00115-2013-0019
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 26.04.2013 13:26 ч. : | 26/04/2013 13:13 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 26.04.2013 13:26 ч. : | 26/04/2013 13:13 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-Русе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
Услуги
Община Русе, пл. Свобода № 6, За: Милена Мартинович - Мл.експерт дирекция "Европейско развитие", РБългария 7000, Русе, Тел.: 082 881684, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.ruse-bg.eu..
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Околна среда
НЕ
УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР, ОЦЕНКА НА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ И ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ ПАСПОРТ НА ОБЕКТ: „ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО) ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА КАНАЛИЗАЦИОННА И ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА И ДОВЕЖДАЩ КОЛЕКТОР В КВ. СРЕДНА КУЛА И ДОЛАПИ НА ГР. РУСЕ”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на настоящата поръчка е свързан с избор на изпълнител за консултантска услуга за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и изготвяне на технически паспорти при изпълнението на инвестиционен проект „Развитие на инфраструктурата за отпадъчни води – условие за повишаване качеството на живот в кварталите „Средна кула“ и „Долапи“ на град Русе” за обект: „Инженеринг (проектиране и строителство) за изграждане на канализационна и водопроводна мрежа и довеждащ колектор в кв. Средна кула и Долапи на гр. Русе”, включващ три основни компонента: 4. Компонент I - Водоснабдителна и канализационна мрежа в кв. Долапите 5. Копонент II - Водоснабдителна и канализационна мрежа в кв. Средна кула 6. Компонент III – Довеждащ колектор
71521000, 71312000, 71541000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител, който да предостави следните услуги: Дейност 1. Извършване оценка на съответствието на проектите, съгласно чл.142, ал. 6 от ЗУТ за издаване на разрешение за строеж за обектите; Дейност 2. Извършване на технически контрол по част „Конструктивна”, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ; Дейност 3. Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обектите (чл.168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и Дейност 4. Изготвяне на технически паспорт на обектите съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7
НЕ
НЕ
28.02.2015 г.
Гаранцията за участие е в размер на 9 500 лв. (девет хиляди и петстотин лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Русе IBAN: BG37IORT73793300030000 BIC: IORTBGSF Банка :”Инвестбанк„ АД. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 2% от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
1. Авансово плащане в размер на максимум 20% от общата цена по договора, без ДДС като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник. Сумата е платима в срок до 45 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 70 % от стойността на договора, без ДДС. Условие за извършване на всяко междинно плащане е одобрението на съответните междинни тримесечни доклади за отчетния период, а също и представяне на фактура. Всяко междинно плащане се извършва в срок до 30 календарни дни след одобрението на съответния междинен доклад. 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след подписване на двустранен предавателно-приемателен протокол за представяне на окончателен доклад за строежа в съответствие с разпоредбите на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и неговото одобряване от Възложителя; издаване на протоколи за установяване годността за ползване на строежа (приложение № 16) към НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г., както и след представяне на фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
ДА
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 4. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
За участие в процедурата, се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“,вкл.: 1.Списък на документите, съдърж.се в офертата, подписан от участника; 2.Оферта (по образец), съдържаща изявл. за участие в процедурата и за изп.на поръчката при усл. на документацията за участие; 3.Админ.сведения; 4.Декл.,че участникът е запознат с всички обстоят.и условия от значение за поръчката;5.Декл.че участникът ще спазва всички усл. необходими за изп. на поръчката;6.Документ за регистр.или ЕИК, съгл.чл. 23 от Закона за търговския регистър- когато участникът е юр. лице или ЕТ, регистриран в РБългария.У-ние за актуално състояние, изд. от комп.орган,когато не е предст. ЕИК,съгл. чл.23 от ЗТР. У-нията за акт.съст. следва да са изд. не по-рано от 3 месеца, счит. от крайния срок за подаване на оферти за участие; Чуждестранните юрид.лица или обединения на чужд. лица представят документ за регистрация и съответен документ за акт. състояние,изд. от комп. орган в страната, в която са установени или еквивалент.Документа за регистрация се представя в офиц. превод.Физ.лица представят копие от документ за самоличност, като при участие на чужд. физ.лице, документът се представя в официален превод;7. Доказателства за иконом. и фин. състояние, съобр. раздел III.2.2. по-долу; 8. Доказателства за техн. възм. и квалиф. на участника, съобр.изискв. на раздел III.2.3. по-долу; 9.Декларации за отсъствие на обстоят. по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а” – „д” от ЗОП; чл.47, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП; чл.47, ал.1, т.2 и т.3 , ал. 2, т.1, 3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП; Декл. се подават в съответствие с чл. 47, ал.4 и ал.6 от ЗОП; !!!Обстоятелствата по чл.47, ал. 2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на Участник в проц. са посочени в Раздел ІII.1.4. по-горе. 10.Декл. по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизполз. на подизпълнители;11.Декл. за съгласие за участие като подизп.;12.Декл. по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП. Органите, от които участниците могат да получат необх. информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в РБ са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“. Когато участникът е Обединение, което не е юрид.лице декл. се представя само за участниците в Обед., които ще изп. дейности по оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор; 13.Документ за внесена гаранция за участие;14.Декл. от членовете на обед. по смисъла на чл.56, ал. 1, т.2, както и за обстоят. чл. 55, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП; 15.Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгл. документите му за съдебна регистр./споразумение); 16.Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата общ.поръчка; 17.Декл.за приемане на усл. в проекта на договор по чл.56, ал. 1,т.12 от ЗОП; 18. Документ за закуп. документация за участие;При участие на подизп., всеки от тях представя докум., посочени по-горе по т.т.6,7,8,9,11 и 12; ПЛИК№ 2 „Предложение за изпъл. на поръчката“,вкл.:Техн. предложение, ведно с Приложенията към него, изготвено по обр.; ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", вкл.:Ценова оферта (по обр.). Предст.образци в документацията за участие и усл. описани в тях са задълж.за участниците, с изкл.на образците на банкови гаранции,които са задълж. само по отн. на усл., описани в тях.
1.Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предх.три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юрид. лица и ЕТ или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е регистриран в България търговец); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако участникът е физ. лице, той следва да представи офиц.документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки докумен, който Възложителя счита за подходящ, вкл. и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), зав.от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участн. на всяка стр. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от консултантски услуги в строителството за последните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3.Заверено от участника копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност за консултант, извършващ оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор по чл. 171 от ЗУТ,придружена от декл., че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. За участник, установен/регистриран извън Р. България застраховката по т. 3 следва да бъде еквив.на посочената и изготвена съгл. законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и т.2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя,застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които ще изпълняват дейностите по оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители, съобразно вида и дела на неговото участие.
Участникът трябва да има: 1.Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 1 900 000 лв. (един милион и деветстотин хиляди лева), без вкл. ДДС; 2. Реализиран оборот от осъществяване на консултантски услуги в строителството за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 900 000 лв. (деветстотин хиляди лева), без вкл.ДДС; 3. Застрахователната сума по “Застраховка за професионална отговорност» за консултант, извършващ оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. Застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които ще изпълняват дейностите по оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
1.Заверено копие от у-ние за извършване на дейностите по чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ или заверено копие от документ,удостоверяващ правото на участниците да извършват такава дейност,изд. от комп.орган на държава-членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство,съгл. чл.166,ал.7 от ЗУТ. В случай,че срокът на у-нието на участник в процед. изтича преди срока по проекта, участникът следва да представи и декл.(свободен текст) в която да декларира, че в случай че бъде избран за изпълнител се задълж. да поднови у-нието си в съотв. със сроковете по проекта; 2.Списък с основните договори, доказващи опит на участника в изпълнението на договори за услуги, сходни с предмета на поръчката (упражняване на строителен надзор и подготовка на оценка на съответствието на инвестиционните проекти), изпълнени през последните 3г., считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си;Към всеки, посочен в списъка по т. 2 договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълн., съдържаща всички зад. реквизити, съобр. чл.51,ал.1,т.2 от ЗОП (стойност, период на изпълн., получател и качество на изпълн. на възложените дейности- дали то е изпълнено професионално и в съотв. с нормативните изисквания. 3.Декларация за предложените експерти за изпълнение на поръчката, с приложени за всеки експерт:3.1.Проф. автобиографии.3.2.Документи,удостов. образ., проф. квалиф. и опит на предлаганите от участника експерти.3.3. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 4.Заверени копия от валидни сертификати за въведена с-ма за:управление на кач. ISO9001:2008 и за управление на околната среда ISO14001:2004 или екв. и за двете дейности с обхват: администриране/управление на дог. за строителство и строит. надзор или за дейности, близки до посочените. Възложителят приема еквив. сертификати,изд. от органи,установени в др. държави, както и други доказ. за еквив. мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда Когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по т.2 и т.3 се представят само за участниците, чрез които обед. доказва съответствието си с критериите за подбор, разписани в дясната колона, а документите по т.1 и т.4 се представят от тези членове на обед., които, според направеното разпред.на дейностите в договора за обединение ще изпълняват дейностите по оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1-4 се представят за всеки от тях, съобразно вида и дела на неговото участие.
1.Участникът трябва да притежава Удостоверение за извършване на дейностите по чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ или заверено копие от док.,удостоверяващ пр. на участниците да извършват такава дейност,изд. от комп. орган на държава-членка на ЕС или на др. държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгл.чл.166,ал.7 от ЗУТ. 2.Участникът трябва да има изпълнен през предх.3г., счит.от крайния срок за под. на офертите, в зависимост от датата, на която е учр. или е започнал дейността си мин. 1 договор за оценка на съответствието на инвестиционни проекти за инфраструктурен ВиК обект. 3.Участникът трябва да има изпълн. през предх. 3г., счит. от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учр. или е започнал дейността си мин. 1 договор за упражн. на строителен надзор в обл. на изграждане и/или реконструкция на водопроводни и канализационни мрежи и съоръжения; Изискванията по т.2 и т.3. могат да бъдат покрити и с 1 договор за услуги, изпълнен през послед. 3г., счит. от датата за под. на оферти в настоящата поръчка, покриващ изискв. на т.2 и т.3. едновременно. 4.Участникът да има на разположение за срока на изпъл.на д-ра екип от експерти,притежаващи комп.,покриваща спецификата на поръчката в следния мин.състав:4.1.Ключов експерт №1–Ръководител на екипа:Участникът трябва задълж. да осигури експерт,който да изп. функциите на Ръководител на екипа от експерти.Квалиф. и умения:Този експерт трябва да има завършена квалиф. степен висше образование–строит. инженер или еквив.;Проф. опит:Този експерт трябва да е работил най-малко 5г. по спец. си,както и да притежава опит като ръководител на екип/екипи от експерти;Ключов експерт № 2– Инженер на мястото на обекта:Участникът следва да определи и 1 експерт,който ще изп. функциите на Инженер на мястото на обекта.Квалиф. и умения: Този експерт трябва да притежава висше образование–строит. инженер или еквив.;Проф. опит:Този експерт трябва да е работил най-малко 5г. по спец. си.4.2.Не-ключови експерти по:«ВиК» - „Мрежи и съоръжения”;"Архитектура"; «Конструкции»;«Електрическа»;«ТОВК»;«КИПиА»; «Геодезия»;«Пътно строителство»;«Пожарна безопастност»;«Геология»;«Хидрогеология»; Координатор по безопасност и здраве–Координаторът трябва да е с квалиф., проф. опит и техническа комп. в обл. на проектирането,строит. и безопасното и здравословно изпълнение на СМР,доказани съответно с диплома,лицензи,удостоверения и др.Мин. изискв.към всеки един от неключ. експерти са следните:Квалиф. и умения: да притежават магистърска степен в съответната област или еквив.Проф. опит:Тези експерти трябва да са работили най-малко 3г. в обл. на проектирането и/или строит. и/или упраж. на строит. надзор. Всички технически правоспособни физ. лица,ангажирани с обекта на поръчката трябва да са вкл. в списъка на правоспособните физ. лица,представляващ неразделна част от изд. у-ние за упражняване на дейностите по чл. 166,ал.1,т.1 от ЗУТ. Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав). Др. изисквания са посочени в раздел VI.3) Допълнителна информация.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Посочената цена на документацията е без включен ДДС. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата в Община Русе или по бюджетна сметка на Община Русе: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане : 447000/други неданъчни приходи/.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
180
гр. Русе, пл. Свобода 6, Заседателна Зала
Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
ДА
Поръчката е свързана с проект на Община Русе – „Развитие на инфраструктурата за отпадъчни води – условие за повишаване качеството на живот в кварталите „Средна кула“ и „Долапи“ на град Русе”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”, съгласно подписан договор за безвъзмездна финансова помощ между Министерство на околната среда и водите и Община Русе.
5.Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 и за управление на околната среда ISO14001:2004 или еквивалентни и за двете дейности или други доказателства за еквивалентни мерки с обхват: администриране/управление на договори за строителство и строителен надзор или за дейности, близки до посочените. Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. При участие на обединение,което не е юр.лице,изискв. по т.2 - т.4 (посочени в раздел ІІІ.2.3.,дясна колона) се прилагат за обединението като цяло, а изискв. по т. 1 и т.5. (посочени в раздел ІІІ.2.3.,дясна колона и в този раздел) следва да бъдат док. от тези членове на обединението,които според направеното разпределение на дейностите в д-ра за обединение ще изпълнява дейностите по оценка за съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор. При участие на подизпълнител, мин. изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
26.04.2013 г.