00115-2013-0018
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 25.04.2013 15:32 ч. : | 25/04/2013 15:14 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 25.04.2013 15:32 ч. : | 25/04/2013 15:14 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-Русе: Проектиране и изпълнение
Строителство
Община Русе, пл. Свобода № 6, За: Милена Мартинович - Мл.експерт дирекция "Европейско развитие", РБългария 7000, Русе, Тел.: 082 881684, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.ruse-bg.eu..
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Околна среда
НЕ
„ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО) ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА КАНАЛИЗАЦИОННА И ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА И ДОВЕЖДАЩ КОЛЕКТОР В КВ. СРЕДНА КУЛА И ДОЛАПИ НА ГР. РУСЕ”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Поръчката обхваща следните дейности: Работно проектиране и строително-монтажни работи по изграждане на водопроводна мрежа, канализационна мрежа и канални помпени станции, съгласно идеен проект. Проекта обхваща изпълнението на три основни компонента: 1. Компонент I - Водоснабдителна и канализационна мрежа в кв. Долапите 2. Копонент II - Водоснабдителна и канализационна мрежа в кв. Средна кула 3. Компонент III – Довеждащ колектор Предвижда се упражняване на авторски надзор по време на строителството; доставка и монтаж на технологично оборудване; единични и комплексни изпитвания и предаване с констативен акт образец № 15; въвеждане в експлоатация.
45231300, 71311000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвижда се да се извърши работно проектиране и строително-монтажни работи, съгласно идеен проект както следва: 1. Изграждане на разделна канализационна мрежа в кв. Средна кула, от която битова канализация с обща дължина 21 476 м., дъждовна канализация 1630,4 м., 4 бр. канализационни помпени станции, четири тласкателя с обща дължина 282 м., един авариен изпускател и 3 зауствания, канализационни отклонения за всеки имот; 2. Изграждане на разделна канализационна мрежа в кв. Долапи, от която битова канализация с дължина 16100 м., дъждовна канализация с дължина 1526,30 м., 4 бр. канализационни помпени станции, три тласкателя с обща дължина 977 м., един авариен изпускател и едно заустване канализационни отклонения за всеки имот; 3. Изграждане на общ довеждащ колектор с дължина 3 695,40 м. до съществуващ канализационен колектор, който отвежда отпадните води до ПСОВ Русе, 6 канализационни помпени станции, 117,5 м. отливни канали и 3 преливника; 4. Реконструкция на водопроводна мрежа по съвпадащите улични трасета с обща дължина 38 997,29 м. и 2 055 бр. сградни водопроводни отклонения. Работните проекти трябва да се изготвят в обем и обхват, съгласно Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и на базата на одобрения вариант на идейния проект. Проектантите, подготвили подробния работен проект, ще упражнят авторски надзор по време на строителството. В обхвата на работа се включва координиране и съгласуване на проекта, съгласно българското законодателство, доставка, монтаж и пускане в експлоатация на технологичното оборудване, отговарящо на параметрите, залегнали в разчетите на идейния проект, изпитвания и пускови работи.
НЕ
НЕ
31.12.2014 г.
Гаранцията за участие е в размер на 150 000 лв. (сто и петдесет хиляди лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Русе IBAN: BG37IORT73793300030000 BIC: IORTBGSF Банка :”Инвестбанк„ АД. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 5% от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
1. Авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора, без ДДС в срок до 45 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Плащания - в общ размер до 65 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените не-строителни и строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; Всяко искане за плащане следва да бъде за завършен определен подобект или етап от проекта. Тези подообекти или етапи следва да са канали, водопроводи или съоръжения, които са изпълнени, изпитани и са съставени съответните актове и протоколи по време на строителството. Искането за плащане не може да бъде на стойност по малка от 2 000 000 (два милиона) лева. 3. Плащане в размер на 10 % от стойността на договора без ДДС - в срок до 30 календарни дни след приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинална фактура. 4. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 16 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинална фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
ДА
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с подготовка на инвестиционни проекти или извършване на строително-монтажни работи, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1 „Документи за подбор“,вкл.: 1.Списък на документите,съдържащи се в офертата,подписан от у-ка;2.Оферта (по обр.),съдържаща изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при условията на док-ята за участие;3.Адм.сведения;4.Декл.,че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката;5.Декл.за запознаване с условията на строителната площадка;6.Докум. за регистрация или ЕИК,съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър-когато участникът е юр.лице или ЕТ,регистриран в РБ.У-ние за актуално състояние,изд. от компетентен орган,когато не е представен ЕИК,съгл. чл.23 от ЗТР.У-нията за актуално състояние следва да са издадени не по-рано от 3 месеца, считано от крайния срок за подаване на оферти за участие.Чуждестранните юр.лица или обединения на чуждестранни лица представят документ за регистрация,изд. от комп. орган в страната,в която са установени и съотв.документ за актуално състояние или еквивалент,изд. от съдебен или адм. орган в държавата,в която са установени.Документа за регистрация се представя в офиц. превод.Физ.лица представят копие от докум.за самоличност, като при участие на чужд. физ.лице, документа се представя в официален превод;7.Док-ва за икономическо и финансово състояние,съобр. разд.III.2.2. по-долу; 8.Док-ва за технически възможности и квалификация на участника, съобр.изискв. на разд.III.2.3. по-долу;9.Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47,ал.1,т.1, б.„а”–„д” от ЗОП;чл.47,ал.2,т.2 и т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП; чл.47,ал.1,т.2 и т.3 , ал.2,т.1,3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП; Декларациите се подписват в съответствие с чл.47, ал.4 и ал.6 от ЗОП; Обстоятелствата по чл.47,ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата са посочени в разд.ІII.1.4. по-горе.10.Декл. по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнител; 11.Декл. за съгласие за участие като подизпълнител;12.Декл. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в РБългария са Агенция по заетостта и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“.Когато участникът е Обединение, което не е юр.лице декларацията се представя само за участниците в Обед.,които ще изпълняват дейности, свързани със строителство и проектиране; 13.Документ за внесена гаранция за участие;14.Декл. от членовете на обединението по смисъла на чл.56,ал.1,т.2 и за обст. по чл.55,ал.5 и ал.6 от ЗОП;15.Изрично,нотариално заверено пълномощно на лицето,което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура(когато у-ка не се представлява от лицата,които имат право на това, съгл. документа му за съдебна регистрация/споразумение);16.Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка;17.Декл.за приемане на условията в проекта на договор по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП; Др. изисквания са посочени в раздел ІІI.3.1.) Информация относно определена професия.
1.Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предх.три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юрид. лица и ЕТ или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е регистриран в България търговец); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако участникът е физ. лице, той следва да представи офиц.документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, вкл. и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), зав.от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка стр. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от строителство за последните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3.Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за проф. отговорност в проектирането по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ,придружена от декл., че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. 4.Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за проф.отговорност в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ,придружена от декл., че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. За участник, установен/регистриран извън Р. България застраховките по т. 3 и т.4 следва да бъдат еквив.на посочените и изготвени съгл. законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и т.2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя,застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които ще изпълняват дейностите по проектиране, а застраховката по т.4. следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители, съобразно вида и дела на неговото участие.
Участникът трябва да има: 1.Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 50 000 000 лв.( петдесет милиона лева), без вкл. ДДС; 2. Реализиран оборот от строителство за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 17 000 000 лв. (седемнадесет милиона лева), без вкл.ДДС; 3. Застрахователната сума по “Застраховка за проф.отговорност в проектирането» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгл.НАРЕДБАТА за условията и реда за задълж. застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да е валидна мин.180 дни след датата, определена в Обявлението като краен срок за подаване на офертите; 4. Застрахователната сума по “Застраховка за проф. отговорност в строителството" трябва да покрива мин.застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж,съгл. НАРЕДБАТА за условията и реда за задълж. застраховане в проектирането и строителството.Застраховката трябва да е валидна мин.180 дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. Застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които ще изпълняват дейностите по проектиране, а застраховката по т. 4. следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
1.Списък с основните изпълнени договори, док. опит на участника в подготовка на инвестиционни проекти във фаза технически/работни проекти през последните 3г., считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността; 2.Списък с основните изпълнени договори, док.опит на участника в изпълнението на договори за строителство и/или инженеринг на обекти, сходни с обекта на поръчката през последните 5год., считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. Към всеки, посочен в списъка по т.1 и 2 договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълн., съдържаща всички зад. реквизити, съобр. чл.51,ал.1,т.2 от ЗОП (стойност, период на изпълн., получател и качество на изпълн. на възложените дейности- дали то е изпълнено професионално и в съотв. с нормативните изисквания. 3.Декларация за предложените експерти за изпълнение на поръчката, с приложени за всеки експерт:3.1.Проф. автобиографии.3.2.Документи,удостов. образ., проф. квалиф. и опит на предлаганите от участника експерти.3.3. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност.3.4.У-ния за пълна проектантска правоспособност на експертите от проектанския състав. Чужд.лица представят еквив. документ или декл. или у-ние, изд. от съответния комп.орган в държавата, в която са установени. 4. Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на кач. или еквив. или други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на кач., с предметен обхват в обл. на строителството; 5. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквив. или други доказ.за еквив. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в обл. на строителството; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по т.1 -3 се представят само за участниците, чрез които обед. доказва съответствието си с критериите за подбор, разписани в дясната колона, а документите по т. 4 и т.5 се представят от тези членове на обед., които, според направеното разпред.на дейностите в договора за обединение ще са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1-5 се представят за всеки от тях, съобразно вида и дела на неговото участие.
1.Участникът трябва да има изпълнени през предх.3 г., счит.от крайния срок за под. на офертите, в зависимост от датата, на която е учр. или е започнал дейността си мин. 2 договора за подготовка на инвестиционни проекти във фаза технически/работни проекти в областта на ВиК мрежите и съоръженията. 2.Участникът трябва да има изпълн. през предх. 5год., счит. от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учр. или е започнал дейността си мин. 1 договор за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката. „Сходни с предмета на поръчката“ са договорите за изграждане и/или реконструкция на водопроводни и/или канализационни мрежи и съоръжения и КПС (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти и зимно поддържане). Изискванията по т.1 и т.2.могат да бъдат покрити и с 1 договор за инженеринг (проек. и строит.), изпълнен през послед. 5г., счит. от датата за под. на оферти в настоящата поръчка, покриващ изцяло изискв. на т.1 и т.2. едновременно. 3.Участникът да има на разположение за срока на изпъл.на д-ра екип от експерти,притежаващи комп.,покриваща спецификата на поръчката в следния мин.състав:3.1.Ключови експерти-Ръководител на екипа, който:има проф.квалиф.„строителен инженер”, специалност ВиК или еквивалентна;общ професионален опит–мин.5г. стаж по специалността;специфичен професионален опит–опит в управление/координиране на подготовката на минимум 1 инвестиционен проект за изграждане и/или реконструкция на ВиК мрежи и съоръжения;Главен проектант „Канализационни мрежи”, който:има проф.квалиф.„строителен инженер”, специалност ВиК или еквивалентна;общ професионален опит-мин-5г. стаж по специалността;специфичен професионален опит–опит в подготовката на минимум 1 инвестиционен проект за ВиК мрежи и съоръжения;Главен проектант „Водопроводни мрежи”, който:има проф. квалиф.„строителен инженер”, специалност ВиК или еквивалентна;общ професионален опит-мин.5г. стаж по специалността;специфичен професионален опит–опит в подготовката на минимум 1 инвестиционен проект за ВиК мрежи и съоръжения.3.2. Неключови експерти-Проектанти по следните части: Проектант по част «Архитектурна»;Проектант по част «Конструктивна»;Проектант по част «ВиК»;Проектант по част «Геодезическа»; Проектант по част «Геология»; Проектант по част «Пътна»;Проектант по част «Електрическа».Мин.изисквания към всеки един от неключовите експерти са следните:общ проф.опит- мин. 3г. стаж по специалността;специфичен професионален опит–опит в подготовката на минимум 1 инвестиционен проект за ВиК мрежи и съоръжения.!!!Всеки член от проектанския екип (ключови и неключови експерти) следва да притежава пълна проектантска правоспособност.Чуждестранните лица представят еквив.документ или декларация или удостоверение,изд. от съответния компетентен орган в държавата,в която са установени (документът се представя на оригиналния език и в превод на български език).!!!Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав). Др. изисквания са посочени в раздел VI.3) Допълнителна информация.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Посочената цена на документацията е без включен ДДС. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата в Община Русе или по бюджетна сметка на Община Русе: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане : 447000/други неданъчни приходи/.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
180
гр. Русе, пл. Свобода 6, Заседателна Зала
Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
ДА
Поръчката е свързана с проект на Община Русе – „Развитие на инфраструктурата за отпадъчни води – условие за повишаване качеството на живот в кварталите „Средна кула“ и „Долапи“ на град Русе”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”, съгласно подписан договор за безвъзмездна финансова помощ между Министерство на околната среда и водите и Община Русе.
4. Притежава сертификация по ISO 9001:2008–система за управление на кач. или еквив.или др. доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството,с предметен обхват в обл. на строит. 5. Има разработена и внедрена интегрирана с-ма за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквив. или др. доказателства за еквив. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строит. Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. При участие на обединение,което не е юр.лице,изискв. по т.1-3 (посочени в раздел ІІІ.2.3.,дясна колона) се прилагат за обединението като цяло, а изискв. по т. 4 и т.5. (посочени в този раздел) следва да бъдат док. от тези членове на обединението,които според направеното разпределение на дейностите в д-ра за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. При участие на подизпълнител, мин. изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
25.04.2013 г.