Версия за печат

00423-2013-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" № 121, За: инж. Нели Русева; инж. Красимира Георгиева, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9212069; 003592 9212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 003592 9877892

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки, икономически анализи и прогнози"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.metropolitan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.metropolitan.bg/bg/procurement/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" № 121, За: Аделина Стоичкова, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9212012

Място/места за контакт: "Деловодство"

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на "Метрополитен" ЕАД по обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти; Обособена позиция 2: Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София - "Метрополитен" ЕАД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката е за избор на изпълнители за доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на Метрополитен ЕАД по обособени позиции. Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти: Поръчката по обособената позициия се осъществява чрез периодични доставки по конкретни заявки на възложителя. Срок за изпълнение на заявките - до 3 работни дни от получаване на заявката. При конкретна заявка и по взаимно съгласие на страните може да се уговаря и друг срок. Предложените материали, хартия и хартиени продукти трябва напълно да отговарят на техническите спецификации, както и на съответните технически изисквания, съгласно представените сертификати, удостоверяващи това. Изискванията на възложителя за физико-механичните свойства на предлаганата копирна хартия - формат А4 и A3, са: — да е подходяща за двустранно и цветно копиране, за високоскоростни копирни машини, лазерни и мастилено-струйни принтери; — произведена от 100% целулоза; със следните минимални изисквания: » белота СIЕ, определена по ISO 11475: 169+; » съдържание на влага, определена по БДС EN ISO 287: 4–5 %; » грапавост по метода Bendtsen, определена по БДС 17367/ISO 8791-2: max 150 +/- 50 мл./мин.; » непрозрачност, определена по БДС ISO 2471: мин. 94 %. Доставените стоки по обособена позиция № 1 трябва да съответстват на представените мостри /за копирната хартия А4 и А3/ по вид, качество и производител. Опаковката и транспорта на стоките са задължение на изпълнителя. Хартията и всички останали материали се доставят в подходяща опаковка, така че, да е осигурена защита от външни влияния и повреди по време на транспортирането и предаването на същите до склада на възложителя. Обособена позиция 2: Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация: Поръчката по обособената позициия се осъществява чрез периодични доставки по конкретни заявки на възложителя. Срок за изпълнение на заявките - до 3 работни дни от получаване на заявката. При конкретна заявка и по взаимно съгласие на страните може да се уговаря и друг срок. Предлаганите консумативи за офис техника трябва да са нови, неупотребявани и нерециклирани, да бъдат оригинални за съответната марка техника. Доставените консумативи трябва да бъдат за капацитет, съответстващ на техническата спецификация и да притежават стикер, удостоверяващ техния произход. Стоките трябва да имат срок на годност не по-малко от 12 месеца, считано от датата на тяхната доставка. Опаковката и транспорта на стоките са задължение на изпълнителя. Консумативите за офис техника се доставят в подходяща опаковка, така че, да е осигурена защита от външни влияния и повреди по време на транспортирането и предаването на същите до склада на възложителя. Поръчката се възлага за срок от една година, считано от датата на сключване на договора.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30192000, 30125100

Описание:

Дребно офис оборудване
Принадлежности за офиса
Касети с тонер

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставените количества канцеларски материали и консумативи за офис техника по двете обособени позиции се определят от конкретни заявки на възложителя. Прогнозното количество за една година е съгласно техническите спецификации, които са обявени на адреса на профила на купувача. Възложителят не е задължен да заяви обявеното количество канцеларски материали за срока на действие на договора.

ІІ.2.2) Опции

Възложителят предвижда възможност за писмено възлагане на количества в размер на +30% от общото количество по спецификациите за всяка от обособените позиции при оферираните цени, плащането и другите условия на договора за възлагане на поръчката. По предварителна заявка възложителят си запазва правото да поръчва продукти от каталог/ценова листа, извън артикулите от техническата спецификация по обособена позиция № 1 и обособена позиция №2 с оферирания от участника процент отстъпка.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: 1.1. Участниците трябва да представят гаранция за участие в процедурата в размер на За Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти - 850 (осемстотин и петдесет) лева; За Обособена позиция 2: Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация – 1000 (хиляда) лева. 1.2. Гаранцията за участие за обособената позиция се представя в една от следните форми: • банкова гаранция - в оригинал - за срока на валидност на офертата, който е 180 (сто и осемдесет) дни от датата за получаване на оферти, или • парична сума, внесена по сметката на „Метрополитен”ЕАД в лева: Банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян, IBAN: BG34 UNCR 7630 1039 2989 50, BIC: UNCR BGSF 1.3. Участниците сами избират формата на представяне на гаранцията за участие. 1.4. В платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката и обособената позиция, за която се представя гаранцията. 1.5. Задържането и освобождаването на гаранциите за участие за двете обособени позиции става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обособената позиция в размер на: За Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти – 3 (три) процента от оферираната годишна стойност на доставката; За Обособена позиция 2: Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация – 3 (три) процента от оферираната годишна стойност на доставката. 2.2. Срокът на валидност на гаранциите за изпълнение на договорите е не по-кратък от срока за изпълнение на договорите. 2.3. Участникът, определен за изпълнител, сам избира една от формите на представяне на гаранциите за изпълнение, посочени в т. 1.2. 2.4. Гаранциите за изпълнение се представят при сключване на Договорите по обособените позиции. 2.5. Договорите за изпълнение на обществената поръчка не се сключват с участници, определени за изпълнители, които при подписването на договора не представят документ за гаранция за изпълнение, съгласно обявените условия. 2.6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранциите за изпълнение са уредени в Договорите за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят заплаща на изпълнителя по банков път цената на всяка една конкретна заявка при единични цени, посочени в Ценовото предложение. Плащанията по договора за съответната обособена позиция се извършват до 10 работни дни след получаване на стоката (по конкретни заявки от страна на „Метрополитен”ЕАД с предавателно-приемателен протокол за извършената доставка и представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимално съдържание споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.1. всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора, като задължително се определя представляващия; 1.2. избрания за представляващ партньор на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 1.3. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 2. Оферта, представена от обединение от две или повече фирми като партньори, трябва да отговаря на следното изискване - всички документи, съставляващи Офертата, трябва да бъдат подписани така, че да бъдат юридически обвързващи за всички партньори.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участник: 1. Непредставяне на някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП. 2. Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 (а) (д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. 3. Представяне на оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Непредставяне на Предложение за изпълнение на поръчката и изискуемите мостри или представяне на Предложение, което не отговаря на изискванията на Възложителя. 5. Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. 6. За когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Оферта за участие в процедурата по образец 3. Договор за обединение, в който задължително са включени клаузите, описани в Раздел IV на документацията /в случай, че участникът е обединение/. 4. Пълномощно за лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (ако участника не се представлява от лицето, посочено в документа за актуално състояние). 5. Списък от участника на подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на услугите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, съгласно чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП. 6. Декларация от подизпълнителите за съгласие за участие – попълва се образец; 7. Обща информация – попълва се образец 8. Документи, съгласно чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП: За юридически лица и еднолични търговци: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; За физически лица – копие на документа за самоличност. Чуждестранните лица прилагат документи, еквивалентни на посочените, издадени от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени. 9. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 (а) (д), ал.2, т.5, ал. 5, т.1 от ЗОП, съгласно чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП – попълва се образец от всеки управляващ, представляващ; 10. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, т. 3 и т.4, ал.5, т.2 от ЗОП, съгласно чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП – попълва се образец от всеки управляващ, представляващ; 11. Документ за гаранции за участие в откритата процедура за съответните обособени позиции, за които се участва, съгласно чл.56, ал.1, т.3 от ЗОП. 12. Доказателства за изпълнение на изискванията на Възложителя за икономическото и финансовото състояние на Участника, съгласно чл.56, ал.1, т.4 от ЗОП, във връзка с чл.50, ал.1 от ЗОП; 13. Доказателства за техническите възможности и квалификацията, съгласно чл.56, ал.1, т.5 от ЗОП, във връзка с чл.51 от ЗОП; 14. Декларация, че участникът разполага със собствена или наета складова база и има възможност да доставя със собствен транспорт, или нает такъв, заявените количества канцеларски материали, хартия и хартиени продукти /за Обособена позиция 1/ и/или консумативи за офис техника /за Обособена позиция 2/ до адреса на възложителя; 15. Заверено копие на Сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалент) с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката за съответната обособена позиция; 16. Декларация (свободен текст) от участника, че предлаганите консумативи за офис техника за Обособена позиция 2 са оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани /в случай, че е подадена оферта за Обособена позиция 2; 17. Декларация (свободен текст) от участника, че в случай, че е определен за изпълнител на обществената поръчка по обособената позиция, за която участва, при подписване на договора ще представи гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3% /три процента/ от оферираната годишна стойност на доставката за Обособена позиция 1 или / и 3% (три процента) от оферираната годишна стойност на доставката за Обособена позиция 2. 19. Декларация за приемане условията в проекта на договора за обособената позиция, за която участва – попълва се образец – 20. Документ за закупена документация. 21. Плик, съдържащ изискуемите от възложителя мостри за Обособена позиция 1 Документите се представят както следва: I. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 6, 8, 9, 10, приложимите документи по точки 12 и 13 се представят от всеки подизпълнител. Изискванията по точки 12 и 13 към подизпълните се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие при изпълнение на услугата. Информацията продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти: Участниците трябва да имат минимален общ оборот от „подобни видове доставки” за последните 3 /три/ приключили финансови години /2010, 2011, 2012/ минимум 250 000 /двеста и петдесет хиляди/ лева без включен ДДС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участикът може да докаже изискуемия оборот за по кратък период, в зависимост от датата на учредяване. Обособена позиция 2: Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация Участниците трябва да имат минимален общ оборот от „подобни видове доставки” за последните 3 /три/ приключили финансови години /2010, 2011, 2012/ минимум 350 000 /триста и петдесет хиляди/ лева без включен ДДС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участикът може да докаже изискуемия оборот за по кратък период, в зависимост от датата на учредяване. Общият оборот за всяка една от последните 3 (три) финансови години /2010, 2011 и 2012 г./ се попълва във Формуляр. За всяка една от обособените позиции, за които участва, участникът попълва отделен Формуляр. Изпълнението на минималното изискване се доказва със счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите за всяка от последните 3 /три/ финансови години - 2010, 2011 и 2012 г., които се представят от участника, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която той е установен. Ако съгласно законодателството на държавата на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. Когато участникът е обединение минималното изискване трябва да бъде изпълнено общо от партньорите в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, минималното изискване трябва да бъде изпълнено от Участника, без включване оборота на подизпълнителите.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Опит: Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти: Участникът трябва да докаже, че през последните 3 (три) години преди крайния срок за представяне на оферти е изпълнил или изпълнява услуги по минимум два договора за „подобни видове доставки”. За целта участникът трябва да представи списък на договорите за доставки, изпълнени или изпълнявани през последните три години преди крайния срок за представяне на оферти, придружени с препоръки за добро изпълнение. Договорите трябва да са за „подобни видове доставки” за Обособена позиция 1. Обособена позиция 2: Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация: Участникът трябва да докаже, че през последните 3 (три) години преди крайния срок за представяне на оферти е изпълнил или изпълнява услуги по минимум два договора за „подобни видове доставки”. За целта участникът трябва да представи списък на договорите за доставки, изпълнени или изпълнявани през последните три години преди крайния срок за представяне на оферти, придружени с препоръки за добро изпълнение. Договорите трябва да са за „подобни видове доставки” за Обособена позиция 2. „Подобни видове доставки” са доставка на канцеларски материали, хартия, хартиени продукти /за Обособена позиция 1/ и консумативи за офис техника /за Обособена позиция 2/, с подобни характеристики на обявените в настоящата процедура (посочени в техническите спецификации за съответната обособена позиция). Всички договори, с които участникът покрива минималното изискване на Възложителя по т.1, трябва да бъдат придружени от препоръки /референции/ за добро изпълнение, издадени от съответните Възложители. Препоръките за добро изпълнение трябва да посочват: общата стойност на договора; датата и мястото на изпълнението; дали е изпълнено професионално и в съответствие с изискванията на възложителя. Препоръките се представят в оригинал или заверени копия. Те трябва да са с дата и телефон за връзка с Възложителя на изпълнения или изпълнявания договор. Когато участникът е обединение и/или ползва подизпълнители, минималното изискване на Възложителя по т.1 за съответната обособени позиция трябва да бъде изпълнено общо от партньорите в обединението, без да бъде взиман под внимание дела на подизпълнителите. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители за изпълнение на конкретен вид работа от настоящата поръчка, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП, минималните изисквания на Възложителя по т.1. по обособени позиции, се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 2. За Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти: Участникът да е оторизиран от производителя на предлаганата копирна хартия да я договаря, продава и използва на територията на страната. Изпълнението на минималното изискване по т.2 се доказва с представяне на оторизационно писмо, придружено от валиден сертификат или еквивалентен документ с дата на издаване не-по-късно от 6 месеца преди крайния срок за представяне на оферти, от който да е видно, че участникът покрива техническите изисквания на възложителя за физико-механичните свойства на хартията, описани в Раздел II.1.5.на Обявлението. 3. За Обособена позиция 2: Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация: Участникът да е оторизиран от производителя на предлаганите консумативи за офис техника или от официален представител за територията на Република България да ги договаря, продава и използва на територията на Република България. Изпълнението на минималното изискване по т.3 се доказва с представяне на оторизационни писма, придружени от валидни сертификати за качество на предлаганите артикули или еквивалентни документи с дата на издаване не по-късно от 6 месеца преди крайния срок за представяне на оферти, удостоверяващи, че съответните консумативи са годни за работа със съответната марка техника, за която са предназначени.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена обща цена; тежест: 90
Показател: Процент отстъпка от цената на продуктите в каталога/ценовата листа, извън артикулите от техническата спецификация по съответната обособена позиция; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.05.2013 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
24 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането на документацията може да се извърши в касата на „Метрополитен” ЕАД, етаж 3, всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа или по банков път по сметка на „Метрополитен” ЕАД в лева: Банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян, IBAN: BG34 UNCR 7630 1039 2989 50, BIC: UNCR BGSF. Документацията се получава от Метрополитен ЕАД, отдел Обществени поръчки, етаж 2, стая 23, срещу документ за заплащането й, всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа и от 13:30 до16:30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.06.2013 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.06.2013 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на "Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" № 121, ет.1, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1: II. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 4, 7, 8, 9, 10 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по т. 12 и 13 се представят само за партньорите в обединението, чрез които участникът доказва съответствието си с критериите за подбор на Възложителя по чл.25, ал.2, т.6. Документите по т.13 се представят съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП, а именно: Критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. III. Когато участник в процедурата участва самостоятелно по т. 3, 5 и 6 от списъка записва „неприложимо”. IV. Когато участник в процедурата не ползва подизпълнители по т. 5 от списъка записва „неприложимо”, като на нейно място представя декларация /свободен текст/, че няма да ползва подизпълнители. V. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата и документите, които я формират се представят съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП. Процедурата е открита с Решение № РД-12-............/..........04.2013г. и Решение по протокол № 5/12.03.2013 г. на Съвета на директорите на "Метрополитен" ЕАД.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Метрополитен ЕАД, ул. "Княз Борис I" № 121, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9212026; 003592 9212083

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти
1) Кратко описание

Поръчката по обособената позициия се осъществява чрез периодични доставки по конкретни заявки на възложителя. Срок за изпълнение на заявките - до 3 работни дни от получаване на заявката. При конкретна заявка и по взаимно съгласие на страните може да се уговаря и друг срок. Предложените материали, хартия и хартиени продукти трябва напълно да отговарят на техническите спецификации, както и на съответните технически изисквания, съгласно представените сертификати, удостоверяващи това. Изискванията на възложителя за физико-механичните свойства на предлаганата копирна хартия - формат А4 и A3, са: — да е подходяща за двустранно и цветно копиране, за високоскоростни копирни машини, лазерни и мастилено-струйни принтери; — произведена от 100% целулоза; със следните минимални изисквания: » белота СIЕ, определена по ISO 11475: 169+; » съдържание на влага, определена по БДС EN ISO 287: 4–5 %; » грапавост по метода Bendtsen, определена по БДС 17367/ISO 8791-2: max 150 +/- 50 мл./мин.; » непрозрачност, определена по БДС ISO 2471: мин. 94 %. Доставените стоки по обособена позиция № 1 трябва да съответстват на представените мостри /за копирната хартия А4 и А3/ по вид, качество и производител. Опаковката и транспорта на стоките са задължение на изпълнителя. Хартията и всички останали материали се доставят в подходяща опаковка, така че, да е осигурена защита от външни влияния и повреди по време на транспортирането и предаването на същите до склада на възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30192000

Описание:

Дребно офис оборудване
Принадлежности за офиса

3) Количество или обем

Доставените количества канцеларски материали, хартия и хартиени продукти се определят от конкретни заявки на възложителя. Прогнозното количество за една година е съгласно техническата спецификация, която е обявена на адреса на профила на купувача. Възложителят не е задължен да заяви обявеното количество артикули за срока на действие на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
85000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на консумативи за офис техника по приложена спецификация
1) Кратко описание

Поръчката по обособената позициия се осъществява чрез периодични доставки по конкретни заявки на възложителя. Срок за изпълнение на заявките - до 3 работни дни от получаване на заявката. При конкретна заявка и по взаимно съгласие на страните може да се уговаря и друг срок. Предлаганите консумативи за офис техника трябва да са нови, неупотребявани и нерециклирани, да бъдат оригинални за съответната марка техника. Доставените консумативи трябва да бъдат за капацитет, съответстващ на техническата спецификация и да притежават стикер, удостоверяващ техния произход. Стоките трябва да имат срок на годност не по-малко от 12 месеца, считано от датата на тяхната доставка. Опаковката и транспорта на стоките са задължение на изпълнителя. Консумативите за офис техника се доставят в подходяща опаковка, така че, да е осигурена защита от външни влияния и повреди по време на транспортирането и предаването на същите до склада на възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125000

Описание:

Части и принадлежности за фотокопирни машини

3) Количество или обем

Доставените количества консумативи за офис техника се определят от конкретни заявки на възложителя. Прогнозното количество за една година е съгласно техническата спецификация, която е обявена на адреса на профила на купувача. Възложителят не е задължен да заяви обявеното количество артикули за срока на действие на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
115000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12