното развитие”, която е Управляващ орган по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. е сключен с идентификационен номер № BG161PO001/1.5-03/2011/005, съобразно който Община Русе е Бенефициент по проекта.
Продължение от поле III.2.1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2) е лишен от правото да упражнява определена професия (проектант и/или строител) или дейност (проектиране и/или строителство) съгласно законодателството на държвата, в която е извършено нарушението; 3) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държвата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно цзаконодателствотот на държавата, в която участникът е установен; 5) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
30.04.2013 г.